بحث کناره‌گیری محمدعلی نجفی از ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که از مدت‌ها قبل به صورت شایعه در سطح رسانه‌ها و محافل سیاسی مطرح بود، دیروز قوت گرفت و حتی اعلام بی‌اطلاعی سخنگوی دولت از این موضوع هم نتوانست آن را کمرنگ کند.
کد خبر: ۶۴۰۷۸۸

دیروز پس از انتشار اخباری مبنی بر استعفای محمدعلی نجفی، خبرنگاران در حاشیه جلسه دولت درباره صحت و سقم این موضوع از محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت سوال کردند که او گفت: از این موضوع بی‌اطلاعم.

به گزارش ایرنا، نوبخت ادامه داد: بنده، در نیم ساعت اول جلسه هیات دولت شرکت کردم، آقای نجفی در آن جلسه حضور داشت و من اطلاعی از استعفای وی ندارم. وی افزود: اتفاقا ما گپ و گفت‌وگویی با هم داشتیم و چیزی از این موضوع گفته نشد.

اما همزمان با انتشار اخبار غیررسمی درباره استعفای نجفی، برخی رسانه‌ها نیز از احتمال انتصاب مسعود سلطانی‌فر به جای نجفی در سازمان میراث فرهنگی خبر دادند.

البته مسعود سلطانی‌فر، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: آقای نجفی فقط استعفا کرده‌اند که این موضوع باید بررسی و تائید شود. امین عارف‌نیا، مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی هم درباره موضوع استعفای نجفی به ایسنا گفت: «بعدازظهر معلوم می‌شود.» برخی رسانه‌ها، علت استعفای نجفی را مشکلات قلبی او که از مدت‌ها قبل با آن دست به گریبان است، عنوان کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها