نامه پروین و دوستانش به وزارت ورزش ارسال شد

پروین : پرسپولیس را ۴ سال به ما بدهید

پرسپولیس الان شرایط قهرمان شدن دارد

طعنه های دایی به پروین: از روز اول فقط قول داده اند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آقایان مسئول با چه هدفی به پرسپولیس آمده‌اند، بگویند تا ما هم طبق برنامه آنها پیش برویم.
کد خبر: ۶۴۳۱۵۶
طعنه های دایی به پروین: از روز اول فقط قول داده اند

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس امروز برای دومین روز پیاپی با اعتصاب بازیکنان برگزار نشد تا حدی که علی دایی نیز دقایقی به دلیل ناراحتی شدید در برف‌های مجمتع ورزشی سبز قدم می‌زد و به حسرت حرف از فرصت سوزی در روزهای حساس لیگ برتر را می زد.

به همین دلیل دقایقی با سرمربی قرمزپوشان درباره اتفاقات اخیر گفت‌وگویی انجام دادیم که در زیر اظهارات علی دایی را می‌خوانید:

آقای دایی برای دومین روز اعتصاب بازیکنان ادامه پیدا کرد، در پرسپولیس چه خبر است؟

نمی‌دانم چه حرفی باید بزنم، خودتان بهتر از هرچیزی همه چیز را می‌بینید و قضاوت با خود شماست. متاسفانه علی‌رغم اینکه می‌توانیم در این شرایط از لیگ برتر بهترین استفاده را پس از برد مقابل سپاهان داشته باشیم اما همه چیز شرایطش فرق کرده است.

چرا بازیکنان دست به اعتصاب زده‌اند؟

بازیکنان من آن‌طوری که شما تصور می‌کنید نیستند. به نظرم مسئولان باید به خود بیایند، من هفته قبل روز چهارشنبه در جلسه‌ای با مسئولان شرکت کردم؛ آقایان خودشان با من جلسه گذاشتند و در این جلسه صحبت‌های مختلفی هم با من داشتند اما چه فایده.

در جلسه چه اتفاقی افتاد؟

در جلسه خود آقایان به من گفتند در صورت بُردن سپاهان به بچه‌ها پاداش می‌دهند و حتی به من اعلام کردند در هفته جاری مقداری از مطالبات بازیکنان را حالا یا از طریق من یا خودشان پرداخت خواهند کرد. آنها این قول را در جلسه چهارشنبه هفته گذشته دادند و قرار بود شنبه(اوایل هفته جاری) بدهند اما چنین اتفاقی رخ نداد.

چه مقدار قول داده بودند؟

من مبلغ را اعلام نمی‌کنم اما به من گفتند پولی به تو می‌دهیم و بین بچه‌ها تقسیم کن. من هم به بچه‌ها به خاطر حرف آقایان قول دادم. من مردانه چشم در چشم بازیکنان روی حرف‌های آقایان حساب کردم و قول دادم ولی وقتی همه می‌بینند همه چیز پوچ و خالی است باید به نظر شما چه کاری انجام بدهند؟! شما دقت کنید فقط 5 بازی دیگر در لیگ برتر مانده و من باید به بچه‌هایم چه حرفی بزنم. اصلا بچه‌های من که مطالبات خود را دریافت نکردند و خیلی هم خویشتن‌دار بودند باید چه کاری انجام دهند.

پس حق را به بازیکنان می‌دهید؟

من باز هم می‌گویم فقط 5 بازی در لیگ برتر مانده، من حق را به بچه‌هایم می دهم. تا کی هرکسی می‌آید فقط به ما وعده و وعید می‌دهد، تا کی باید این بچه‌ها که واقعا مشکل دارند اما مردانه در زمین به خاطر پرسپولیس می‌جنگند باید تحمل کنند. من از شما می‌پرسم مگر ما الان شانسی برای موفقیت در لیگ برتر نداریم؟

نمی‌دانم شما بگویید.

عزیزان تیمی که بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد پرسپولیس است اما این حال و روز ماست. ولی من همین‌جا این را می‌گویم با این وضعیت ما مدعی قهرمانی نمی‌توانیم باشیم. با این وضعیت ما باید چه امیدی داشته باشیم. یک تیم موقعی امیدوار است که تمریناتش را به موقع و خوب انجام دهد. تیمی موفق است که بداند پشتوانه آن بسیار محکم است و می داند کسانی هستند که تیم را حمایت می‌کنند.

مگر الان اینطور نیست؟

من چیز زیادی نمی‌خواهم، فقط می‌گویم یک تیم موقعی موفق باشد که پشت آن مسئولان حمایت کنند نه اینکه به یک‌باره تیم را تنها به امان خدا بگذارند. حداقل می توانم به شما بگویم دو سه ماه است که واقعا تنهاییم. با همه چیز ساخته‌ایم اما متاسفانه...

شاید اگر شما می خواستید بچه‌ها هم تمرین می‌کردند.

من علی دایی، سرمربی پرسپولیس هستم. تمام فکر و ذکر یک سرمربی مگر نباید مسائل فنی باشد اما تنها چیزی که الان از من نمی خواهند مسائل فنی است.

چندین بار این بازیکنان درباره مسائل مختلف با من حرف زدند اما دندان روی جگر گذاشتند اما هیچ‌کس باز هم توجه نکرد.

متاسفانه من هم درگیر مسائل دیگری شدم و تمرکز همه ما اصلا بهم خورده است. به نظر من آقایان اینطور نمی‌شود تیم‌داری کرد و با این‌ حرف‌ها و کارها راه به جایی نمی‌بریم. من نمی‌دانم آقایان شما دنبال چه چیزی هستید و یا از این تیم چه می‌خواهید. به نظر من این تیم تا همین الان هم کار بزرگی کرده و الان هم این حرف را می‌زنم اگر تکلیف را مشخص کنند یا نخواهند این کار را انجام دهند و وضعیت ما مشخص نشود، برخلاف میلی باطنی‌ام که هرگز دوست ندارم این حرف را بزنم، تیم پرسپولیس وارد بدحاشیه‌ای می‌شود و من هم هیچ کاری نمی توانم انجام دهم. واقعا نمی دانم چه حرفی باید بزنم.

احساس خودتان چیست؟

بدون هیچ رودربایستی تلخ‌ترین روزهایم را در پرسپولیس می‌بینم و واقعا دلم به حال هواداران می‌سوزد اما من مهم نیستم، امیدوارم که شرایط به خاطر این هواداران که چشم‌شان به موفقیت این تیم است تغییر کند، فقط همین.

اگر مشکلات حل نشود واقعا چه اتفاقی می‌افتد؟

نمی‌دانم. اگر حل نشود هیچ‌کس نمی تواند کاری انجام دهد. باز هم می‌گویم حق با بچه‌های تیم من است. من بازیکن دارم امسال یک ریال از پرسپولیس دریافت نکرده همه شما بهتر آن را می‌شناسید پس با این وضعیت به نظر شما چه کار باید کرد؟ من مگر می‌توانم موقعی که جوابگوی بازیکنانم نباشم سپس از آنها کار بخواهم و یا آنها را بازخواست کنم. من با این وضعیت چطور می توانم به بازیکنانم بگویم چرا خوب بازی نمی کنید. شرط اصلی در فوتبال و مخصوصا ورزش این است آن‌هم در بُعد حرفه‌ای آمادگی ذهنی و روانی مطلوب برای بازیکنان است. موقعی که مغز آدم سالم کار نکند و فقط معطوف به فوتبال نباشد و در بین مشکلات و مسائل حاشیه‌ای باشد خیلی اتفاقات می‌افتد که دیگر دست علی دایی و امسال او نیست که او را حل کند.

با این حرف‌ها به نظر شما مسئولان کاری خواهند کرد؟

من خیلی دوست دارم بدانم مسئولان با چه هدف‌گذاری به این تیم آمدند. من دوست دارم از هدف‌گذاری آنها باخبر شوم. حداقل به من اعلام کنند تا در همان راستا قدم برداریم. اگر موضوع بی‌توجهی است به من بگویند در همین راستا قدم برداریم. من در پایان فقط امیدواریم هرچه سریع‌تر این مشکلات حل شود تا ما هرچه زودتر خود را برای 5 بازی آینده آماده کنیم. حیف است که به احساسات مردم توجه نکنیم چون واقعا من به همه بازیکنان دلشان برای این مردم می‌تپد اما امان از بی‌توجهی.فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها