ایرینا شایک نامزد کریستیانو رونالدو در یک کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت که نامزدش خیلی زودتر از اینها باید به توپ طلای دنیا می رسید.
کد خبر: ۶۴۰۱۴۱
ایرینا شایک: کریس باید زودتر از اینها به توپ طلا می رسید

سایت جام جم ورزشی - ایرینا شایک نامزد روس کریستیانو رونالدو روز سه شنبه، به عنوان مدل رسمی کمپانی لباس «دس ایگوال» درکنفرانسی خبری شرکت کرد. او که برای حضور در این رویداد تبلیغاتی در بارسلونا حضور داشت از مسائل مختلفی صحبت کرد.

ایرینا در مورد حضور در سالن توپ طلا و اهدای جایزه برترین بازیکن سال 2013 به کریس گفت:« حضور در سالن توپ طلا مملو از احساسات بود. باید قبل از اینها توپ طلا را به کریس می دادند.» او که لبخندزنان با خبرنگاران صحبت می کرد در مقابل درخواست یکی از خبرنگاران که از او می خواست تا بگوید:« زنده باد بارسا» سرباز زد و گفت:« نه، نه، این نه.»

ایرینا راجع به شغلش گفت:« شغل من سخت است. فقط خوش تیپ بودن کافی نیست. باید مثبت اندیش بود و من گلایه ای ندارم. از شغلم راضی هستم.هرروز صبح که بیدار می شوم حس می کنم که چاق شده ام. خیلی از خودم انتقاد می کنم و همیشه سعی می کنم بهتر باشم. مهمترین مسائل در زندگی ام؟ شغلم، خانواده ام و رابطه ام با رونالدو»

او با تکرار شعار کمپانی دس ایگوال گفت:« زندگی زیباست.» و در مورد کشور اسپانیا گفت:« از اسپانیا خوشم می آید. مردم اینجا خیلی خونگرم و مهربان هستند و به نظرم خانم های اسپانیایی واقعا خوش تیپ هستند.»

او در واکنش به اینکه آیا قصد مادر شدن دارد یا خیر گفت:« مادر بشوم؟ هنوز زمانش نرسیده.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها