درباره مردی که با فوتبال تاریخ ساز شد

این ستاره صلح را به کشورش آورد

واکنش ملی پوشان ماتادور به مردی که اسپانیا را قهرمان کرد

آرام بخواب مربی تاریخ ساز

درگذشت لوییس آراگونس سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا دنیای فوتبال و به خصوص اسپانیا را تکان داد.
کد خبر: ۶۴۱۷۸۷
آرام بخواب مربی تاریخ ساز

سایت جام جم ورزشی-  بازیکنان تیم ملی اسپانیا یکی پس از دیگری تاثر خود را بابت درگذشت مربی ای که آنها را با تیم ملی اسپانیا قهرمان اروپا کرد نشان دادند.

کاسیاس: آراگونس اسپانیا را وارد عصر جدیدی کرد

دروازه بان تیم ملی اسپانیا در واکنش به مرگ لوییس آراگونس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: آراگونس با قهرمان کردن اسپانیا در یورو 2008 اسپانیا را وارد عصر جدیدی کرد.

ایکر کاسیاس گفت: آراگونس یک شخصیت صمیمی داشت .روابط بسیار خوبی با او داشتم و او تأثیر فراوانی روی بسیاری از بازیکنان، به خصوص در تیم گذاشت.

کاسیاس ادامه داد: همان طور که همه ما در بسیاری مواقع گفته‌ایم، لوئیس تاریخ فوتبال اسپانیا را تغییر داد و همه ما به این دلیل از او سپاسگزاریملوئیس در روزهای حضورش در تیم ملی تصمیمات خاصی گرفت، ریسک می‌کرد، گاهی جواب می‌داد و گاهی هم نه اما هر حرکتی که او انجام می‌داد همیشه به سود فوتبال اسپانیا بود.

وی خاطرنشان کرد: آراگونس یک بار در یک جلسه تمرینی در جزایر قناری مرا کنار کشید و به من گفت «مثل گاوی نباش که ایستاده است و قطار در حال حرکتی را تماشا می‌کند». من خیلی به این حرف خندیدم و تکه کلام‌های زیادی مثل این را از او به یاد دارم.

لوییس متشکریم

فرناندو تورس در پیغامی در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی توئیتر پس از شنیدن خبر درگذشت لوئیس آراگونس، سرمربی سابق وی در اتلتیکو مادرید و تیم ملی اسپانیا نوشت: متشکرم مربی. هرگز نمی‌توانم پاسخ تمام کارهایی که برایم انجام دادی، را بدهم.

سایر اعضای تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های یورو 2008 نیز به شرح زیر پیام‌هایی در ابراز همدردی ارسال کرده‌اند.

کارلوس پویول: امروز روز غم‌انگیزی برای دنیای فوتبال است. از او بسیار سپاسگزارم و با خانواده‌اش ابراز همدردی می‌کنم.

ژاوی هرناندس: لوئیس از نظر من مهم‌ترین کسی است که فوتبال اسپانیا تاکنون شناخته است. او کسی بود که شیوه بازی تیم ملی را تغییر داد. او مرد شجاع و انسان بزرگی بود. آراگونس همیشه با من رو راست بود و تمام عمرم را به او مدیونم. این فقدان بزرگی برای دنیای فوتبال است. فکر می‌کنم فوتبال اسپانیا باید برای بزرگداشت این انسان خارق‌العاده کاری انجام دهد.

مارکوس سنا: لوئیس آراگونس یک پدر، برادر، یک دوست و یک الگو از اسطوره‌ای فوتبالی بود. کسانی که او را می‌شناختند، او را تمجید کرده‌اند و امروز روز غم‌انگیزی برای ما است.

داوید ویا: امروز روز بسیار غم‌انگیزی است. یکی از بزرگ‌ترین‌ها ما را تنها گذاشت. به خاطر اینکه به من یاد دادی چگونه انسانی باشم که اکنون هستم، از تو تشکر می‌کنم.

په‌په رینا: چه خبر ناراحت کننده‌ای. آسوده بخواب مربی. از اینکه یکی از شاگردان تو بودم افتخار می‌کنم و همیشه این را می‌گویم. هرگز تو را فراموش نمی‌کنیم. به خاطر همه‌چیز از تو سپاسگزارم. یکی از بزرگ‌ترین‌ها، یک نابغه، یک خردمند چه خاطراتی برای ما باقی گذاشت!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها