با احمد مسجدجامعی، رئیس شورای شهر تهران

تهران در حال از دست دادن کیفیت​های خویش است

رئیس اصلاح‌طلب شورای شهر تهران و طیفی از یاران سید محمد خاتمی که از تمکن مالی بالایی برخوردارند، سبد کالای ویژه اقشار کم‌درآمد را دریافت می‌کنند!
کد خبر: ۶۴۲۲۳۸
رئیس شورای شهر تهران و یاران خاتمی سبد کالا می‌گیرند!

به گزارش ندای انقلاب، در حالی که این روزها بین مردم خصوصا قشر کم درآمد سخن درباره توزیع اولین سبد کالا توسط دولت داغ است اما همچنان شائبه‌ها و ابهامات زیادی در مورد نحوه شناسایی افراد واجد شرایط دریافت این سبد کالا وجود دارد.

کما اینکه بسیاری از کارگران بدون بیمه و شناسه کار برای دریافت سبد کالا با مشکل مواجه‌اند و بسیاری از افرادی که شغلی ندارند و سرپرست خانوارهستند و بسیاری از اقشار دیگر جامعه از طرح حمایتی دولت بی نصیب مانده‌اند.

این در حالی است که بر اساس مستندات موجود احمد مسجد جامعی،رئیس شورای شهر تهران و طیفی از یاران سید محمد خاتمی که از تمکن مالی بالایی برخوردارند، سبد کالای ویژه اقشار کم‌درآمد را دریافت می‌کنند!

کد ملی مسجد جامعی و یاران خاتمی، مندرج در روزنامه اطلاعات دوازدهم بهمن ماه 92

تاییدیه سامانه اطلاع رسانی سبد کالای حمایتی دولت اعتدال به احمد مسجد جامعی

تاییدیه سامانه اطلاع رسانی سبد کالای حمایتی دولت اعتدال به هادی خانیکی از یاران خاتمی

تاییدیه سامانه اطلاع رسانی سبد کالای حمایتی دولت اعتدال به خلیلی اردکانی از یاران خاتمی

نکته جالب توجه اینکه فاطمه دانشور،عضو اصلاح‌طلب شورای اسلامی شهر تهران روز سه شنبه گذشته در چهل و یکمین جلسه علنی این شورا با اشاره به تشکیل "کمپین داوطلبانه انصراف از دریافت یارانه‌ها" گفت: "کمپین داوطلبانه انصراف از دریافت یارانه‌ها" تشکیل شده و دکتر روحانی رییس جمهوری نیز به عنوان اولین فرد از دریافت یارانه نقدی انصراف داده‌اند؛ بنابراین به اعضای شورای شهر پیشنهاد می‌کنم با ارسال نامه‌ای به این کمپین تمایل خود را برای انصراف از دریافت یارانه اعلام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
بالاخره معنی عدالت را دردولت تدبیر و امید فهمیدیم من رای خودمو پس میگیرم این دنیا به قول شما فانی است امیدوارم بتونید جواب ملت رو سر پل صراط بدید خصوصا جواب بچه های یتیم مثل بچه های من كه بهشون سبد كالا تعلق نگرفته اما مجلسی ها كه حقوق آنچنانی دارند تعلق گرفته واگذارتون كردیم به خدا
وارسته از مغان
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
خدا شاهد من كسی را سراغ دارم كه با یارانه زندگی می كند چطوری به ایشان سبد كالا تعلق نمی گیرد . آیا عدالت این است - نه هیچ وقت اینطور نیست . لطفا اصلاح كنید .. آن كارشناسی كه تشخیص داده اشتباه كرده است .
علی منوری
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
نه به خاطر سبد بلكه به خاطر بی كفایتی دولت و شخص آقای روحانی من و كلیه اعضا خانواده ام رای خود را از آقای روحانی پس میگیریم
حرف مردم
United States
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
آیا واقعا انصاف بود كه بازنشستگان كه حقوق بگیر هستن بهشون تعلق بگیره و زوج های جوانی كه فقط دو نفر هستن تعلق نگیره .
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
آفرین به تیز هوشی شما كه كد ملیشون درآوردید و پیگیری كردید. شما خبرنگاران محترم همیشه تو كارتون ثابت قدم و پیگیر باشید. (20)
كارگر
Netherlands
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
فرق میذارین
ایرانی وطن پرست
United States
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
واقعا كی میخواهد برای ایرانیها شخصیت وحرمت قایل بشید بخدا ماباید بهترین ها راداشته باشیم بامردم اینگونه رفتار نكنید .گداپروری تاكی ؟د
قریب
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
1-زشت وغیراخلاقی وحتی غیر قانونی است كه اطلاعات شخصی افراد را در دسترس عموم قرارداده اید..(خاتمی وشریعتمدار هم ندارد )امیدوارم در شورای عالی قضایی دادستانی باشدتا به اینگونه منكرات مشهود كه خود بدعتی نا میمون است رسیدگی نماید 2- شما حتما میدانید كه انتخاب مستحقین نرم افزاری است وهر شخص بزرگوار دیگری هم ممكن است در لیست مربوطه قرارگیرد پس انگشت گذاشتن بر روی چند نام خاص هدفمند بوده و احتمالانویسنده از آرامش اجتماعی كنونی ناراضی است .3-بنده طرفداری خاصی ندارم اما نگرانم كه حرمت شكنیها حریم امنی را برای هیچكس باقی نگذارد آنوقت برای بی اعتبار شدن نیاز به دشمن خارجی نیست ضمن اینكه من هم به شیوه اعلان وتوزیع سبد ایراد دارم این شیوه توزیع در شآن ملت ایران نبود آنهم در ایامی به این درج از اهمیت(22بهمن)3- كمی خوددار باشید قرارنیست برهر اطلاعاتی كه بر ما میرسد مقاله بنویسیم )
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها