نامه پروین و دوستانش به وزارت ورزش ارسال شد

پروین : پرسپولیس را ۴ سال به ما بدهید

سرپرست سابق باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با اشاره به اینکه اولین پرسپولیسی ایران هستم گفت: پروین و دایی بزرگان فوتبال پرسپولیس هستند و باید به خاطر تیم و هوادارانش در مسائل کاری باشگاه گذشت داشته باشند.
کد خبر: ۶۴۰۹۴۲
خوردبین: پروین و دایی گذشت داشته باشند

محمود خوردبین در حاشیه هفته هجدهم لیگ برتر والیبال در آمل با اشاره به سابقه ورزشی‌اش در باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران بیان داشت: از سال 59 سرپرست تیم پرسپولیس بودم، قبل آن نیز در تیم به عنوان بازیکن بازی می‌کردم و اولین پرسپولیسی ایران هستم.

وی در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه چند درصد احتمال می‌دهید پرسپولیس پس از از دست دادن جام حذفی، در لیگ برتر قهرمانی را از آن خود کند، گفت: قهرمانی پرسپولیس در لیگ امسال مشکل است زیرا حدود پنج، شش بازی تا پایان لیگ بیشتر نمانده و این وضعیت برای تیم خیلی سخت است.

خوردبین تصریح کرد: ولی امیدوارم بازیکنان و مجموعه تیم بتوانند سهمیه حضور در جام باشگاه‌های آسیا را کسب کنند.

اولین پرسپولیسی تاریخ فوتبال ایران در پاسخ به دیگر سئوال خبرنگار خبرگزاری فارس که پرسیده بود علی دایی و علی پروین هر دو از افراد پرمدعای فوتبال پرسپولیس هستند، فکر نمی‌کنید ادعاهای نابجا و بالای این دو در آینده گریبان‌گیر تیم شده و در نهایت نگرانی و رنجش هواداران را شامل شود، اذعان داشت: این دو از بزرگان فوتبال پرسپولیس هستند و باید به خاطر تیم و هوادارانش گذشت داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها