پوشش رسانه‌ای گسترده مراسم 12 بهمن

حضور 570 خبرنگار داخلی و خارجی در حرم امام (ره)

مراسم ملی یوم‌الله دوازدهم بهمن حرم مطهر امام خمینی (ره) توسط بیش از 570 نفر خبرنگار و عکاس داخـلی و خـارجی پوشش رسانه‌ای داده خواهد شد.
کد خبر: ۶۴۰۹۴۶
حضور 570 خبرنگار داخلی و خارجی در حرم امام (ره)

به گزارش جام جم آنلاین از کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی، ویژه مراسم ملی یوم‌الله دوازدهم بهمن ماه امسال با شکوه خاصی در کنار حرم مطهر و منور معمار کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) با حضور گسترده، معنوی و انقلابی اقشار مختلف مردم شریف ایران رأس ساعت 9:33 صبح 12بهمن همزمان با سی و پنجمین سالگرد لحظه ورود تاریخی حضرت امام(ره) برگزار خواهد شد.

با توجه به اقبال گسترده رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های خارجی جهت حضور و انعکاس ویژه مراسم حرم مطهر امام(ره)، این مراسم توسط بیش از 570 خبرنگار خارجی و داخلی؛ شامل 70 خبرنگار از 40 رسانه خارجی و 500 خبرنگار از 70 رسانه داخلی به صورت لحظه به لحظه و زنده پوشش داده خواهد شد.

این کمیته در پایان ادامه می‌دهد که امسال با توجه به رویکرد جدید رسانه‌ای ستاد مرکزی دهه فجر ، استقبال گسترده‌ای از سوی رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های خارجی به منظور پوشش گسترده خبری ـ رسانه‌ای مراسم‌های ملی ایام‌الله دهه مبارک فجر و جشن‌های سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی عظیم و مردمی یوم‌الله 22 بهمن شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها