در پی افزایش اعتراضهای مردم صورت گرفت

پاسخ دولت به کسانی که سبد کالا نگرفته اند

در واکنش به اعتراضهای گسترده مردم به نحوه اختصاص سبد کالا از سوی دولت، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر امروز یکشنبه گفت: به علت ضعف مبانی اولیه بانک اطلاعات، شناسایی گروه‌های مشمول مصوبه دولت برای دریافت سبد کالا سخت است.
کد خبر: ۶۴۲۰۷۶
پاسخ دولت به کسانی که سبد کالا نگرفته اند

علی ربیعی در گفت‌وگو  با واحد مرکزی خبر افزود: از سوی دیگر تامین منابع مالی مورد نیاز پس از موافقت هیات وزیران به زمان نیاز دارد.

وی گفت: محدودیت انتقال منابع مالی و تهیه و توزیع کالاها از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به زمان بیشتری احتیاج دارد.

ربیعی افزود: برای این‌که تحویل سبد کالا به تاخیر نیفتد در مرحله اول گروه‌هایی که شناسایی شده اند این سبد را دریافت می‌کنند.

وی گفت: در گام نخست کارمندان دولت، کارکنان نیروهای مسلح و افراد زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد شناسایی شده اند و در این مرحله کالایشان را تحویل می‌گیرند.

ربیعی افزود: به لحاظ محدودیت سبد کالا، تصمیم بر این شد در مرحله اول در بخش تامین اجتماعی، مستمری بگیران و کارگرانی که حقوق حداقلی دریافت می‌کنند، این سبد شامل حالشان شود.

وی گفت: در مرحله بعد که یکی دو هفته آینده آغاز می‌شود همه مستمری بگیران تامین اجتماعی، مشمول دریافت سبد خواهند شد و بلافاصله به همه کارگران مشمول کار سبد کالا تحویل می‌شود.

ربیعی افزود: بخشی از کارمندان که مشمول قانون کار و در محیط‌های اداری هستند؛ آن‌ها هم همراه با کارگران سبد کالا خواهند گرفت.

شناسایی برخی از اقشار واقعا دشوار است

وی گفت: شناسایی برخی از اقشار واقعا دشوار بود ولی از این‌ها غفلت نکردیم و برای شناسایی آنها برنامه داریم.

ربیعی افزود: در مجموع دولت براساس وعده‌اش اقدام می‌کند اما به علت پاره‌ای از محدودیت‌های ذکر شده در فواصل زمانی بسیار کوتاه، سبد‌های کالا تحویل می‌شود.

وی گفت: متاسفانه بلافاصله فضای رسانه‌ای عجولانه قضاوت کرد و من از رسانه‌ها درخواست می‌کنم در این باره به سرعت قضاوت نکنند.

ربیعی افزود: البته ما هم وظیفه داریم به موقع اطلاع رسانی کنیم.

مگر می‌شود دولت اقشار محروم را فراموش کند

وی گفت: مجموعه افرادی که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با آنها سرو کار دارد، خیالشان آسوده باشد؛ مگر می‌شود دولت اقشار محروم را فراموش کند.

ربیعی افزود: این برنامه دولت است که در مجموع رضایت و رفاه حال مردم را دنبال می‌کند و این سبد هم به مرور به  هموطنان مشمول تحویل می‌شود.

در مرحله اول 7 میلیون خانوار سبد کالا دریافت می‌کنند

وی با اشاره به اینکه در مرحله اول تحویل سبد کالایی، هفت میلیون خانوار این سبد را دریافت می‌کنند، گفت: البته برخی همپوشانی‌ها را نیز استخراج کرده ایم (مثلا هم کارمند بوده و هم جزء تامین اجتماعی) که برای ما زمانبر بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: دولت با همه قوا به فکر این است که محرومیت و زندگی سخت را برای جامعه کاهش بدهد؛ بنابر این در مرحله دوم هدفمندی روی درمان به عنوان موضوع اساسی تاکید دارد.

ربیعی گفت: از مردم می‌خواهم در این بانک اطلاعاتی از طریق بیمه شدن با توجه به شرایط مناسب بیمه روستایی به ما کمک کنند تا اطلاعات لازم را بیشتر به دست آوریم.

وی افزود: واقعا یکی از مشکلات بانک اطلاعات خانوار در ایران همین بیمه نشدن خانواده‌هاست که موجب شد در دولت قبلی هدفمندی یارانه‌ها به درستی سامان نیابد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به شدت برای ایجاد این بانک اطلاعاتی در زمینه جلب کمک همه دستگاه‌ها در حال فعالیت هستیم.

مغایرت‌ها میان کارمندان بزودی برطرف می‌شود

در همین حال، مدیر اجرایی طرح توزیع سبد کالا هم اعلام کرد: مغایرت‌هایی که میان برخی کارمندان به لحاظ دریافت سبد کالا مشاهده می‌شود، به زودی برطرف می‌شود.

بهمن حاجعلی در گفتگو با واحد مرکزی خبر با اشاره به اینکه در یک روز 200 هزار نفر سبد کالای خود را دریافت کردند، گفت: دلیل اینکه مشاهده می‌شود از دو کارمند با شرایط یکسان، یک نفر مشمول دریافت سبد کالا شده و دومی نشده، این است که اطلاعات افراد زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی، هنوز وارد سامانه نشده است که به زودی وارد می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر آنهایی که تحت پوشش بیمه خدمات درمانی هستند برای دریافت سبد کالا پاسخ مثبت دریافت می‌کنند.

مدیر اجرایی طرح توزیع سبد کالا در مورد مهم‌ترین مشکلات نخستین روز تویع سبد کالا گفت: امروز تنها مشکل دستگاههای کارت خوان بود که در برخی مناطق ایراد داشت اما هیچ گزارشی ازکم و کسری اقلام سبد گزارش نشده است.

حاجعلی به مردم توصیه کرد پیش از مراجعه به مراکز عرضه از طریق ارسال کدملی خود به شماره‌های 500499 یا 700799 از اینکه سبد کالا به آنها تعلق می‌گیرد یا نه اطمینان حاصل کنند.

وی افزود: به آن دسته از هموطنان که مشمول دریافت سبد کالا می‌شوند هم توصیه می‌کنیم با توجه به اینکه همه اقلام سبد کالا ‌تامین شده و در مراکز عرضه بوده و هم زمان کافی برای توزیع در نظر گرفته شده است، بدون عجله و با آرامش در روزهای آینده برای دریافت سبد کالای خود برنامه ریزی کنند.

مدیر اجرایی طرح توزیع سبد کالا ادامه داد با توجه به اینکه به صورت الکترونیکی تمام مراحل توزیع رصد می‌شود، تا زمانی که آخرین نفر سبد کالایی را دریافت کند عرضه کالا ادامه خواهد یافت.

حاجعلی با اشاره به اینکه 80 درصد جامعه هدف در طرح توزیع سبد کالا جزء اقشار ضعیف و تحت حمایت کمیته امام  (ره) و بهزیستی هستند، گفت: ملاک عمل ما در تعیین گروه هدف سطح درآمدی نبوده، چون مشخص است حقوق یک کارمند بیشتر از یک فرد زیرپوشش کمیته امام است.

وی گفت: در صورت هر گونه شکایت می‌توان با شماره 124 تماس گرفت تا رسیدگی شود.

مدیر اجرایی طرح توزیع سبد کالا گفت: ممکن است در روزهای اول به خاطر اینکه برای اولین بار است که بجای کوپن از سیستم الکترونیکی استفاده می‌شود، مشکلاتی بروز کند که به طور حتم از روزهای آینده برطرف خواهد شد.

حاجعلی یک بار دیگر هرگونه ارتباط میان سبد کالا و یارانه نقدی را رد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۳۱ انتشار یافته: ۲۸۰
رمضان پارت ساكن بابل
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
۱
۲
شرمنده ام برای دولت آقای روحانی كه تمام كسانی كه به انها سبد كالا تعلق گرفت وضعیت مالی بسیار خوبی دارند اما تمامی اقشار ضعیف از این سبد كالا استفاده نكردند وحذف شدند از این بی عدالتی واقعا تعجب می كنم او چگونه می خواهد به تمام وعده هایش بااین شرایط عمل كند
حیران
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
۴
۲
آقا وقتی شما اطلاعات درستی جهت تفكیك نیازمند از بی نیاز ندارید چرا قضاوت می كنید و عده ای را حذف و به عده ای دیگر كه شاید غنی باشند سبد كالا می دهید ؟ مسئولیت این كار با شماست و این هزینه ها بیت المال !
بینام
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
۱
۲
باسلام من كه یه زن تنها هستم وكمیته امداد بهم گفت باید نقض عضو داشته باشی تا زیر چتر ما باشی با كارگری زندگی میكنم و توان اینكه بیمه هم بشم ندارم انوقت سبد كالا بهم تعلق نمیگیره چقدر عدالت داره اجرا میشه واقعا چرا افراد كم در امد و محروم را شناسایی نمیكنند دولت كه همه جوره به كارمندانش میرسه پس قشر محروم جامعه چی اونایی كه بدبخت هستند بازهم بدبخت میمانند وفاصله طبقاتی هر روز بیشتر میشه
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
۱
۳
من یك كارگر با حقوق قانون كار و دانشجو هستم ولی سبد كالا نگرفتم ولی رئیس من كه بازنشسته دولت ودر شغل دوم خود است جمها چهار میلیون حقوق می گیرد و سبد كالا گرفته توجیهی دارید !
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
۲
۲
مگه ماشغل آزادیا جزو دولت ایران نیستیم
یه آدم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
۱
۳
با سلام
نمی دونم چرا می گن برای اجرای عدالت این سبد كالا توزیع شده من كه عدالتی نمی بینم.
بابای من ی كشاورز ساده، بدون هیچ گونه بیمه،تحت پوشش هیچ ارگان یا سازمان هم نیست، دارای 63 سال سن، با 4 فرزند(دو تا بیكار و دو تا محصل)، كه صرفا مخارج ما از طرق یارانه ماهیانه تامین میشه كه همون روز اول فقط بابت اقلام غذایی تموم می شه دیگه درمان و پوشاك و مدرسه و...بماند عین عدالت دولت تدبیر و امید اینجاست كه به ما سبد كالا تعلق نگرفته ولی به تمامی اطرافیانمان باحقوق بالای 1میلیون تومان تعلق گرفته واقعا خسته نباشید این عدالتتون همه رو حیرون كرده
دانشجوی كارگر و فقیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۱
۰
سلام هموطنان.سال روز فجر انقلاب اسلامی مبارك باد.
میزان خط فقر در جامعه را چه كسی مشخص میكند؟
مگر نه این كه این معیار توسط ارگان های مسئول حدود 1/5میلیون تومان تعریف شده؟
حالا یك كارگر با حقوق 488هزار تومان كدام طرف این خط(خط فقر رو میگم) ایستاده؟
خوب یارانه ندید ، سبد هم ندید ...


بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۱
خوردیم سیر شدیم
بهروز
Germany
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۲
میتونستید بجای این همه هزینه كردنها و جنگ اعصاب برای خودت و مردم پولشو بریزی به حساب تا مردم خودشون هرچی نیاز دارن برن تهیه كنن و از اینكه یكی سبد كالا گرفته و تو خیابون راه میره به چشم بدبخت و بیچاره نگاه نكنن .
مستحق
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۴
۰
بنده كه فقط بیمه روستایی دارم و در یك مغازه پادویی می كنم حقوق ماهیانه ام از 300 كم تره ، "هشتم گروه نهمه" كی جواب منو میده ؛ تمام همسایه ها دور و بری های پولدارم گرفتن، من 3 روزه به 124 زنگ می زنم میگه تصمیم دولت. واقعا این دولت عدالت؟ به كجا شكایت كنم.
mehran
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۱
۰
باید این سبد كالا را به مستاجرین با ارائه كد رهگیری میدادند
باشه تا بگم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
تو ناحیه ما هر كارمند برا خودش یه خانی ست ایا خانهای كوچك واجد شرایط دریافت كالا هستند
محبوبه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
باسلام
كسی كه طلاق گرفته وزیر نظرهیچ گونه بیمه نیست وبعنوان منشی كار میكند ایا سبد كالا تعلق میگیرد?
بینام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
چرا به كارمندان میدین كه هیچ مشكلی ندارن اما به ما كه مستاجر هستیم و سخت زندگی میكنیم نمیدین این شد عدالت علی؟
خانه دار
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۱
۱
با سلام ، به اینجانب سبد كالا تعلق میگیرد ولی كارتی كه اعلام شده چنین كارتی ندارم چون یارانه خود را به حساب دفترچه بانكم واریز میگردد . این كارتی كه اعلام شده از كجا تهیه كنم ؟ كه بتوانم سبد كالا بگیرم . به بانك هم كه حساب دارم حقوق مستمری و یارانه را دریافت میكنم ، مراجعه كردم میگویند ما نمیدانیم .
تكلیف چیست ؟
محمد غلامی از ساوه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
سلام ممنون از دولت روحانی . به ما سبد كالا تعلق گرفت خ راضی هستیم خ هم سریع توضیع شد سیستم یكپارچه و خوبی بود. اونایی هم كه شكایت میكنن كمی هم صبور باشن .تازه اول كاره دولت ایشالا دوره های بعد بهتر بازخورد میگیرن تأمین میشه حق و حقوق مردم.
كاظمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
با سلام و احترام حضور شما مسئولین محترم
این دو كد ملی : 5899904283 به نام محسن فتح الهی و 3873458462 هابط قنادی از اقشار كم درآمد هستند علت اینكه سبد كالایی به آنها تعلق نمی گیرد چیست ؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۲
۰
با سلام . می خواستم به دولت محترم بگم : شما كه با هزینه هایی كه مردم بابت ده ها بار اس ام اس زدن ، تماس گرفتن و ... كه آیا سبد كالا تعلق به آنها تعلق میگیره یا نه ، پول این مثلا عیدی رو درآوردید . یعنی 30 میلیون ضربدر 10 اس ام اس حداقل 10 تومانی = با سبد كالای 5 میلیون گیرنده كالا . خدائیش خیلی زرنگید . مردم پاك و ساده ایران هم كه نگو .... بابت این مدیریت حرفه ای صمیمانه به شما تبریك میگم .
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
درود بر احمدی نژاد
داریوش
Germany
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
سلام با اینكه كارمندم حاضر بودم این سبدكالا به من تعلق نگیره ولی به خیلی ازكسانی كه حذف شده اند تعلق بگیره كاش شناسایی دقیقی انجام میگرفت
.كارگرشركتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
من كارگرشركتی مشمول قانون كارورفاه اجتماعی ام.با3سرعائله ومستاجروباحقوق512000ت.
چراوبرچه اساس بمن این سبدكالاتعلق نمیگیره.درصورتی كه همكارم رسمی بوده باحقوق بالای
2میلیون تومن.وبه اون تعلق گرفته.آخه چرا؟
یك ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
با سلام و عرض ادب
عجب عدالتی ، دست شما درد نكنه جناب آقای روحانی ( رئیس جمهور محترم) ،شما كه كاملا برعكس عمل كردید ، قشر كم در آمد ، بهتر بگم بی درآمد و مستضعف و به قول شما دهكهای پایین جامعه رو یكجا كنار گذاشتید و دهكهای بالا و آنهایی كه دستشان به دهن خودشان كه چه عرض كنم به دهن هزار نفر دیگر هم میرسید رو برای تقسیم عدالت خود در نظر گرفتید ، اگر به این روش میخواهید یارانه ها را هم تقسیم كنید این روش صد در صد اشتباه است و كلا یارانه ها را قطع كنید بهتر است ، جناب رئیس جمهور محترم لطفا به قولهایی كه به ما دادید كمی فكر كنید . ما منتظر عدالت هستیم ،با تشكر
حمزه
Switzerland
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
شما گفتید دولتی بهتر از دولت قبل میباشید.درصورتی كه آقای احمدی نژاد نفری 80 به همه عیدی داد و بین هیچكدام از اقشار فرق نگذاشت و شما با سبد كالای كه حتی اجناس آن خوب نمیباشد و به درد نمیخورد تازه بین مردم فرقم میگذارید.
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
ماشالله به این عدالت دمت گرم احمدی نژاد عزیز
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
واقعا دولت تدبیر و امید اعتبار خودش رو زیر سوال برد با این سبد كالا!!!
سرپرست خانوار
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
من بجای كارت شماره حساب برای دریافت یارانه دارم و بانك هم به این سرعت به من كارت نمیدهد ازطرفی دریافت سبد كالا از طریق كارت است چكار باید بكنم؟
یه كارگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۱
پس مفهوم عدالت این بود !!!! خوب شد آخرش فهمیدیم
EBI
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
واقعا به یه فرد كه نه بیمه است نه حقوقی میگیره تازه ازدواج كرده فقط یه سه چرخ داره تو این هوای سرد داره به بدبختی نون در میاره خواهشا جواب بدین
محمدصابرسردرود
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
6104337084850542شماره كارت یارانه-1375082922كدملی
من؛ یك ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
سلام؛با این طرحی كه مجددا راه انداختین جز هرج و مرج و درگیری چیز دیگه باقی نگذاشتین؛واقعا آقای روحانی با این حركتی كه كردین ... واقعا متاسفیم
یك مادر سرپرست خانواده
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
ابو علی سینا كجایی كه واسه سیاستمدارهای ما دوغ ونان جو و زندگی با فقرا واسه چند روز تجویز كنی تا مسوولین ما دیگه مشكل شناسایی فقرا رو نداشته باشن!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
سیر از گشنه چه خبر دارد
كارگر
United States of America
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
آقای روحانی این بود كلید امید،شما كه از همان اول طبل ناامیدی برای قشر متوسط و ضعیف جامعه زدید.
محمد رضا عبدالحسین زاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
اینجانب مدت 25 سال است كه كارمند بوده با توجه به اینكه كارهای دیگری هم برای امرار معاش فرزند دانشجو ازادی و فرزند محصل غیر انتفاعی و همسر خانه دار خود را تامین كنم و این امر را با كمك چندین وام سبك و سنگین كه از بانكهای دولتی و خصوصی دریافت نموده ام را انجام میدهم كه اكنون غرق در اقساط بانكی میباشم البته این مسئله را شما با یك استعلام كوچك از بانكها متوجه خوهید شد ضمنا اینجانب مدت 5/2 سال در مناطق عملیاتی شركت داشتم كه حتی كارت ایثارگری هم دارم پس چطور ممكن است این ثروت ملی به من و امثال من تعلق نگیرد در حالی كه بقیه همكاران من از ان بهره مند هستند ؟
خط فقر
United States of America
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
من وام بانكی دارم سبد كلا هم به من تعلق نگرفته جناب وزیر امشب كه میخواستی شام بخوری، تو دعا بعد شامت یادت نره برای ما و ایرانی های زیر خط فقر
نادراحمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
چرا روستاییان ا فراموش كرده اید آنان واجب بودن كسی نیست ازآنان دفاع كند بخدا كارمندان واجب نبود
دختر كارمند بازنشسته ایی بعد از 30سال خدمت به دولت نمیتواند مخارج زندگی را تامین كند
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
برای مسئولان متاسفم كه بعد از این همه اطمینان مردم به آنها ، بدون تحقیقات درست و آمار گیری مناسب و عادلانه به توزیع سبد كالا میپردازند....
زندگی پدر من كه 30 سال برای این جامعه زحمت كشیده است، و به خاطر مخارج سنگین زندگی و كرایه سنگینی كه میپردازد و از عهده این مخارج بر نمی آید با به اصطلاح حقوق بازنشستگی در حال خراب شدن است.
آفرین بر شما مسئو لانی كه حتی سبد كالا را نیز در اختیار كسانی میگذارید كه سیر هستند و پشتوانه ندیده های خود را نیز از الان در بانكها ذخیره كرده اند.....
سرد است زندگی و من در گوشه ایی مثل پرنده ایی بی جا و مكان .....

معین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
متأسفانه هنوزدرایران عزیزمان مسئولین یاد نگرفتن كه درارتباط با مسائل و مشكلات و تصمیم گیری ها، اول مطالعه و كارشناسی بعد؛اجرایی وعملیاتی كنن. هنوزروش درستی برای شناسایی افراد واجد شرایط دریافت سبدكالا وجود نداره اما سبدكالا توزیع شده . همین مشكل باعث هدررفتن بودجه كلانی دركشورمی شود وتازه عده كثیری هم ناراضی.به نظر شما با ایستادن درصف های طولانی جهت دریافت كالا،شخصیت ایرانی زیرسؤال نمی رود؟ گداپروری نكنید لطفا.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
سلام :به نظر من دولت آقای احمدی نژاد تنها جایی كه توانسته بود عدالت را بنحو احسن برقرار كن همون توزیع یارانه ها بود.من خودم یك دست فروشم درآمدم هرماه كمتراز پانصد هزار است 2تابچه دارم سبد كالا هم ندارم.
دولت محترم این پولی كه داری اینكونه تقسیم میكنی مال همه است حتی سرمایه دارترین فرد این كشورسهم دارد
من كه هیچی ندارم.نظرم اینه كه باید به همه بدن هرچند كم..این روش كاملا غلط است.
شبگرد تنها
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
هزار درود به احمدی نِژاد
یه میلیونر
United States of America
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
سلام
مردم حق دارن به خصوص خودم من هم تحت حمایت هیچ ارگان یا سازمانی نیستم شغلم ازاده با ماشینم بار میفروشم
تازه گیها خودمو بیمه خدمات درمانی كردم همون روستایی واقعا اگه این سبد به یكی مثل من تعلق نگیره اصلا نباید داده بشه دوستانم كه همه وضعیتشون از من بهتره خوراك خوب دارن خونه دارن لباس خوب ولی من كه یك ماهه برنج ندارم تو خونم و زورم نمیرسه بخرم چی . زن و بچه من چه گناهی دارن؟؟
منم هر چند میزنم تو سایت سبدی به ما تعلق نگرفته میشه بگید چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حتما ما وضعیتمون عالیه و خبر نداریم
ایا تعلق میگیره در اینده یا خیالمو راحت كنمو دنبالشو نگیرم حد اقل ی جوابی به ما بدید . كه قید همون یه كیسه برنج و بزنم و بیخیالش بشم
توراج احدزاده
Singapore
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
جرابه ماتعلق ندارد مام كاركریم واقعا به ماظلم میشه
گل ویردی نام آور
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
سلام برایرانیان.من سبدكالانگرفتم.بله حق همه ما بود كه بگیریم.ولی من ازاین دولت زحمت كش توقع ندارم چون تعداد جمعیت زیاد هست.من ممنون ازاین دولت هستم كه به فكره مردم هستن.من دارای سه فرزند هستم.وشش ماهه بیكارم حتی من سواری پرایدم رو فروختم ودرحوالی قیامدشت تزینات ساختمان زدم و شكست سختی خوردم. ماشینم ازدستم رفت.ولی اینها دلیل نمیشه كه به دولتم فشار بیارم.من ازدولتم هیچ توقعی ندارم وازصمیم قلب درود و خسته نباشید به تمام كسانی كه درمملكت ما خدمت میكنن میگم.درود برایران.
كامران
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
سلام به مردم با شرف كشورم ایران.متاسفانه وضعیت اقتصادی كشور به جایی رسیده كه برای 80هزار تومن پول این وضعیت پیش اومده.این سبد صدقه نیست كه شرط و شروط میزارین.من مهندس برق قراردادی با حقوق 800و دنیایی قسط،به من تعلق نگرفته.اما بیشتر اونایی كه بهشون تعلق گرفته سیرن و نیازی ندارن اما همون هاادعا می كنن كه حقشونه.بار الها به حق تو ،عدالت پس از تو، فقط با آل علی و مولای دو عالم تداعی پیدا میكند.انشالله اقای روحانی هم به قول هایش عمل می كند الهم عجل لولیك الفرج
ناشناس2
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
باسلام
كسی كه تحت حمایت هیچ یك از سازمانها و ارگانها نیست تكلیف اون چیه؟؟؟شما كسی كه برای دولت كار می كنه نمیتونین شناسایش كنین اونایی كه تحت حمایت هیچ یك از سازمانها نیستن رو میخوایین چیكار كنین.؟؟؟ ایول ...
شكرالله دهقانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
من بازنشسته نیروی انطظامی هستم به من هم سبد تعلق می گیرد یا بروم دنبال كارام در حالی كه به من پیامك آمده كه تعلق نمی گیرد
سیاهپوش
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
ما تحت حمایت هیچ ارگانی نیستیم همه كسانی كه سبد كالا دریافت میكنن یا پولدارن یا كارمند
واقعا متاسفم برای این عدالت
یاسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
چرا به همسر من كه كارمند نیروی انتظامی هست تعلق نگرفته است در صورتی شما نوشته اید در گام اول به كارمندان نیروهای مسلح تعلق میگیرد
كسبه های خرمشهر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
گرگها خوب بدانند :
در این ایل غریب،گر پدر مرد ، پدری هست هنوز،گر چه نیكان همگی بار سفر بر بستند؛ شیر مردی چو سید علی خامنه ای هست هنوز
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
اقای ربیعی عذر بدتر از گناه نیار .
الناز
Ireland
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
سلام من پدرم كارگر بازنشسته هستش 700 تومن حقوق میگیره ولی كفایت نمیكنه خرج با این گرونی خودشم اجاره نشین چرا به ما تعلق نمیگیره ؟؟؟؟؟؟ واقعا درود بر احمدی نژاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
چقدر معترضید!خوب همه چیزمان باید به همه چیزمان بیایید!!!!
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
به نظرمن كارمندان بیشترازكارگران تحت نظراداره كارحقوق میگیرند یعنی چیزی حدود دوبرابركارگران پس چرااولویت باكارمندان است ونیروی اداره كارشامل نمیشه واقعا بی انصافیه
بی بی جون و عزیز خانم و خاله عشرت و همه بچه های محله
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
با سلام
آقای دكتر روحانی اینهمه از دولت احمدی نژاد انتقاد می كردین و می كنید؛ اول كاری حواست به دولت بعدی كه میخواد بیاد سر كار باشه ها!!!!! با همین سبد كالا تا ده تا دولت بعد جا برای انتقاد از دولت شما هست!!!!! چون ما همه مدیران و روسامون از رئیس جمهور تا مدیران بخش های كوچكتر فقط بلدیم انتقاد كنیم.
سورن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
آخه به كسایی تعلق گرفته كه انبار غذادارن وسیره سیرن
كارگر
United States of America
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
اگر هم قرار بود این سبد به همه تعلق گیرد اول باید زحمتكش ترین قشر جامعه كه كارگران هستند باید می گرفتند ولی هیچ جا حامی ندارند.
قادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
باعرض.سلام.من فردی بیكار هستم. و سبدكالا به من تعلق نگرفته چرا؟
RASOL
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
سلام من یا انهایی كه بیمه نیستن یا بیكارن چگونه شناسایی میشوند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
بیاین سر كوچه ما به همه میدن
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
خدایا باز میگویم كجایی. خوب نگاه كن عدالت را چطور معنا میكنند
از مردم بدبخت ایران
Spain
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
باسلام چرا وقتی كه دولت اطلاعات كافی ندارد تصمیماتی میگیرد كه به ضرر مردم تمام می شود
محمدبیگی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
ما تحت پوشش هیچ بیمه ای نیستیم ,و درامدی نداریم به ما كی سبد تعلق میگیرد
پاسخ به محمد غلامی از ساوه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
اقا ادمای سیر همه رو سیر میبینند اگه سبد كالا بهت تعلق
نمیگرفت هم همین نظر رو داشتی
كشاورز بیچاره
Singapore
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
راستی چرا نگفتید به مردم كه از موقعی كه 20درصد غنی سازی می كنیم ما رو جدی جدی تحریم كردن ؛ پس چرا مدام میگید تو مذاكرات ما بردیم غیرت ما رو له كردید؛ محمود چند ساله به خاطر همین به توافق نمیرسید چرا گ ....
باقرازگچساران
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
باسلام
من كارگریك شیرینی فروشی هستم باحقوق ماهیانه 300هزارتومان متأهل ودارای یك فرزند و كرایه نشین هستم وهیچگونه بیمه ای ندارم سبد كالا به من تعلق نمیگیرد ولی صاحب كار من كه میلیاردر است تعلق می گیرد این كجای عدالت است .ازدولت امید ناامید شدیم.
مهدی صادقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
من باكدملی 5679758253هستم متاسفانه متاهل هستم ودرامدی هم ازجایی ندارم وخانمم هم مریض هست چراافرادی مثل من نبایدسبدكالانگیردمن چه چیزازكارمندان حقوق بگیركم دارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
اگر قرار است مغایرت بین كارمندان بر طرف شود چگونه به ما اطلاع می دهند سامانه كه هنوز می گوید به شما تعلق نمی گیرد ضمنا اگر قراره كه سبد كالا اسفند رو به ما بدهند پس تكلیف سبد كالای بهمن كه به ما نداده اند چی می شه؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
چرا هیات علمی با حقوق 6 میلیون سبد كالا بگیره كارمندش با 7 هزار تومان شاملش نشه
...
دل بریده
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
و خداوند توجیه را آفرید و توجیه بدترین گناهان است
سمیرا
Singapore
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
اونی كه سبد میگیره خودش میگه انصاف نیست به فلانی سبد ندن
تبریز
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
راستی از سهام عدالت ان كسانی كه هنوز نگرفته اند چه خبر؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
پكی از همسایه های ما بسازوبفروشه ماشینش پورشه است 500 میلیون تومن قیمتشه بهش سبد كالا تعلق گرفته
فكر كنم اسمم پریساست
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
ما هم مستا جریم ؛هم بابا نداریم ؛ هم نون شب پس ما چی؟همش پولدارا می خورن
1
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
اقشار ضعیف حالا كه فراموش كرده اند
گلی به جمالتون...
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
وقتی نظرات كاربرانون را می خوندم واقعاً خیلی متاسف شدم فكر می كردم فقط حق من ضایع شده ،واقعاً متاسفم؛ این پول بیت المال كه هر جور دلتون میخاد یا شانسی به مردم می دین كجای دنیا از روی شانس به مردم یه چیزی می دن شما كارمندان را جزو اقشار كم درآمد جامعه فرض كردین پس ما كه بیكار هستیم و صاحب زن و بچه و درآمد آنچنانی نیستیم چی هستیم واقعاً شما كه نمی تونید این كار به این سادگی را ساماندهی كنید پس چرا مسئولیت قبول می كنید حداقل یه الگویی از كشورهای دیگه بگیرید اگه به جای كشور چین بودید می خواستید چكار كنید ...بخدا مملكت ما جواناهای بااستعداد ، تحصیلكرده وجویای كار زیاد داره ...به نظر من خیلی پیش خدا مسئول هستید ..نمی دونم ....امیدوارم نظر من را بذارید ...
م
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
سلام زحمت كشیدید به رئیس اداره با ماهی چهار میلیون سبد تعلق كرفته به بقیه كارمندان تعلق نگرفته تشكر از تیم شناسایی احتمالا اینده ما با این كارشناسها وبرنامه ریزهای دولت بهتر خواهد شد توكل به خدا
كارگر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
واقعاً متاسفم برای این دولت . حرفی برای گفتن ندارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
سلام
پدربنده فوت كرده ومادرم سرپرست خانواده است ازجایی هم حقوق نمی گیردچرا سبدكالا تعلق نمی گیرد؟
م
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
سبد كالا 2 كشته و یك مصدوم داد،واقعا خیلی خیلی جای تاسف داره
پارسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
از دولت آقای روحانی بیشتر از این انتظار بود
زهرا نبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
باسلام و خسته نباشید

چرا مادر من كه هیچ حقوقی از طرف پدرم كه فوت شده را ندارد سبد كالا تعلق نمیگیرد ولی شخصی كه هم شركت فرش دارد و هم حقوق بازنشستگی و وضع مالی در سطح بالا سبد كالا تعلق میگیرد؟
فریاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
واقعااااااااااااااااااااااا دولت محترم به فكر مردمننننننننننننننننن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
كارگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
سلام . من در یكی از سازمانها بصورت نیروی ساعتی كار میكنم و مبلغی كه دریافت میكنم از یك كارگر ساده بسیار كمتر میباشد و بر تعداد روز برای من بیمه رد میشود. اگر من جزو كارگران و تامین اجتماعی هستم چطور سبد كالا به من تعلق نگرفته است ؟؟؟؟؟؟ قربون عدالت مسئولین
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
سلام بنده دانشجو و دارای 1 فرزند میباشم علت قرار نگرفتن بنده را در لیست توضیح دهید
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
متاسفانه بدنه كارشناسی دولت ضعیفه...
احمد عزیزیان
United States of America
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
باداشتن سه فرزند
علی اصغر اسدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
آن بدبختی كه نه حقوق میگیرد نه بیمه است جزو افراد پر درآمد شناخته شده اند چرا ؟
بینوایان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
برای تمام مسئولانی كه تصمیم گرفتن متاسفم
اگه اطلاعات كاملی نداشتید چرا این كار كردید ای دولت تدبیر امید (كلید را گم كردید؟)
به نظر من هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
با سبد كالا ملت را گدا كردید و دولت را هم دولت گدا پرور !!!
یوسف صمدی از میاندواب
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
سلام من كار گر هستم بابیمه تامین اجتماعی ۴۸۰تومان حقوقمه. ولی به من تعلق نگرفته
مجتبی كارگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
سلام عزیزان
شما فقط امیدتون به خدا باشه؛ به من كه وضعیت اقتصادی خوبی ندارم هیچی نمیرسد.
حسین وجدانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
بنده بعنوان سرپرست خانوار 4 نفره بار 5600000 ریال حقوق مشمول نشدم ولی همكار بنده بعنوان كارفرمای من كه حقوق 30000000 ریال دارد مشمول شده آنهم بخاطر واریز حداقلی حق بیمه خودش عدالت ***
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
2 روز دیگه خریدو فروش سبدش شروع میشه
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
واقعا میشه گفت از نظر فرهنگی در سطح پایین قرار داریم اخه چرا باید برای سبد كالا كشته به جا بیاوریم خواهش من از مردم عزیز ایران این كه حتما به فرهنگ خود یك سر بزنند..
--
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
خدا پدر آقای احمدی نژاد را بیامرزد كه لااقل صاحب خانه مان كرد
كارگر
United States of America
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
واقعا كه بازم احمدی نژاد
گمشده
United States of America
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
باز صد رحمت به احمدی نژاد كه بین مردم تبعیض قائل نشد
من كشاورز كه سالی 2میلیون هم درآمد ندارم نه بیمه تامین جتماعی دارم نه بازنشستگی دارم نه از كمیته میگیرم نه از بهزیستی نه از مفت خورهام .....به من تعلق نمیگیره ولی خدا شاهده میشناسم كسانی را كه در شركتی كار میكنند و بالای 1میلیون و دویست هزار تومان ماهیانه میگیرن به اونها تعلق گرفته
آقای روحانی بشكن این دست ...
خدا ازت راضی باشه احمدی نژاد كه لااقل ما روستایی ها رو فراموش نكردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
چطور شناسایی اقشار سخته ولی شناسایی شخصیتها و... آسان است
الهام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
درمورد كسانیكه كارت عابر ندارند و تو دفترچه واریز میشد تدابیری اندیشیدن؟
نیازمند
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
با سلام
پدر من با دست فروشی داره خرج 2تا دختر دانشجو و كرایه خونه وخرج خواهر مریضمو میده اخه انصافه كه یكی واقعا محتاج باشه ولی دولت اونو حساب نكنه در صورتی كه همسایمون با حقوق زیاد كه میتونه به ده خانوار كمك كنه سبد كالایی بهش تعلق گرفته واقعا انصاف نیست تكلیف ما چیه؟؟؟؟؟
مراد بیرجند
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
خوشا آنان كه با عزت زگیتی بساط خویش بر چیدند و رفتند كه اگر هدف دولت تدبیر و امید این بود كه در دهه فجر صف درست شود این تدبیر كار ساز شد اگر میخواست دل ثروتمندان را هم شاد كند آنان را امیدوار كرد چون به همه متمول ها سبد تعلق گرفت خوراك رادیو های بیگانه هم كه مهیا شده اونا هم سبد شون را گرفتند عزیزان در این طرح حق به حق دار نرسید دقت نشد جلو ضرر را از هر جا بگیرید نفع است
شهریار و ولی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
واقعا اگه میخواستند بنزین و یارانه ها را اجرا كنند چكار میكردند ؟كجائی داداش محمود
بهاره
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
دولت تا به الان چطوری به فكر اقشار محروم بوده است؟؟؟؟؟؟؟
m
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
با سلام كسانی هستند كه واقعا محتاج این سبد كالا هستند ولی در لیست شما نیستند و كسانی هستند كه نیازی ندارند حقوق بگیر دولتند و بیرون هم كار میكنند و خانه زندگی هم دارند و از نظر شما محتاجند دقت كنید برسی كنید معیارهای خود را تغییر دهید با تشكر هم وطن ؛ خدا را خوش اید
یه بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
سلام من یه خیاطم صبح تا شب باید چشم به سوزن بدوزم تا یه لقمه نون بیا
رم خونه به من سببدكالا نمیدن ولی به صاحب خونه ها یی كه دستشون رو میزارن
توی جیبشون واز خونه هایی كه اجاره دادن پول میگیرن دادن خوبشم دادن
من عاشق اقای روحانی بودم ولی با این عدالتشون نمیدونم چی بگم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
۰
۰
عجیب ولله دولت نمیتونه خانوارهای با كمتر از یك میلیون رو شناسایی كنه ولی بالای یك میلیون راحت قابل شناسایی هستن!!!! چرا قشر ماها به چشم نمیاییم
بنده محتاج خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
۰
۰
ما فقط محتاج خداییم نه محتاج بنده خدا
علیرضا عسگرخانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
۰
۰
سلام.ما كه نفهمیدیم چی شد من خودم كارگر ساختمونی هستم. من تحت حمایت نه بیمه هستم نه جا ی دیگه با وضعیت كار امسال هم كه همه میدونیم ركود بود درآمدم در طول یكسال 4 میلیونم نشد یعنی زیر ماهی چهار صد تومن با این حال به من هم تعلق نگرفته نمیدونم چه فكری كردن واقعا متاسفم برای این برنامه ریزی
احمد اردبیل
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
۰
۰
كسی كه ۲۰ سال حق بیمه برداخت كرده ولی الان بعلت عدم تمكن مالی چند سالیست قادر به ادامه برداخت حق بیمه نمیباشد وجزو بیمه شدگان نبوده وشرایط سنی اجازه بازنشستگی را هم نمیدهد جناب وزیر جزو چه گروهی میباشد ؟
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
۰
۰
فكر كردین سبد كالا چی بود دوتا روغن و برنج هندی و مرغ یخی و در كل با كیفیت پایین؟؟؟؟ پخش سبد كالا از ابتدا اشكال داشت -با مدیریت بسیار ضعیف،مردم رو انداختن به جون هم و عمر با ارزش مردم در صفهای طولانی تلف شد و مردم با هم درگیر شدن-موقعیت ایران در صحنه بین المللی و همینطور مذاكرات هسته ایی تضعیف شد خودتون بزارید جای غربی ها با دیدن این عكس ها و فیلم ها چی فكر میكنن؟؟؟-سبد كالا بطور ناعادلانه تعلق گرفت و حال كه سیستم های اطلاعاتیشون به روز نیست ای كاش به همه مردم می دادن چون هدف اصلی اینكارا باید به كسانی تعلق بگیر كه واقعا تحت هیچ بیمه و ارگانی نیستن و مهمتر اصلا شما نه یارانه بدید نه سبد كالا بجاش مدیریت درست اقتصادی داشته باشید البته با اینكارا ما فهمیدیم مدیرت در حد صفره و دیدیم كه این دولتم مثل بقیه فقط كلی شعارهای قشنگ قشنگ میده و در عمل ... و ما دیدیم كه شعار اصلی كه تدبیر بود اما در عمل بی تدبیری و در آخرش هم رسانه ها رو متهم كردند و منتقدین را بی سواد
ننویسم بهتره
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
۰
۰
كارمند دولت در صدا و سیما در بخش تولید هستم اما به صورت شركتی كارمیكنم و به خدا حقوقم كمتر از 500 هزار تومان هست. اما سبد به ما كه زن و شوهر دانشجو هم هستیم تعلق نگرفته . ولی به همكارای من كه حقوق بالای یك میلیون تومان میگیرند تعلق گرفته . خوب هیچی هم به دستمون نیاد كلی كه خندیدیم......
رحیمی
United States of America
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
۰
۰
این چگونه شناسایی كردن است كه اینجانب به علت تعدیل نیرو از كاربیكار شدم در حال حاضر از بیمه بیكاری استفاده میكنم و كل حقوق دریافتیم 487000هزار تومان میباشد وسبد كالا تعلق نگرفته كرده این جوری میخواین حق بحق دار برسونید؟
بهشتی ازشهرستا ن پارس اباد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
۰
۰
سلام كالا سبد مال كسانی هست كه ماشین ثروت داشته باشد نه این كه فقیر باشد
قنبری
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
۰
۰
درود بر احمدی نژاد
نوروزی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
۰
۰
این دولت طرفدار سرمایه دارهاست فكر نمیكنم دوامی داشته باشد چون هردولتی كه پشتوانه مردمی نداشته باشد وازمردم ضعیف حمایت نكند سقوط میكند
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
۰
۰
با سلام اینجانب مدد جوی بهزیستی هستم و بیكار و از هیچ مزایایی برخوردار نیستم اما سبد حمایتی شامل من نشده ؛با توجه به فرمایشات وزیر محترم كه فرموده اند كسانی كه تحت پوشش بهزیستی هستن در اولویت قرار دارند پس دوستان محترم شما دیگه باید حساب كار دستتون اومده باشه حتما گام بعدی برای حذف یارانه ها هم شامل حال ما میشه خدا بهشون توفیق روز افزون بده كه چقدر به فكر اقشار ضعیف هستن
علی وحدت
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
۰
۰
بنده یك خانواده 4 نفری دارم كه یارانه را از بانك تجارت با دفترچه دریافت می كنیم اكنون كه نیاز به كارت عابر پیش آمده شعبه مورد نظر می گوید در بانك تجارت فعلاً تعریف نشده كه كارت عابری بگیری كه بعد از این یارانه و سبد كالای خود را با آن دریافت كنی تكلیف ماه چیست لطفا راهنمایی كنید
مستانه
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
۰
۰
نظر من این است كه عوض اینكه این همه قشقرق بپا شود ومردم را ازكاروزندگی بیكاركردید وهرروز پیامك می زند 50 هزار تومان به یارانه نقدی برای همه ملت اضافه می كردید تا همه ازاین دولت راضی باشند نه این كه دولت مرغ منجمد خود را شش هزار تومان بفروشد درحالی كه مرغ تازه 7هزار تومان است ؟همه جنسها بد هستند این كارها كه مردم با چه امیدی به دولت آقای روحانی رای دادند و گفتند حالا ارزانی می شود ولی هیچ نشد .پول گاز رایواشكی بالا برد و پول كنتور برق را هم بالابرد چرابه وعده های خود عمل نمی كند ما همه امیدمان به آقای دولت روحانی است مابا حقوق كارگری چگونه خانه و آشیانه برای فرزندان خود درست كنیم چطور جهیزیه برای دخترمان درست كنیم ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
۰
۰
سلام.واقعا بر چه اساسی سبد كالا میدین؟شوهر من سربازه و هیچ حقوقی نداریم.پس ما باید چه كار كنیم؟واقعا متاسفم از این همه بی عدالتی
غصه خور
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
۰
۰
این نظرات نشون میده كه تو مردم از نظر درآمد و معیشت تو وضع خوبی نیستن
باز نشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
۰
۰
در جواب پیامك بعد از اختصاص نوشته شده شماره كارت شما به سامانه اعلام نشده است البته با داشتن كارت بانكی؛ چه كار باید كرد؟
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
۰
۰
ای ایرانیا كجائین كه همش میگفتین احمدی نژاد بده كار نمیكنه واقعا با چه هوشی این دولت كسانی كه ندارن رو دارا دیدن و كسی كه داره ندار دیده واقعا متاسفم
سید حمزه حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
۰
۰
من یه كارگر هستم و مسول من كه مدیر می باشد و حقوق ایشان 4 میلیون تومان می باشد به ایشلن تعلق گرفته ولی به بنده تعلق نگرفته صد رحمت به احمدی نژاد
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
۰
۰
دولت احمدی نژادبهترین دولت در تاریخ ایران بود به یقین بعد از امیر كبیر: احمدی نژاد باید تو تاریخ زبانزد باشد . چون به همه ملت ارادت خاصی داشت. یل میدان معرفت و مرد عمل بود.
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
۰
۰
مددجویان خوزستانی فعلا به اندازه سبدكالا كرایه پرداخت كرده اند تااز روستا به شهر بیایندوسبد بخرند.گتوند هنوز فروشگاه ندارد.
یك بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
۰
۰
در مورد كسانی كه به تنهایی زندگی میكنند هم اعلام نظر بفرمایید كه آیا سبد كالا به انها تعلق میگیرد یا نه؟
قشر مرفه جامعه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
۰
۰
كجایی احمدی نژاد كه یادت بخیر.
خوابیدیم و پاشدیم نمیدونیم چطور شد یك دفعه شدیم قشر مرفه جامعه.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
۰
۰
درست فكركنید؟
همه سركارند........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
۰
۰
سلام .كشاورزان جزء كدام قشر پولدار هستن كه بهشون این سبد تعلق نمیگیره . گناه ما چیه كه به تحصیلات عالیه هم جزءكارمندان نیستیم.واقعا همیشه عدالت رعایت میشه.
مهری حیدری علی آبادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
۰
۰
55سالمه.خودسرپرستم.مستاجرم.دودختردارم.حقوق وبیمه ندارم چراتعلق نگرفته؟
علی بخشنده
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
۰
۰
صد رحمت به احمدی نژاد حداقل عیدانه داد.
مجتبی عابدینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
۰
۰
من یك كارمند هستم با شش نفر تحت تكلف سبد كالا به من تعلق نگرفته همسرم هم خانه دار است . به ریسس من تعلق گرفته . كد ملی 4172324290
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
۰
۰
با سلام فعلا هر چی كه توزیع شده بیشتر به افراد ثروتمند و پولدار رسیده به جز افراد تحت پوشش كمیته كه ضعیف هستند . ادم داریم كه 10 ماشین سنگین داره سبد كالا بهشون تعلق گرفته .. ولی نفر هم داریم كه نون خوردن نداره گیرش نمیاد ....
حسین مشایخی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
۰
۰
سلام.
علت ندادن سبد كالا به من چیست . در امد من بیشتر از پانصد هزار تومان نیست در ماه . من به كمك دولت احتیاج دارم . مشكلات زندگی من خیلی زیاد است توان تهیه این همه هزینه ها را ندارم دانشجو در شهرهای مشهد دارم تامین مخارج برای من مشكل است . لطفا در مورد ندادن سبد كالا و غیره به من كمك كنید . از اذربایجان غربی شهرستان نقده حسین مشایخی
mohammad
United States of America
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
۰
۰
كجایی احمدی نژاد كه یادت بخیر؟
خر زخمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
۰
۰
گدایان بهر روزی طفل خود را كور می خواهند طبیبان بهر روزی خلق را رنجور می خواهند
به نازم مطربان را خلق را مسرور می خواهند ....
احمد . از شهرستان آوج
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
۰
۰
با سلام و خسته نباشید جانانه كه اینقدر متحمل زحمت میشوید . راستی راه روش این تفكیك وشناسائی را با كدام فرمول پیچیده پیدا كردید كه از اذهان هر جنبنده ای خارج است . رو راست میگفتید سبد كالا به كسانی تعلق میگیردكه حداقل حقوقشان بالای یك میلیون تومان باشد . نتیجه . هم حضرات محترم وهم محرومین بدبخت خیالشان راحت میشد . ...
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
۰
۰
متاسفانه این دولت فقط از كارمندان خود حمایت می كند!!! و كارگران و كسانی كه شغل آزاد دارند و محتاج تر هستند را نمی بیند!!!! و متاسفانه آقای روحانی .... فقط از دولت قبلی بد می گوید و كارهای خوبی كه ان دولت انجام داده است را خراب می كند!!!! دلم برای كشورم ایران می سوزد
سید ق
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
۰
۰
اگر من توانایی مالی داشتم نسبت به بیمه تامین اجتماعی اقدام میكردم . ...آقای نوبخت واقعا خسته نباشی!
معترض
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
۰
۰
اطلاع رسانی ها بسیار ضعیف است. به خیلی از گروه های مستحق سبد كالا تعلق نگرفته . خیلی از افرادی كه سبد به آنها تعلق گرفته بعد از ایستادن طولانی مدت در صف متوجه می شوند كه شماره كارت آنها در سامانه ثبت نگردیده است .حالا در كدام سامانه شماره كارت باید ثبت شود ؟ واقعا متاسفم؟
فرهادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
۰
۰
با سلام خانمی بی سرپرست و شوهرم ازدواج مجدد كرد حالا من با این سر عائله چكار كنم عدالت اینه كه زن شوهر دار كه شوهر بالاسرش است با زن بی سر پرست یكی باشه كالا بگیر اما ... در اوج بی عدالتی ها خدا عدالتش كم نمیشه
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
۰
۰
خدایا زن بی سر پرستی با چهار سر عائله كه همه مجرد و دانش اموز و بیكارند كه سرپرستش ازدواج مجدد كرد باید چكار كند ؟
كدملی0932796958
Ireland
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
۰
۰
كسانی كه سبد كالابه انان تعلق نگرفته اعتراض كردند؟ ایا تاثیری دارد؟ اصلا به انها تعلق میگیرد؟
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
۰
۰
واقعا متاسفم كه ایران را كه همه چیزیش طلاست، مردمش رامضحكه دنیا كرده اید.
-
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
۰
۰
شرمسارم برای مدیریت كشور، ببینید با مناعت طبع مردم چه كار كرده اید؟
بینام
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
۰
۰
ما كه قسطمون از درامدمون بیشتره كه زورمون هم نمیرسه بیمه شیم و وقتی مریض میشیم باید بخوابیم تا خودش خوب شه نباید سبد به ما تعلق بگیره بنازم به این عدالت
بی نیاز
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
۰
۰
از ندار بگیر به دارا بده
باقری
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
۰
۰
بجای سبد كالا مثل سال گذشته پول به حسابها ریخته می شد بهتر بود و مردم این قدر حیران و سركردان نمی شدند
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
۰
۰
من نمیدونم هدف دولت از اختصاص سبد كالا چی بوده اما ای كاش یه كم برنامه ریزی بیشتری میشد من همه روزه شاهد دعوا و كتك كاری مردم بودم و كلی هم عكس رو سایت ها گذاشتن خیلی زشت بخدا فرهنگ ایران و ایرانی زیر سوال رفت چی میشد پولش رو میدادند و این همه حرف و حدیث و مشكلاتم پیش نمی اومد .
فتاحی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
۰
۰
به اقای رییس جمهور خسته نباشید و تبریك بگین بابت این تدبیرش اگه به یك پیره زن كور هم میگفتن این سبد رو تقسیم كنه مطمینا ضریب اشتباهش كمتر بود و لااقل چند در صداز اون به دست مستحق ها میرسید كجای اسلام نوشته شده یا دیده شده تو یك حكومت اسلامی انقدر دزدی و اختلاص بشه اخه بچه من در رابطه با اسلام از من چه باید یاد بگیره دزدی اختلاص رشوه تبعیض و یا اینكه یك عده خاص بین اطرافیان دور و نزدیكش خزانه رو تقسیم كنه بچه من میبینه پدرش خسته و نالان در حالی كه از نداری كفر خدا و بنده رو رو میكنه دست خالی میاد خانه و كسی دیگه بدون هیچ زحمتی بالاترین حقوق رو میگیره و پول تو جیبی بچه از كل درامد من بیشتره این مملكت با این وضع معلوم الحاله و مشخصه اخرمون چی میشه
فلسطینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
۰
۰
آقای رییس جمهور در رابطه با سبد كالاهیچی نمیگم جز اینكه اگر اون دنیا و بهشت و دوزخش صحت داشته باشه بابت این كار شما خدا كجای جهنم رو براتون قرق میكنه چون خیلی اه پشت این كاره و حق و ناحق كردین
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
۰
۰
شما هم با این كارتون
باران
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
۰
۰
من برای خودم متاسفم .....
در سیستمی كه این همه هزینه های مختلف برای جمع آوری آمار واطلاعات انجام میشه بعد از اجرای همچنین تصمیمی وزیر محترم می فرمایند؛ تشخیص این قضیه مشكل
جناب آقای وزیر محترم
در جامعه ای كه به انحای مختلف نسبت به جمع آوری اطلاعات فردی ،اقتصادی ،شغلی ،......اقدام نموده اید ..
چگونه است كه قبض پلیس نامحسوس ،برگه خلافی خودرو ،برگه بدهی مالیاتی ، بصورت صحیح بدست مردم میرسد با مشخصات درست ودقیق ...ولی جامعه هدف اجرای تصمیم شما با بانك اطلاعاتی، غلط روبرو است؟
خانواده ای متشكل ازچهار نفر (والدین هر دو دندانپزشك)،دارای دو واحد مطب مستقل ،املاك ومستغلات ...فراوان مشمول سبد است.
خانوادهای متشكل از شش نفر ،پدر دارای كهولت سنی واز كار افتاده ،مادر مریض،دختر مطلقه وبیكار ،پسر دارای تحصیلات فو لیسانس وبیكار،پسر دیگر كارگر، فاقد هر گونه اموال منقول و غیر منقول.
نتیجه sms ارسالی؛ سر پر ست محترم سبد كالا به شما تعلق نمی گیرد!؟
رحیم محمد زاده
Ireland
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
۰
۰
سبد كالا برای مردم خیلی مفید است اما افسوس كه شامل كارگران فصلی و كسانی كه تحت هیچ نهاد یا اداره ای نیستند، نمی شود. من خودم یك كارگر هستم كه این سبد برای من خالی است .
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
۰
۰
سلام خواستم بپرسم تكلیف كسانی كه بیكار هستن و سرپرست خانوارن ولی سبد كالا بهشون تعلق نگرفته چیست اخه این كدوم عدالت هستش كه یه مدیر كل اداره ای سبد بهش تعلق میگیرد ولی آبدارچی همان اداره از این سبد محروم است.خواهشن پیگیری كنین.
صالحی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
۰
۰
بندفردی هستم 44ساله دارای 4فرزندمیباشم كه باهمین حقوق زیرپانصدتومان یكماه دوری ازخانواده نه ماشینی نه ملكی دارم آیاحق بنده این است كه سبدكالابه من تعلق نگیرد
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
۰
۰
سلام واقعا اگه كسی پیدا بشه به این انتقادات و سوالات جواب درست وحسابی بده شاهكار كرده.من یه بچه روستایی ام پدرم چند روزه می گفت ی خبر از سهام عدالت و سبد كالا بگیر ببین چی شد .تصمیم گرفتم بهش بگم بیلتو بزار رو شونت و برو تو سن شصت سالگیت كارگری كن و بیار من درس بخونم اخرش نتونم كار پیدا كنم و مثل سبد كالا وووو.........هیچ وبوچ بشه.درود بر احمدی نزاد كه سال گذشته ماهم تونستیم با عیدی میوه وشیرینی بگیریم.یادش بخیر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
قاسمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
۰
۰
باعرض سلام مابیمه خدمات درمانی ایرانیان هستیم شامل سبدكالا میشویم؟
خانی ع
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
۰
۰
با سلام من دانشجوی متاهل هستم خودمم خانوم هستم ثبت نام كردم اما حساب بانكی كه یارانه به آن پرداخت می شود ندارم و به اسم شوهرم ریخته می شود لطفا بگین من چه طوری میتونم سبد كالا دریافت كنم خواهش می كنم پاسخ بدهید این فقط سوال من نیست
بی درد
Singapore
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
۰
۰
دمتون گرم مابیكارا از بس پول داریم بیكاریم یه پییشنهاد هم دارم یارانه مابیكارارا قطع كنید بدید به اقشار مرفه مافقیرا ویتامین
بدنمون تكمیل
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
۰
۰
والله من دیگه موندم دیگه باید درباره این كارا بگم ،فقط اینو میدونم كه بیشتر ازاین ملت رو تحت فشار نذارید كه دیگه تحملش رو ندارن
رباب بیطرف
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
۰
۰
من میخواستم بپرسم كسی كه پدر نداره مطلقه هم هست زیر 200 تومن هم درآمد داره علتش چیه كه سبد كالا بهش تعلق نداره
ع
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
۰
۰
با سلام
آقا یك سوال
اگه در زمان حال ، امام علی ع حضور داشتن واقعا به این عدالت تقسیم كالا چی میگفتن؟؟؟؟
رضا كارگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
۰
۰
خدا بیامرز پدر ومادر احمدی نژاده رو.حداقل اون دیگه اول به كارگرا كمك می كرد .دیگه لازم نبود، 48ساعت صف وایسن ، 170هزار تومان باید خرج كرایه تاكسی بدی تا 80تومان بگیرن.تازه سرماش مونده بعداز گرفتن سبد كالا می تونی ازشون بخوری یا باید از درد مریضی ناشی از موندن تو سرما روانه بیمارستان شوی خدا را شكر كه به ما كارگران تعلق نگرفت چون ما هزینه بیمارستان رو نداشتیم، بدیم ،می مردیم خانواده مان بی سرپرست می شد. خدارا شكر
همسر جانباز
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
۰
۰
رییس اداره سبد كالا می گیرد كارمند بیچاره نمی گیرد
احمد
United States of America
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
۰
۰
ما یه خونواده 5نفره یتیم هستیم....به ما تعلق نگرفته...بعدش به كسی تعلق گرفته كه 3تا آپارتمان اجاره داده و نمایشگاه ماشین داره...واقعا متاسفم....به این میگن رعایت حق الناس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
۰
۰
تكلیف كارگرایی ك تحت هیچ پوشش دولت نیستن چیست؟احمدی نژاد دمت گرم
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
۰
۰
باسلام نیت دولت خیر بود ولی اگه اطلاعات و آمار كشور این كه باید متأسف بود چرا اكثر ثروتمندان سبد كالا گرفتند !!!! خواهشن دیگه از این دلسوزیها نكنید
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
۰
۰
كسی كه اجاره نشین هست ودخلش با خرجش جور در
در نمیاد چه جوری كه سبد كالایی وجود نداره.....
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
۰
۰
بنده خدمات كامپیوتری دارم تعداد زیادی برای اطلاع از سبد كالای خود به به من مراجعه كردن كه تقریبا اكثر آنهارا میشناختم خداوكیلی 90% اونایی كه شاملشون شد نیازمند نبودند درحالی كه كسانی كه سبد كالا بهشون تعلق نگرفت برای نان شبشونم محتاج بودند . پیرزن قوزدار ی كه سه تا یتیم داشت شامل سبد نشد ولی همسایه میلیونر من شامل شد . خواهشمندم یا اصلا ازاین لطفا ازجیب ملت نكنید وبه ملت صدقه ندهید یااینكه عادلانه توزیع كنید .
كارگر
Germany
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
۰
۰
چرا به من تعلق نمی گیرد ؟
حسن
United States of America
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
۰
۰
اقا این چه وضعشه پدر من تحت حمایت بهزیستی ولی تعلق نگرفته دلیل نمیشه ما كه بیمه نیستیم پدرم زمین گیر شده هیچ منبع در امدی نداریم دولت حمایتمان نكند لطفا بررسی كنید .
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
۰
۰
پدر من قبلا كشاورز بود الان 74سال دارد كور هم شده نه بیمه دارد نه چیزی فقط 15 میلیون از فروش احشام در بانك دارد چرا سبد كالا به او تعلق نمیگیرد0935238/608/3
بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
۰
۰
با سلام شما اصلا از مشكلات مردم خبر ندارید فقط روز به روز به قیمت اجناس اعم از پوشاك و خوراك و ... اضافه میشود اخه مردم چه گناهی دارند كه بادی این سختی هارو تحمل كنند یكیش خود من فقط یك بچه دارم ولی به سختی میتونم براش خرج كنم ...
بیكار
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
۰
۰
من متاهل و ژن و بچه دارم. من32ماه میشه بیكارم بازوم بد شكسته بود و حدود شش ماه تو گچ بود در حال حاضر بیكار و خونه نشینم تویه اتاق زندگی میكنم و منبع درآمدی ندارم با توجه به وضعیت دستم نمیتونم هر كاری بكنم به من سبد كالا تعلق نگرفته ولی برادرم بالای 1/5درآمد داره و سبد كالا هم گرفت.كم كم دارم شك میكنم نكنه من از اون مرفه ترم؟!!!!
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
۰
۰
با سلام كارمند قرار دادمعین یكی از ادارات می باشم تمامی همكاران قراردادمعین و پیمانی و رسمی اداره مشمول سبد كالا شدند ولی من با حقوق هم اندازه قرار دادمعینی ها دریافت نكردم چرا لطفا راهكار را بیان نمایید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
۰
۰
سلام شخصی رو می شناسم كه حقوق ماهیانه اش حداقل 30 میلیون تومان است و سبد كالا شاملش شده ولی حقوق ماهیانه ما 1 میلیون تومان است از دریافت این سبد كالا محروم شده ایم نمی خوام بگم كه نیازمندیم ولی از این همه بی عدالتی غصه ام می گیره.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
۰
۰
پدر من 70 سالشه كارگر ساده ساختمانی نه بیمه داره نه از كمیته امداد ونه ازجای دیگه یك ریال حقوق میگیره چند سالی هم هست به خاطرارتروز زانوخانه نشین شده درمرحله دوم هم سبد كالا شاملش نشد .ما به انهای كه سبد كالا گرفتن حسودی نمیكنیم ولی متاسفانه انهای كه نیازمندتر بودن احساس محروم شدن از عدالت دولت شدن
ت
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
۰
۰
حسن اقا شما چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟ چی شد كلید ؟ كلید سرمایه دارها بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ابراهیم رشید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
۰
۰
آیا به ما سبد كالا تعلق گرفت یا نه
رامین
United States of America
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
۰
۰
من یك راننده هستم و بیمه روستایی دارم با این همه خطر در این شغل متاسفانه سبد كالا به من تعلق نگرفته است
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
۰
۰
ریاست محترم پخش سبد كالا من با هر یك از كلیدهای دولت محترم خواستم در سبد كالا را باز كنم نشد كه نشد لطفا یك سبد كلید برای سبد های كه به هم وطنان عزیزم تعلق نگرفته بسازید
فرهاد سعیدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
۰
۰
من 32 سالمه متاهل مستاجر با ی فرزند بیكار(به علت ورشكستگی یكی از شركتها) با هزار تامشكل وبببا2000 تا ارزو ،سبد كالاهم نمیخوام!! میدونید امروز از خدا چی میخواستم خرید سفره هفت سین برای شب عیده كه قولشو به خانوادم دادم میدونین سفره هفت سین چقدر هزینه داره خیلی سادش چهل تومان..بعد تواخبار گوش میدم 3میلیارد كجا رفت 1میلیارد كجا میره بابك زنجانی كیه ..هیچی خواستم درد دلی كرده باشم....
حیدری
Netherlands
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
۰
۰
اون دسته از خانواده ها كه در شرف جدایی هستن یا از هم جدا زندگی میكنند اما هنوز طلاق نگرفتن باید چكار كرد؟
امیرمحمدخانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
۰
۰
سلام من راننده تاكسی هستم ودارم بیمه تامین اجتماعی خودم رادرست میكنم ازطریق تاكسی رانی وبه من سبدكالا تعلق نگرفت یعنی سری جدید به ماتعلق میگیرد مرسی منتظرجوابتان هستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
۰
۰
سلام من یك راننده تاكسی هستم وجدیدا دارم بیمه میشوم ولی به من سبد كالا تعلق نگرفته است آیا انصاف است كه ما رانندگان هم اینجا نادیده گرفته شویم.مرسی اگر رسیدگی شود
كریم
Germany
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
۰
۰
اقای رییس جمهو ر،همه حق دارند
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
۰
۰
دولت تدبیر امید چرا اینطور عمل كرد ؟ من تحت پوشش هیچ ارگانی نیستم در مغازه كار میكنم به صاحب مغازه تعلق گرفته به من كارگر نه واقعا كه در ضمن پدر مادر من در روستا هستند و ضعیف مستمند به اونا هم تعلق نگرفت این بی عدالتی بود . من راضی نیستم حق منو بدن به پولدارها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
۰
۰
خیلی خیلی برای این دولت متاسفم ..فقط طرحی برای پولدار ها بود .هزاران رحمت بر دولت قبلی
روستایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
۰
۰
با سلام .
عجب عادلانه است.همه كارو بارچاق ها سبد كالا گرفتند اماان پیر زن 80 ساله روستایی كه سرپرست خانواره ویه پسر ودختر بزرگ بی كارو بی درامدداره باید محروم باشه .كشاورزی كه بر اساس سیاست غلط دولت قبلی قوت لایموت هم نداره باید محروم باشه.انوقت كارمندی كه هم حقوق داره هم بیمه سبد كالا هم بگیره
به این می گویند عدالت علی پسند واقعا كه......................
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
۰
۰
صدها رحمت بر دولت احمدی نژاد
كد رهگیری
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
۰
۰
من یك كد رهگیری گرفتم كی پاسخ میدهید كه چرا سبد كالا به من تعلق نگرفته ؟
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
۰
۰
مرحله اول ودوم سبد كالا به ما تعلق نگرفته و ما كم درامدترین قشر جامعه هستیم
حوریه
United States of America
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
۰
۰
باسلام واقعا متعجبم ،بااینكه شوهرم راننده ی آژانس است ،مستاجرم ،دوفرزنددارم ودانشجوی متاهل هستم در هیچ یك ازدومرحله مشمول دریافت سبدكالا نبودم .لطفا كسی پاسخگو باشد باتشكر
اسماعیل بیگدلی
Singapore
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
۰
۰
باسلام چرامنی كه بیمه ندارم بیكارم مستاجرم سبدكالابهم تعلق نگرفته لطفاراهنمایی كنیدباتشكر
اسماعیل بیگدلی
United States of America
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
۰
۰
باسلام چرامنی كه بیمه ندارم بیكارم مستاجرم سبدكالابهم تعلق نگرفته لطفاراهنمایی كنیدباتشكر
بینام7
Germany
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
۰
۰
سلام.چه فایده داره مانظرهامونو ارسال كنیم ولی رسیدگی نباشه؟
كیوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
۰
۰
چرا به این جانب كد ملی كه یارانه نیز دریافت می كنم سبد كالا در مرحله دوم نیز تعلق نگرفته؟
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
۰
۰
ازكجابفهمیم مشمول دریافت سبد كالای مرحله دوم هستیم یانه
كاظم پاكنژاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
۰
۰
سلام وخسته نباشیدمن كارگرساده هستم و سه نفرهستیم حقوقم 420000تومان است حق بیمه ام رومیده به خودم واریزمیكنم. من خودم خرج زندگیم را به سختی در میاورم ونیازمند سبد كالا هستم.چرا ؟؟چرا به من تعلق نیافته است.خواهشمندم رسیدگی كنید.
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
۰
۰
شما كه می خوایین به پولدارا بدین دیگه چرا همه مردم رو سر كار گذاشتین؟
من نمی دونم سبد كالا مال ضعیف هاست یا پولدارا .... چون تا الان همه پولدارا گرفتن ولی مستضعف ها هنوز كه هنوزه اندر خم یك كوچه اند...
به خدا شما باید پیش خدا جواب بدین ... چون باعث شدین كه بین مردم اختلاف بیفته
مگه چی میشد مثل محمود احمدی نژاد پولشو به حساب مردم می ریختین ؟
من واقعا متاسفم برای شما نه ها برای خودم چون .....
فیروز صابری
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
۰
۰
برای جواب گرفتن ازشماره 124 برای شهرستان جواب نمی دهد
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
۰
۰
متاسفانه افراد روستایی وكارگران فاقد بیمه ازقلم افتادند كه افرادی در این قشر وجود دارند كه نیازمند ند فكری به حال اینها بكنید
ر س
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
۰
۰
ایا كسانیكه نامشان درهیج دفتری اعم از كارمندی ویابیمه تامین اجتماعی نیست ومحتاجترین افرادجامعه هستن حقشان نگاه كردن است واقعا عجب شعار زیبایی اعتدال و امید
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
۰
۰
بازم دم احمدی نژاد گرم كه به همه پارسال عیدانه داد این دولت كه برای شروع، اول به كارمندای خودشون داد
بی نام !!!!
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
۰
۰
به همه دكتر مهندسها سبد تعلق گرفته به غیر از ما كارگرها و بیكار ها
ممنونم اقای روحانی
شیما سنجری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
۰
۰
با سلام سرپرست فرزندم هستم در منزل پدری زندگی می كنم هیچ درامدی ندارم سبد كالا به اینجانب تعلق نگرفته است لطفا اصلاح نمایید.با تشكر
محمود فریدونی لیفرجانی
United States of America
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
۰
۰
من یك كارگرم و11 سال بیمه تامین اجتماعی پرداخت كرده ام و بعلت بیكاری جهت ادامه بیمه مجبور شدم از طریق مركز فنی حرفه ای مدرك در رشته كارگر 3 بتن ریز دریافت كرده ام وهنوز شماره بیمه ودفترچه تامین اجتماعیم نیامده واسم درسایت تامین اجتماعی هست و مراجعه كرده ام به انجمن صنفی كارگری و گفته اند دفترچه در سال جدید شاملت می شود و هنوز سبد كالایی دریافت نكرده ام و تعداد 3 فرزند نیز میباشم و حقوق ماهیانه ام بستگی به كار كردن در ماه دارد و حدودا 450000هزارتومان می باشد چرا به من تعلق نگرفته سبد كالا
سهرابی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
۰
۰
باسلام وخسته نباشید. متاسفم برای دولت آقای روحانی كه تمام كسانی كه به انها سبد كالا تعلق گرفت وضعیت مالی بسیار خوبی دارند اما تمامی اقشار ضعیف از این سبد كالا استفاده نكردند وحذف شدند از این بی عدالتی واقعا تعجب می كنم دولت تدبیر چگونه می خواهد به تمام وعده هایش بااین شرایط عمل كند؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
۰
۰
شما كه می گویددشواراست پیداكردن افرادواجدشرایط شما كه اول به ثروتمندان دادی حال دلتان برای فقیرهاتنگ شده ازمستمری بگیر تامین اجتماعی فقیرتركسی راسراغ داری هنوز نگرفتم سبد كالارا بااینكه مستمری بگیرم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
۰
۰
سبد كالا دربه دروم كردی- از زبون لال و ازگوش كروم كردی
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
۰
۰
با سلام من شغل آزاد دارم و اكثرا بیكار هستم و نه خانه و نه شغل ثابتی دارم نه سهام عدالت گرفتم نه سبد كالا باید چكار بكنم عدالت كجاست البته خدا رحمتش كنه........
روح.الله.میرزامحمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
۰
۰
من.كه.شغل.ازاد دارم وبیمه رابه.صورت. ازادمیریزم.باچهارنفرودرامدمتوسط
جلیل صابری
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
۰
۰
چرا بنده كه بیكار هستم به خانواده من تعلق هنوز نگرفته
یه سبد نگرفته
Netherlands
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
۰
۰
بهتر حالا یكی بره ازش مصاحبه كنه ببینه دوره توزیع تمام شد چرا اونا كه بیمه نبودن چیزی نگرفتن كه فكر میكنم خیلی هم تعدادشون زیاد باشه بعد معلوم میشه اونا اهل عمل نیستن یا رسانه ها جو سازی میكنن شماها اگه میخواستید واقعا به همه سبد كالا بدهید اسامی تمام سرپرست خانوارو داشتید .اطلاعات ایران قوی ترین اطلاعات جالبه كه برا این جور مسایل كل ایران لنگ میشه و كار سختی میشه.
باز نشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
۰
۰
بنده با 10روز در ماه وپرداخت 4 ملیون تومان واریز نقد .با 7سال بیمه.بیمه شدم ومبلغ حقو ق ماهیانه 174 هزار تومان حقوق میگیرم حتما سبد كالا بمن تعلق نداشته كه بعد از ساعتها ی طولانی ودرصف موند ن اعلام میكنن سبد كالا به شما تعلق نمیگیرد این یك انصاف كامل است..درود بر حمایت انسانی شما متشكرم .اگر حمایت فرزندم وهمسرم از لحاظ مالی نبود من باید چگونه اموراتم را میگذراندم.بیمار قلبی ودیابتی هم هستم با هزینها وداروهای گران بازهم متشكرم هم از لطف شما هم از وقت تلف كردن در صفهای طولانی
لطف اله بیات
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
۰
۰
باسلام انهایی كه بیمه ندارند وهم كارندارند وبیكار هستند چه كار كنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
۰
۰
با سلام خسته نباشید پدر من راننده وانت بار هست ولی به آن سبد كالا تعلق نگرفته است به سامانه هم مراجعه میكنیم میگه برای برسی ثبت شده است پس كی برسی میشه
جانباز دفاع مقدس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
۰
۰
با سلام اینجانب جانباز 30% می باشم كه از بنیاد حقوق می گیرم و درآمد دیگری ندارم. و متعجبم از اینكه به ما سبد كالا تعلق نگرفته است. این در حالی است كه به كسانی كه وضعیت مالی خوبی دارند سبد كالا تعلق گرفته است. امیدوارم عدالت رعایت شود.
ف.ا.از هواز
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
۰
۰
ما كه دو نفر هستیم و سرپرست خانواده ام وپیامك هم فرستادم و سبد كالا تعلق میگیرد اما وقتی به فروشگاها اتكا میروم میگوید كارت شمانامعتبر و سبد كلا تعلق نمیگیرد به نظر شما من كه یك كارگر زیر نظر تامین اجتماعی هستم چه باید بكنم متشكرم
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
۰
۰
باسلام اینجانبسعیدح23ساله متاهل
دارای1فرزند ، بی كاربدون خانه بی پول
هستم پس چه دلیلی داره كه سبدكالابه
من تعلق نگرفت لطفا جواب بدید
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
۰
۰
بنده ازقشرفقیرجامعه وحتی ازمشمولین كمیته امدادیها وبهزیستی
هم درردهء ضعیف وپایین جامعه هستیم ومتاهل وسرپرست خانواده ام
ودرضمن تحت پوشش هیچ نهادی نیستیم وبه كمیته امدادوبهزیستی
مراجعه میكنم تاكمكم كنن واین نهادها تأكید می كنند كه باید 60
سال سن داشته باشی و بهانه های دیگه و با ناامیدی نزدخانواده بر میگردم و نمیدانم برایشان چه بگویم وهمیشه نزدآنها سرافكند بمدت10ساله كه بیكارم ومستاجرم وتكلیف من بنده همیشه ودرهمه حال ازمزایای دولت بی بهره ایم و عقب مانده ایم و
حتی ازبیمه هم بی نصیبیم وازهمه چیزدولت، وحتی سبدكالا نیز
مشمول حال مانشد وبازهم مشمول حال پولدارا شدوماباید بریم
بمیریم واصلا اسامی ماجزولیست این جامعه نیست دولت محترم
تكلیف مادرموردسبدكالا چی میشه؟! وحاضرم گفته هایم را برایتان
هرزمانی كه بخواهید اثبات كنم وحقانیت گفته هایم راهركس بخواهد
روشن كنم وچشممان وخانواده ام اكنون كه عید میرسدو... درهمه
چیز مانده و من بنده این حرفهایم رابه چه كسی بگم كه به دادم برسدومساعدتم كند
باارادت جوادنوروزی فرزندمرحوم اسماعیل





محمدكریمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
۰
۰
باسلام میخواستم بگم منی كه كارگر ساختمان سرگذرم درماه چندروزبیشتركارندارم بیمه هم نیستم مستاجرهم هستم چراسبدكالابه من تعلق نگرفته ولی به بعضیها كه نیازی ندارن تعلق گرفته اخه چرا
محمد علی امیدی اداره مخا برات
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
۰
۰
پدروخواهر من هنوز سبد كالا دریافت نكرده اند در ;امپیوتر می زنی شماره تعلق گرفته ولی با كارت بانك یارانه مطابقت ندارد لطفا رسیدگی كنید شماره كارت بانك یارانه سر خوش امیدی...وكارت ملی سرخوش امیدی.... ودیگی خانم امیدی به شماره كارت بانك یارانه ...وكارت ملی ...مباشدوشماره اختصاص یافته ...است وبرای سرخوش امیدی ....است مغایرت دارد با كارت بانك یارانه
علی فلاح
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
۰
۰
باسلام و خسته نباشید من كارگر با بیمه تامین اجتماعی می باشم از شهرستان آذرشهر با شماره ملی 1699438226 اصلا به من سبد كالا تعلق نگرفته و هر چفدر پیامك میزنم جواب میده به شما تعلق نمیگیره خواهشن پیگیری نمایید با تشكر
علی اكبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
۰
۰
سلام.سبد كالا به ما تعلق نگرفته و ما از سایت كد پیگیری گرفتیم.اما هیچ جایی برای پیگیری كد در سایت مشخص نشده.ما چكار كنیم؟
سیدمهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
۰
۰
وقتی دنبال رای جمع كردن هستید از برنامه های بی نقصی كه دارید حرف میزنید وقتی كه كار تمام شد شناسائی نیازمندان جامعه سختتون میشه .شما كه از پس ی توزیع عادلانه ی سبدی كه توش چند تیكه خوراكی هستش چه جوری میخواستید اقتصاد رو تو صد روز درست كنید؟؟؟خجالت بكشید .سبد كالا بهانه ای بود برای اینكه یه میلیارد به عموم مردم بدید و ....
حسین
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
۰
۰
یك طرح ناعادلانه كه شما حتی یك نفر از دوستان بسیجی را نخواهید یافت كه از سبد كالا جا مانده باشد اما افرادی راكه در فقر اما با آبرو زندگی می كنند شامل این طرح نیستند و جالب تر این كه تا این تاریخ 19/12/1392 از هر كسی میپرسیم كه چرا اینگونه ؟!!!!! هیچ كس جوابگو نیست !!!
محمدرضا یاوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
۰
۰
من كه كارگری هم برایمان نیست چرا باید سبد كالا كه میزان خرج ده روز میباشد به ما تعلق نگیرد / به تمام ثروتمندان تعلق گرفته ولی به مردم نیازمند و محتاج تعلق نگرفته
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
۰
۰
واقعا بی انصافیه مستاجر باشی قسط داشته باشی كارتم آزاد باشه بعد به كارمندو بازنشسته ها سبد كالا میدن به ما نه آفرین به این عدالت
عبدالحسین 85 سا له از الوارتبریز
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
۰
۰
آقایان من نه بیمه دارم نه درامدی ایا امثال من دركشور خیلی زیاداست آقای ریس جمهوربرای ما سبدكالا تعلق نمی گیرد مامگر ایرانی نیستیم مارابكشید بااین گرانی.من 4پسرداشتم همه اش درجنگ خدمت كردن یكی آنها هم جانبازشده منطقی فكر كنید انتخاب شدید كه بدردمردم برسی اجركم عندالله
محتاج
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
۰
۰
صد رحمت به دولت احمدی نژاد باز هرچی میداد بین اقشارپارتی بازی نمیكرد واقعا متاسفم روحانی
عذارا محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
۰
۰
من یك زن 86ساله مخارجم را بچه هایم میدهند نه سرما یه نه درامدی دارم چرا سبد كالا به من تعلق نگرفته
غلامحسن تقی زاده
United States of America
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
۰
۰
من كارگر روزمزد و از كار افتاده هستم سنم 51 ساله و هنوز سبد كالایی به من تعلق نگرفته است، خدا وكیلی این عدالت اجتماعی؟ ....
علی اكرمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
۰
۰
با سلام اینجانب علی اكرمی با كد ملی ...كارگر جوشكاری فعلا سبد كالا دریافت نكرده ام از طریق پیامك پیگیری كردم یه كد رهگیری با شماره....فرستادند ولی فعلا خبری نشده اینجانب به عنوان یك شهروند ایرانی همانند سایر شهروندان كه سبد كالا گرفته اند حق دریافت سبد كالا را دارم از شما خواهشمندم برای دریافت سبد كالا تبعیض قایل نشوید.با تشكر
محمدرضا احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
۰
۰
تورو خدا به ما هم سبد كالا بدید بخدا ما هم نیازمندیم این شب عیدی ما رو خوشحال كنید تا خدا شما رو خوشحال كند
فرزانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
۰
۰
به اونایی كه از سفر تایلند و تركیه دبی سوئد نمیمونه و دائم در حال سفرن و وضعشون توپه، سبد دان اونوقت به ما كه نیازمندیم تعلق نگرفته پشیمونم از رای كه دادنم ... پدر بدبخت من از زمان بچگیش كار میكرده با بدبختی زندگیشون رو گذرونده ، دلم از جاش كنده میشه وقتی دستاشو می بینم بنده خدا با این سنش هنوزم تنها از نماز صبح تا ته شب كار میكنه تا خرج 3 نفر دیگرو بده....خودم یك سال و نیمه بیكارم. این هم از وضع مملكتم.....
nader
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
۰
۰
اگر در این كشور عدالت بود كه یه ادم با اینكه مستاجره با ماهی ۶۰۰تومن كرایه و داشتن یك دانشجو ویه دبیرستانی و دو دیسك كمر بیرون زده، نبایدم سبد كالا تعلق بگیرد و تازه ۵ سال هم این شخص بیكار است خدایا شكر
بینام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
۰
۰
هنوز سبد كالا دریافت نكردم باید جكار كنم راهنمایی كنید لطفا
میترا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
۰
۰
میترا ... با كدملی ...
.... با كدملی...
مطلقه می باشیم و فرزندانمان تحت تكفلمان می باشند. تحت پوشش هیچ ارگان یا سازمانی نمی باشیم. به سختی زندگیمان را سپری میكنیم. تا این تاریخ 92/12/25 سبدكالا به ما تعلق نگرفته است. لطفا تدبیری اندیشیده شود. با تشكر
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
۰
۰
بهتر نبود بنا به اظهار رییس جمهور؛ اول به دست مستحقان واقعی كه نه بیمه دارند نه شغل ثابت و نه تحت پوشش كمیته رفته اند و انقدر اتكا به نفس دارند كه مثل خیلی ها كه همه ما از وجودشان اطلاع داریم با داشتن خانه و زندگی و درامد همزمان از كمیته امداد هم پول میگیرند خودشان را كمیته امدادی نكرده اند، تعلق میگرفت نه مثل الان كه خواهر بنده با مدرك كارشناسی ارشد و استخدام رسمی و ماهیانه دومیلیون و پانصد هزار تومان سبد كالا گرفته ولی من بدون شغل با سه فرزند محصل بدون بیمه و خانه و ماشین و هیچی از مال دنیا تعلق نگرفته این عدالت
كارگر
Singapore
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
۰
۰
خدایش ما كارگرها گناه داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
۰
۰
فروردین هم تموم شد ولی خبری از مرحله دوم توزیع سبد كالاتون نشد چرا
لیلا
United States of America
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
۰
۰
چرا باید سبدكالا به حقوق مستمری بگیران تعلق بگیردوافرادی كه منبع درامدی ندارند را شامل نشود.واگرقراراست گوشه ی چشمی هم ازین سبد در آینده به بی حقوقان انداخته شودچرا از ابتدا این توجه وترتیب به این قشر ضعیف نشد و گذاشته اند برای آخرین مرحله
منصورمهرجونی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
۰
۰
هفته قبل به فروشگاه رفاه شیراز مراجعه كردم پس ازساعتها درصف ایستادن سبدكالا بدون روغن تحویل دادند وبرای دریافت كسری سبدكالا روزبعدبه یكی ازمراكزتوزیع مراجعه كردم وگفتند كه سایت سبدكالا قطع است آیا بهترنیست كه اقلام سبد كالا ناقص تحویل مردم نشود كه مجبورشوند چندمرتبه درصف بایستند تكلیف كسانیكه موفق به دریافت سبد كالا تاپایان سال نشدند چه می شود
محمدازادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
۰
۰
من یك كارگرهستم متاهل ۴بچه دارم ازشمامسئولین تقاضای ارادتمنددارم
بیژن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
۰
۰
سبدكالا نشانه مسخره كردن شخصیت مردم عزیزمی باشد.
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
۰
۰
من بیمه ندارم تو یه زیر پله تو بازار كار میكنم خونه ندارم ماشین ندارم بعضی وقتا هست هفته ای 10000 تومان هم كار نمیكنم زندگی بخور نمیری دارم اما با این ملاكهایی كه حضرتعالی فرمودید من باز هم مشمول سبد كالا نیستم شما به این میگید عدالت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
۰
۰
یك زن سرپرست خانوار هستم دفترچه بیمه تامین اجتماعی دارم از هیچ نهادی حقوق دریافت نمیكنم اما سبد كالا ندارم عدالت اجتماعی یعنی این
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
۰
۰
خواهر من ماهی ۲۵۰۰۰۰۰ معادل دو میلیون و پانصد هزار تومان فقط خودش درآمد داره حالا شوهرش به كنار كه دو شغله است سبد كالا گرفت من كه زن سرپرست خانوارم و درآمد ندارم عدالت اجتماعی یعنی چه
فاطمه صغری سیارون
United States of America
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
من یك زن با سن 80 سال بدون هیچ منبع در امد چرا سبد كالا اهدایی دولت به من تعلق نمی گیرد ؟
یك آدم كارمند
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
۰
۰
چرا كسی كه كارمند است نباید سبد كالا به او تعلق بگیرد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
۰
۰
منی كه شغل آزاد دارم چند ماهی است كه بیكارم ودر تهران مستاجر زندگی میكنم وهر ماه ۴۰۰هزار اجاره میدم چرا بایدسبد كالا دریافت نكنم?
مالك
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
۰
۰
واقعا متاسفم است كه دولت بعد ازاین همه گلایه و اعتراض ها وبعد از گذشت یك ماه جواب قانع كننده ای به كسانی مستحق دریافت سبد كالا بودند نداد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
۰
۰
با سلام پس شغل ازادیها چی؟ این كه بی انصافی به همه سبد كالا بدید به غیر از ما؟؟
مصطفی معظم ابادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
۰
۰
این عدالت نیست كه سبد كالا به گروهی تعلق گرفته و به گروهی نه.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
۰
۰
اینجانب 5 عائله دارم و بیكار، یعنی جزو قشر ضعیف جامعه محسوب نمیشدم كه سبد كالا دریافت كنم؟بنده تحت حمایت هیچ سازمان و ارگان دولتی نیستم...سالهاست بیمارم
معصوم شبانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
۰
۰
با سلام بنده كارگر ساعتی هستم و فاقد هر نوع بیمه ای درمانی و ... معمولا حقوق من بیشتر از 800 هزار تومان هم بیشتر نمیشود
حال نمیدانم باید چگونه برای سبد كالا ثبت نام كنم شماره همراه بنده ... در صورت امكان مرا راهنمایی بفرمائید
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
۰
۰
به این بی عدالتی چی میشه گفت؟
تبریزی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۰
خواهر مریضم بامن زندگی میكند وهیچ درآمد ی ندارد بغیراز یارانه حال كدام گزینه درآمد را علامت بزند
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
۰
۰
دولت فقط به فكركارمندان هست و اصلا به كارگران توجهی ندارد كه هیچ بیمه ای ندارند اصلا با منطق كار نمیكنند اگر توانایی ندارند استعفا بدهندو............
ی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
۰
۰
خانوار هائی را می شناسم كه خیلی فقیرند ولی سبد كالا به آنها تعلق نگرفت واقعا جای تاسفه بدتر اینكه كسی جوابگو هم نیست.
كیوان پورایوبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
۰
۰
من مددجوی بهزیستی هستم(معلولیت شدید حركتی)بعلت نداشتن بودجه مستمری دریافت نمیكنم،تنها درآمد من دریافت یاراته است كه فقط زنده ام!سبدكالاهم به من تعلق نگرفته باریاست جمهوری ووزارت رفاو...مكاتبه كرده ام ولی حرفم به هیچكس نرسید!!!استناد به اصل43قانون اساسی كه هر ایرانی بایدازیك زندگی نسبی برخوردارباشه شعارمضحكی بیش نیست...
لذاجهت گذران زندگی میخواهم باسازمان ملل وسفارتخانه مكاتبه كنم تاشاید فرجی شود
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
۰
۰
با سلام شوهر من شغلش آزاد و تحت پوشش هیچ سازمان یا ارگانی نیست، چرا نباید ما سبد كالا دریافت كنیم،هر جا مراجعه كردیم گفتن به شما تعلق نمیگیرن،لطفا پیگیری كنید. با تشكر
من یك ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
۰
۰
من بامادرم زنگی می كنم كه خودم دانشجو هستم بابام هم فوت شده نه بیمه هستیم ونه رومون میشه بریم زیر پوشش كمیته بایارانه زنگیمونو می چرخونیم ایا این عدالتی نیست؟ این طرح خوبی بود ولی باروش اجراش وبی عدلاتیش خرابش كرد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
۰
۰
چرا به بعضی از افراد بالای دوالی سه میلیون در امد دارن دو مرحله سبد كالا تعلق گرفته ولی به ما كه به نان شب محتاج هستیم اصلا تعلق نگرفته با تشكر
حمید هواسی
Singapore
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
۰
۰
سلام چرا دولت محترم همش به فكر كارمندان نیروهای مسلح وبازنشستگان تامین اجتماعی میباشد مگر اینها حقوق بگیر نمیباشند چرا دولت محترم نگاهی به عشایر وروستا‌‌یان كه تنهادرامدشان كشاورزی هست كه اون هم باخشك سالی های متهدد هست نگاهی نمیندازه این هم شد عدالت
با كمال تشكر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
۰
۰
حضورمقام مسول جام جم:سلام وعلیكم
احتراما اینجانب نطری راجع به سبد كالا داده بودم به این منظوركه نظرمن به گوش مسولان میرسد بنابر این بااسم خودم آن نظر رادرسایت اعلام كردم ونمیدانستم بانام خودم منتشر میشود!
لذا ازشما تقاضامندم كه نام مرا ونظرم راحذف كنید
باكمال تشكر
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
۰
۰
سلام خسته نباشید به كاركنان وزحمت گشان عزیزان خوب ایران عزیزما محمد حنیف بزرگزاده هستم از اقشاركم درامدتا بحال هیچ سبد كالای دریافت نكرده ام اگر امكان دارد همكاری لازم را مبذول فرماید.
سید حسین ملیحی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
۰
۰
سبد كالا حق كسانی درآمد كم و تعدادنفرات زیاد بایدتعلق بگیر این عادلان نیست به كسانی كه حقوق ثابت می گیرن و بیمه هستند تعلق می گیره
علی قنبری
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
۰
۰
كی گفته به مددجویان بهزیستی سبد كالا میدن من خودم مددجوی بهزیستی هستم از روزی كه اقای......,اومد باوجود اینكه خود م وفرزندم معلول هستیم اول حقوق ماهانه ام قطع شد والان حسابی كه سبد كالا مربوط به مددجویان بهزیستی صفر است هیچگونه رسیدگی وجواب گویی نیست.می تونید چك كنید.كد ملی من ... میباشد .مددجوی بهزیستی استان س وب شهرستان زابلم اینم شماره كارت حسابم هرچی دارایی دارم از شما...،تلفن من .... هرچی بود شماره كارت بدین واستون ارسال كنم,
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
۰
۰
با سلام ما یك خانواده پر جمعیت هستیم یك دانشجوی پیام نور در یك شهر دیگه یك سرباز یكی هم پیش دانشگاهی كه مدرسه اش در یه شهر دیگه هر روز رفت و امد میكن كه ابتدایی و بنده هم كارگر هستم چرا به بنده سبد كالا تعلق نگرفته و به اون هایی كه ده تا كارخانه دارن تعلق گرفته؟؟؟؟؟شایدم اونا پارتی پول دارن كه ما نداریم؟؟؟؟؟بر چه اساسی چه معیاری شما به مردمی مثل ما سبد كالا نمیدید چرا اخه این قد بی عدالتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
۰
۰
با سلام من طلبه هستم و سبد كالا به من تعلق نگرفته در حالی كه متاهلم لطفا اینجانب را راهنمایی فرمایید
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
۰
۰
سلامبه دولتمردان من شرمم میشود این حرفها را بزبان بیاورم اینجانب یك جانبازم ولی در دوره احمدی نژاد تو اس كه زدم شاملم میشد ولی مراجعه میكردم میگفتند كارتت شارژ نشده از طرف دولت ولی تو دولت تدبیر وامید كلا دیگه امیدم را قطع كردن میگن تعلق نگرفته برای شما ...
مرادعلی رستمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
۰
۰
كسانی كه مثل من كه نزدیك شصدسال سن دارندوازكارافتاده است وازجایی درآمدی ندارندچراسبدكالابه امثال من تعلغ نگرفته فقط پارسال یك بارگرفتم دوباره چه گونه میگیرم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
۰
۰
استعفا بدهید شما را چه به مملكت چرخاندن
ﻣﻦ ﮐﺎﺭﮔﺮ ﺳﺎﺩﻩ ﺑﯿﮑﺎﺭﻡ ﺳﺒﺪ ﮐﺎﻟﺎ ﭼﺮﺍ ﻧﻤﯿﺪﻥ ﻫﺎﺩﯼ ﻋﻈﯿﻤﯽ
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
۰
۰
سلام من یك كارگر ساده بیكارم چرا سبد كالا تعلق نگرفته وضع من خیلی خرابه
محمد نور نگارشی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
۰
۰
حدود 2سال است به دلیل از كارافتادگی تحت پوشش كمیته امداد شهرستان میرجاوه استان سیستان و بلوچستان قرار گرفته ام ولی هیچ وقت سبد كالا به من تعلق نگرفته است. به بانك دریافت یارانه مراجعه كردم به قول خودشان كارت رافعال كردند ولی باز هم ازسبد كالا خبری نیست. امیداست مسئولین رسیدگی نمایند.
ازاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
۰
۰
سلام چرا اول سهام عدالت ما که یک میلیون بودش رو صد تومن دادید هر سری هم که سبد کالا میدید به ما تعلق نمی گیره هیچ خیری ازشما به ما نرسیده یا کمیته امداد یا بهزیستی پس ما چی که رهن خونم ۵ تومن شوهر م مسافر کشه چرت اینقد بی رحمید سنگدلی خودتون خانوادهات و جای ما بگذارید
نگار خلیلی فرددریلو
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
۰
۰
سلام چرا برای ماسبدکالا نزدیک دوساله نمیدن ما که تهت بهزیستی هستیم

نیازمندی ها