صحبت با بازیکنان برای قطع اعتصاب

پروین علت دیر آمدنش به تمرین را به دایی توضیح داد

فریاد اعتراض بازیکن پرسپولیس

یکی اجاره خانه من را پرداخت کند!

امروز در تمرینات پرسپولیس اتفاقات جالبی افتاد از جمله فریاد زدن یکی از بازیکنان و گفتن اینکه یکی اجاره خانه من را پرداخت کند!
کد خبر: ۶۴۳۱۳۶
یکی اجاره خانه من را پرداخت کند!

سایت جام جم ورزشی - بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل بارش برف شدید امروز به جای درفشی‌فر تصمیم گرفتند که تمرینات خود را در مجتمع سبز ولنجک دنبال کنند.

در شرایطی که این سالن آماده پذیرایی قرمزپوشان بود و در حالی که بازیکنان ساعت 11:30 امروز در سالن حضور پیدا کردند که لباس‌های خود را برای تمرین عوض نکردند.

آنها با لباس‌های شخصی توپ ها را به سمت حلقه بسکتبال پرتاب کردند و شوت یک‌ضرب را در دستور کار خود قرار دادند.

ساعت 11:35 بود که علی دایی به سالن مجمتع سبز ولنجک آمد سپس سه بازیکن به سمت او رفتند و با وی جلسه‌ای 10 دقیقه‌ای داشتند. در همین هنگام بود که علی دایی سرش را به نشانه اعتراض تکان می‌داد.

بالاخره پس از گذشت 20 دقیقه بازیکنان پرسپولیس که یکی فریاد می‌زد ماشینم را در بنگاه برای فروش گذاشتم و یکی دیگر فریاد می‌زد تو رو خدا یکی کرایه خانه مرا پرداخت کند؛ ورزشگاه را ترک کردند.

آخرین نفر هم علی دایی به همراه دستیارانش ورزشگاه سبز را ترک کردند . این در شرایطی بود که محمدرضا خلعتبری و محسن بنگر نیز تا دقایق پایانی در ورزشگاه بودند.

بازیکنان فریاد می‌زدند اگر وضعیت همین طور است خواهش می‌کنم بگویید دیگر در تمرینات حاضر نشویم.

*در حاشیه تمرین امروز محمد پنجعلی مدام با تلفن همراه خود گفت‌وگو می‌کرد.

*10 هوادار که در سالن بودند از اقدام پرسپولیسی‌ها شگفت زده شده بودند.

*سعید شیرینی نیز امروز در تمرین قرمزپوشان حضور داشت و شرایط را برای تمرین مهیا کرده بود.

*علی دایی وقتی که می‌خواست از سالن خارج شود در مسابقه‌ای با خلعتبری و بنگر به بسکتبال پرداخت.

*با اعلام کادر فنی قرار شد در صورتی که شرایط مهیا شود تمرین پرسپولیسی‌ها فردا از ساعت 11 در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شود اما باز هم بازیکنان اعلام کردند که به هیچ عنوان تا مشکلاتشان حل نشود حاضر به تمرین نیستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
بچه های ایران زمین
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
۰
۰
سلام
درسته بازیكنان حق دارن ولی همۀ بازیكنان ایرانی خیلی پر رو شدن به نوعی دارن تهدید می كنن كاری نكنن كه باشگاه همشون رو از تیم اخراج كنه و هیچ پولی بهشون نده
ایرانی دلسوز
United Arab Emirates
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
۰
۰
یه عده بیسواد و علاف شدند فوتبالیست. مجبور نیستی بری پنت هاوس اجاره كنی كه ماهی 10 میلیون اجاره بدی و ماشین چند میلیاردی سوار بشی. ببین این مردم بدبخت كجا زندگی میكنند. تو هم مثل بقیه.
armin
Germany
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
۰
۰
bebinam in footbalisthai keh dar tool modat footbalieshan inhame pool gerefteand ba in pulha chekar kardeand ke hala tagat chand mah sabr kardan ra nadaran.

نیازمندی ها