استقلال به جام حذفی نگاه می کند

رنگ پریده مس و تلاطم آبی ها

چهره‌ی فینالیست‌های جام حذفی فوتبال ایران روز سه‌شنبه با برگزاری دو دیدار مشخص می‌شود.
کد خبر: ۶۴۲۲۳۷
رنگ پریده مس و تلاطم آبی ها

آبی‌های تهرانی چند روز پیش در کرمان و در رقابت‌های لیگ برتر برابر مس متوقف شدند و حالا برای حضور در فینال جام حذفی محکوم به پیروزی هستند. آندرانیک تیموریان که تا یک قدمی حضور در قطر پیش رفته بود و بار دیگر در اردوی آبی‌پوشان حضور یافته و در این دیدار به احتمال فراوان بازی می‌کند. نکته جالب توجه دیگری که در این دیدار وجود دارد، وضعیت نچندان جالب استقلال است. بعد از حملات بی سابقه کروش علیه باشگاه استقلال و شخص امیر قلعه‌نویی و فتح‌الله زاده این دو نفر در گفت‌وگوهای مختلفی واکنش های تندی را نشان دادند و کار تا آنجا پیش رفت که وزیر ورزش در این ماجرا دخالت کرد و مدیرعامل آبی‌پوشان را به تجدید نظر درباره ی او تهدید کرد. همین اتفاقات منجر به این شده که اردوی استقلال چندان در آرامش و سکوت نباشد و آبی‌پوشان روزهای پرتلاطمی را پشت سر بگذارند.

 

پر افتخارترین تیم در جام حذفی درحالی برابر یکی از مدعیان اصلی سقوط به دسته پایین‌تر به میدان می‌رود که مسی‌ها احتمالا با همه توانشان به این میدان گام نمی‌گذارند و ترجیح می‌دهند انرژیشان را برای بازی‌های لیگ برتر حفظ کنند و همین امر کمی به استقلال برای موفقیت در این دیدار کمک می‌کند.

 

دو تیم استقلال و مس 8 بار در رقابت‌های لیگ برتر در تهران به مصاف یکدیگر رفته‌اند که چهار تساوی، سه پیروزی برای استقلال و یک پیروزی سهم مس بوده است. همین آمار هم کمی کفه پیروزی را برای استقلالی‌ها سنگین‌تر می‌کند و بنظر می‌رسد می‌توان انتظار داشت که استقلال را در فینال جام حذفی دید.

 

شاگردان قلعه‌نویی برای رسیدن به این مرحله از رقابت‌های جام حذفی از سد کاسپین قزوین با حساب یک بر صفر، از سد ملوان با حساب دو بر صفر و از سد ذوب آهن با نتیجه یک بر صفر گذشته اند و تاکنون دروازه‌انها در رقابت‌های حذفی باز نشده و قطعا به دنبال حفظ این رکورد هستند. در سوی مقابل نیز مس کرمان برای رسیدن به این مرحله از رقابت‌های جام حذفی از سد شهرداری دزفول با حساب سه بر یک، از سد نفت امیدیه با حساب دو بر یک و در نهایت از سد نفت آبادان با حساب سه بر یک گذشته است.

 

دیدار دو تیم استقلال و مس ساعت 17 روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها