یک کشته و چهار مجروح برجا گذاشت

ورود کامیون به داخل مجتمع مسکونی

ورود کامیون حامل مصالح به داخل یک مجتمع مسکونی یک کشته و 4 مجروح بر جا گذاشت.
کد خبر: ۶۴۱۱۲۰
ورود کامیون به داخل مجتمع مسکونی

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت‌وگو با مهر در این باره گفت: ساعت 3 و 47 دقیقه بامداد امروز ورود یک کامیون کمپرسی به داخل یک مجتمع مسکونی در انتهای خیابان شیخ بهایی به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله آتش نشانان 2 ایستگاه خود را به محل حادثه رسانده و در بررسیهای خود دریافته است یک کامیون حامل مصالح به شدت با این خانه برخورد کرده و وارد طبقه همکف شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: شدت برخورد به حدی بود که مصالح کامیون وارد طبقه اول شده و این طبقه را به طور کامل تخریب کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: در زمان حادثه دو زن و دو مرد در طبقه اول حضور داشتند که آتش نشانان آنها را خارج و تحویل امدادگران اورژانس دادند. 6 نفر نیز در طبقه دوم حضور داشتندکه خوشبختانه به آنها آسیبی وارد نشده بود.

ملکی افزود: راننده کامیون در داخل اتاقک گرفتار شده بود که آتش نشانان با ایمن سازی محل و برش اتاقک راننده را خارج کردند که امدادگران اورژانس پس از معاینه اعلام کرده وی به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در ادامه گفت: در جریان این حادثه به 7 دستگاه خودرو که در طبقه همکف پارک بودند آسیب وارد شد که آتش نشانان با کمک چرثقیل کامیون را از داخل این مجتمع خارج کردند.

وی در خصوص علت حادثه اظهار داشت: با توجه به شدت حادثه و نبود خط ترمز در محل به نظر می‌رسد خواب آلودگی راننده علت حادثه بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها