سرمربی سپاهان بعد از باخت به پرسپولیس اعلام کرد ، معادله قهرمانی پر ابهام تر از قبل شد .
کد خبر: ۶۴۱۲۰۱
کرانچار:در سناریو هیچکاک رفتیم،همه چیز ابهام دارد

زلاتکو کرانچار بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس گفت:  مسابقه از جانب هر دو تیم خوب بود. آغاز بازی نشان می داد دو تیم مخصوصا پرسپولیس با احتیاط وارد میدان شدند. تا گل اول هر دو تیم تلاش می کردند به گل اول برسند که با اشتباه ما نصیب پرسپولیس شد. بعد از گل بازی تغییر خاصی نکرد. بازی به شکل مساوی از سوی دو تیم دنبال می شد تا اینکه گل دوم به ثمر رسید. سرنوشت بازی با گل دوم رقم خورد پرسپولیس سعی می کرد بازی تحت کنترل باشد تا کارت قرمزی که در دقیقه 36 بود. به من اطلاع دادند تماسی بین بازیکن ما و حریف نبود اما در نهایت اخطار را به بازیکن ما دادند.

وی افزود: در نیمه دوم سعی کردیم با دو تعویض و حضور نویدکیا و غلامی با طراوت تر بازی کنیم .تلاش کردیم یا تفاقضل  گل را کمتر کنیم یا مساوی شویم. هر دو تیم اقدامات خوبی انجام می دادند و دو تیم در زدن ضربات آخر خوب نبودند. اوضاع در جدول تغییر زیادی نکرده است. ما در سناریو آلفرد هیچکاک رفتیم و شرایط همچنان ادامه دارد.

 

سرمربی سپاهان در ادمه خاطرنشان کرد: به پرسپولیس تبریک می گویم با شایستگی پیروز شد. نسبت به ما شانس بیشتری داشت از بازیکنان خودمان تشکر می کنم که با یک بازیکن کمتر تلاش می کردند تا بازی تساوی شود. اما با سناریو آلفرد هیچکاک حرکت می کنم تا همه چیز تا پایان در ابهام بماند.

وی در مورد اخراج مهدی شریفی گفت: ما در زمین مراعات می کردیم و می دانستیم حریف می تواند خطرساز بشود. متوجه سوال شما نشدم. نباید به این شکل وضعیت را نگاه کنیم. شریفی و بنگر برای توپ رفتند اما بین انها تماسی ایجاد نشد. هر دو برای توپ تکل زدند فیلم را ببینید متوجه منظور من می‌شوید.

 

کرانچار در مورد فوتبال خوبی که دو تیم انجام دادند، عنوان کرد: اهمیت مسابقه ایجاب می کرد هجومی بازی کنیم و شرایطی شود که به صدر جدول نزدیک تر شویم. همانطور که گفتم برخلاف میل ما که می خواستیم برنده شویم پرسپولیس تحت فشار بود و می خواست با برد زنده شود. هر دو تیم بعد از اخراج شریفی چاره ای جز حمله نداشتند، پرسپولیس می توانست گل‌های بیشتری بزند رحمان چند بار مانع از این کار شد. ما هم شانس داشتیم دو تیم فوتبال هجومی را درون خود پروش می‌دهند.

 

وی در مورد اینکه کدام تیم شانس قهرمانی دارد، عنوان کرد: استقلال و فولاد خوزستان هستند. البته این دو تیم باهم بازی دارند.  این دو تیم شانس بیشتری دارند اما اگر دچار اشتباه شوند شرایط برای دو تیم به وجود می‌آید.

سرمربی سپاهان در مورد آشفتگی دفاع ایران خاطرنشان کرد: ما برای دفاع از دروازه خود و مساوی نیامدیم ما بازیسازی از خط دفاع را می خواستیم اما گل اول باعث شد عدم امنیت را احساس کنیم. خط دفاع ما با تجربه است. در نهایت این گل کار را خراب کرد. اخراج بازیکن ما تنها حرکت بد داور در این بازی بود.

کرانچار در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد اینکه کرش گفته نیاز ندارد او قوانین فوتبال را یاد او بدهد، گفت:  قصد آشنا کردن کرش با قوانین فیفا را نداشتم. نظر خودم را گفتم و قصد دیگری نداشتم. او قطعا با تقویم فیفا آشنایی دارد. فقط گفتم کاش برنامه فیفا را با برنامه ایران هماهنگ کنند اما متاسفانه این اختلال بوجود آمده و کسی نمی‌تواند کاری کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها