پایان مذاکره با قطری ها

بازگشت سید جلال به تهران

مدافع پرسپولیس حرف آخر را زد

حسینی: رفیق نیمه راه نمی شوم

بر خلاف اینکه گفته می شد جلال حسینی راه کشور قطر را در پیش گرفته تا در یکی از تیم های این کشور بازی کند خود این بازیکن این اخبار را تکذیب کرد.
کد خبر: ۶۴۱۳۴۶
حسینی: رفیق نیمه راه نمی شوم

سایت جام جم ورزشی - جلال حسینی که دیروز به همراه تیمش پیروزی مهمی را در لیگ برتر مقابل سپاهان به دست آورد در مورد انتقالش به لیگ قطر گفت: «پیشنهاد بسیار خوبی از قطر داشتم اما تا آخر فصل در پرسپولیس می‌مانم و با تمام وجود برای این تیم و هوادارانش بازی می‌کنم. فقط از این ناراحتم که کسی در باشگاه پرسپولیس جوابگوی ما نیست. با این حال من رفیق نیمه راه نیستم و می‌خواهم تا پایان فصل بمانم. البته خیلی خوب در این مدت جواب گرفتم و به هر مسئولی که زنگ زدم جواب تلفنم را نداد!»

وی افزود: «به علی پروین زنگ زدم اما جواب نداد. من واقعاً نمی‌دانم چه بگویم. قبل از بازی با دایی صحبت کردم. او گفت بمان و من هم قبول کردم. ناراحتی‌ام این است که هیچکس در باشگاه پرسپولیس جوابم را نمی‌دهد. اگر در روزنامه‌ها آرام حرف بزنم، آرام جوابم را می‌دهند و اگر هم تند حرف بزنم، تند جوابم را می‌دهند. اصلاً نمی‌دانند ما چه مشکلاتی داریم. شاید یک بازیکن مشکل بزرگ خانوادگی داشته باشد که باید حل شود. واقعاً نمی‌دانم چرا باشگاه پرسپولیس چنین رفتاری را با بازیکنان انجام می‌‌دهد؟!»

حسینی خاطرنشان کرد: «با دایی هم حرف زدم ولی مگر او چه کاری می‌‌تواند انجام دهد؟ دایی فقط می‌تواند مشکلات را به باشگاه بگوید. او در این مدت هر کاری هم که توانست انجام داد. سرمربی ما باید دنبال کارهای تاکتیکی، مسائل فنی و دیدن فیلم بازی‌ها باشند نه اینکه دنبال حل مشکلات بازیکنان برود. متاسفانه باشگاه پرسپولیس برای بازیکنانش ارزش قائل نیست.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها