هافبک پرسپولیس از بحران مالی پرسپولیس می گوید

خلعتبری: من فرمان اعتصاب ندادم

کد خبر: ۶۴۲۴۷۰
غلامپور: نیلسون نه افت کرد، نه اشتباه خاصی داشت

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نیلسون در هفته‌های گذشته در حالی با انتقاد روبرو شد و گفتند افت کرده است که اصلا اینگونه نبود، او روی گل‌ها، اشتباه فاحشی مرتکب نشد و جزو نفراتی از تیم است که تا اینجا، نوسان خاصی نداشت.

به گزارش جام جم ورزشی ، بهزاد غلامپور در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: نیلسون در هفته‌های اخیر در حالی مورد انتقاد قرار گرفت که روی گل‌های دریافتی مقصر نبود. در واقع مجموعه‌ای از عوامل باعث دریافت گل می‌شود. وقتی گل نمی‌خوریم محصول کار تیم است و وقتی گل هم دریافت می‌کنیم همه تیم در آن سهیم هستند. به این دلیل نیلسون به عنوان بخشی از تیم در گل‌ها سهیم بود اما اینطور نبود که دچار اشتباه فاحش شده باشد. در یک مورد ضربه بازیکن حریف بسیار خوب بود و در موردی جلوی دید او بسته بود.

وی با تاکید بر اینکه نیلسون برخلاف بعضی نظرات، در بازی‌های قبل دچار افت محسوسی نشده است، ادامه داد: شما بازیکنی را پیدا نمی‌کنید که در تمام فصل یکنواخت حرکت کند. فراز و نشیب وجود دارد. آنچه اهمیت دارد، میزان آن است. در مورد نیلسون شاهد نوسان خاصی نبوده‌ایم و عملکرد او کاملا قابل دفاع است اما شاید دلیل بعضی از این اظهارنظرها، توقع بالا به خاطر عملکردش در بازی‌های قبل است.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در پاسخ به این مطلب که در مورد نیلسون این انتقاد مطرح شده که وی پنالتی‌گیر نیست، خاطرنشان کرد: اول اینکه هر دروازه‌بانی ویژگی‌های خاص خود را دارد و در مواردی قوی‌تر و در مواردی معمولی است. البته من اعتقاد ندارم که او پنالتی‌گیر نیست ولی به هر حال در این بخش خوش اقبال نبوده است. در تمرینات زیاد دیده‌ایم که پنالتی‌ها را گرفته است در بازی با فولاد هم نباید نادیده گرفت که ضربات بازیکنان فولاد خیلی خوب بوده و مهار آنها برای هر دروازه‌بانی سخت بود.

غلامپور با اشاره به بازی با سپاهان درباره ارزیابی خود از بازی‌های بعدی سرخپوشان تصریح کرد: قبل از بازی با سپاهان بچه‌ها جلسه خوبی با هم داشتند. روی این مساله تاکید می‌کردند که این بازی برای آنها حیثیتی است. همدلی خوبی ایجاد شده بود که تاثیرش را دیدیم. در واقع تساوی در این بازی هم به سود هیچیک از دو تیم نبود. بچه‌ها از یک سو ناراحت بودند که آن طور زیر سوال رفتند و از سوی دیگر به دنبال انتقام بازی رفت بودند. البته فقط بحث سپاهان مطرح نبود و من نمی‌خواهم بیشتر وارد این بحث بشوم. همینقدر بگویم که بعد از بازی رفت برابر سپاهان هر چند تا صدرنشینی و قهرمانی نیم فصل رفتیم اما در واقع همان بازی و تبعاتش در نهایت ما را از قهرمانی دور کرد و اینبار در بازی برگشت با سپاهان، به مسیر قهرمانی برگشتیم.

وی در پایان افزود: شما شک نکنید که بچه‌ها انگیزه قوی خود را برای بازی‌های بعدی دارند. هر اتفاقی هم بیفتد و هر مشکلی هم باشد برای آبروی خودشان، باشگاه و هواداران می‌خواهند به جایگاهی که آن را حق خودشان می‌دانند برسند. تا اینجا جلو آمده‌اند و نمی‌خواهند همه چیز در این پنج بازی از دست برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها