ناهار و شام رایگان و اقامتگاه مجانی در کاخ سلطنتی بوکینگهام برای فردی مطمئن که وان حمام ملکه الیزابت دوم را به موقع هنگام استحمام او پر کند.
کد خبر: ۶۳۹۸۶۸
کاخ بوکینگهام کارگر حمام برای ملکه استخدام می کند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نیوزنت، کاخ سلطنتی بوکینگهام فردی را استخدام می کند که وظیفه اصلی اش پر کردن وان حمام ملکه الیزابت دوم است. کاخ سلطنتی بریتانیا برای این کار سالیانه 14.400 پوند دستمزد می دهد. در عین حال، شام و ناهار این فرد در کاخ مجانی بوده و در قصر سلطنتی اقامت خواهد داشت.  

در ضمن، فرد استخدام شونده در مسافرت های ملکه او را همراهی خواهد کرد.

کاخ بوکینگهام در آگهی استخدام خود افزوده است: در عین حال، گاهی اوقات فرد استخدام شونده وظایف دیگری نیز به عهده خواهد داشت از جمله پیشخدمتی مهمانان کاخ سلطنتی، بستن و باز کردن چمدان آنها، در صورت لزوم کمک به لباس پوشیدن مهمان ها و آوردن چای و صبحانه.

این فرد باید مورد اطمینان و وثوق باشد زیرا مراقبت از جواهرات دم دستی ملکه نیز به عهده اوست. همچنین نظارت بر نگهداری فرش ها، پرده ها، آثار هنری، آینه ها، لیوان ها و ظروف نقره نیز بر عهده  او خواهد بود.

مدت کار این فرد 40 ساعت در هفته خواهد بود و در صورت لزوم در تعطیلات آخر هفته نیز باید سر پست حاضر باشد. وی مدت سه ماه در سال را همراه ملکه در خارج از کاخ سلطنتی بوکینگهام لندن سپری کرده و همراه صاحب تاج و تخت بریتانیا به دیگر کاخ های او خواهد رفت. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
س از مشهد
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
۰
۰
اقا من هستم جان مادرت ترتیب استخدام منو بده پورسانت شما هم محفوظه جدی میگم
-
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
۰
۰
چیه چرا درخواست استخدام منو اعلام نمیكنید نكنه تو این كارم پارتی بازیه بابا من جدی میگم !!! اگه میتونین خبرشو به خود ملكه بدین شاید منو استخدام كرد حسودا !
عفت
Switzerland
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
۰
۰
خوش به حالش
ماسا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
۰
۰
من فوق لیسانس حسابداری دارم بپرسید ایرانی استخدام میكنه ؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها