نام پسرم را "جیدی علی" گذاشتم

کبه: با ساموئل کُری خواندم

کد خبر: ۶۴۱۱۴۱
برهانی:‌ صددرصد پنالتی بود

آرش برهانی در خصوص تساوی استقلال مقابل مس صحبت کرد.

به‌گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت  باشگاه استقلال، آرش برهانی بعد از پایان بازی در جمع خبرنگاران در خصوص تساوی استقلال مقابل مس صحبت کرد.
*واقعاً روی تو خطا شد که داور دستور به پنالتی به نفع استقلال داد؟
بله واقعاً حسین‌خانی به پای من ضربه زد و به نظرم صددرصد این حرکت پنالتی بود.
*چرا خودت پنالتی را نزدی؟
دوست داشتم پنالتی را بزنم،‌ اما از یک طرف هم دوست نداشتم تمرکز ساموئل به هم بخورد از طرف دیگر کادرفنی تعیین می‌کند چه کسی پنالتی را بزند و مهم این است که استقلال گل بزند من یا بازیکن دیگر فرقی ندارد.
*گل صدم را نزدی؟
برای مهم مهم زدن گل صدم نیست و توجهی به آمار و ارقام ندارم، اما گل زدن برای استقلال را همیشه دوست دارم.
*چند هفته است که منتظر زدن گل صدم هستی؟
سه هفته است که بازی کردم، اما گل نزدم با این حال همان‌طور که گفتم به دنبال مثمرثمر بودن برای استقلال هستم نه ثبت آمار و رکورد.
*هواداران مس هم از تو گلایه داشتند که چرا این فصل به مس نیامدی؟
با استقلال قرارداد داشتم چه طور می‌توانستم به مس بیایم. بعد من اول فوتبالم را در تیم شهرداری کرمان آغاز کردم و از سن 14 سالگی زیرنظر آقای مهدی محمدی خدابیامرز فوتبال بازی کردم. بعد هم با این تیم (شهرداری) به لیگ یک آمدم و به دلیل گذراندن خدمت سربازی‌ام مجبور شدم به پاس بروم، همان سال دوست داشتم برای مس بازی کنم،‌ اما خب باید خدمت سربازی را می‌گذراندم.
*چرا امسال به مس نرفتی؟
خیلی دوست داشتم به تیم شهرم کمک کنم، اما استقلال را هم خیلی دوست داشتم وقتی با کمبود بازیکن مواجه بودیم من به هیچ‌وجه نمی‌توانستم استقلال را تنها بگذارم. استقلال بیشتر از مس بر گردن من حق دارد و امیدوارم بتوانم روز‌های خوبی را در این تیم سپری کنم، ضمن‌ اینکه برای مس هم آرزوی موفقیت دارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها