تیم ما نوسان بازیکن دارد

حماسه سازی استقلال به روایت صالح

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: با این شرایط نتایج استقلال یعنی حماسه.
کد خبر: ۶۳۹۳۸۹
حماسه سازی استقلال به روایت صالح

مجید صالح پس از تساوی یک بر یک استقلال مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری گفت: عذرخواهی می‌کنم که قلعه‌نویی نیامد. او باید در این نشست حاضر می‌شد که کسالت داشت و نیامد. من در خدمت شما هستم. عرایض خودم را به چند بخش تقسیم می‌کنم. با تیمی مثل ذوب‌آهن که شرایطش مشخص است و نباید در این جای جدول باشد. بازی درگیرانه و فیزیکی بود. شرایط ما را هم دیدید؛ روی نیمکت شرایطی داشتیم که نمی‌توانستیم از همه بازیکنان استفاده کنیم. غلام‌نژاد و بیک‌زاده محروم بودند و خسرو حیدری هم مصدوم شد.

وی ادامه داد: گاهی اوقات می‌گویم که حماسه یعنی چه؟ با شرایطی که تیم ما دارد و نوسان بازیکن داریم. بازیکنان ما زحمت کشیدند. درود به شرف همه بازیکنان که زحمت کشیدند و تمام تلاش‌شان را کردند. ما مجموعه ساکت و بی‌صدایی هستیم و ما هم بلدیم که فشار روانی وارد کنیم و وقتی گل می‌خوریم داوری را زیر سوال ببریم. فشاری که در این هفته به ما آوردند مشخص است که تیموریان از دقیقه یک چطور باید بازی کند. سعی می‌کنیم به پاک‌‌ترین شیوه به‌ بازی‌ها‌ی‌مان ادامه بدهیم و صدر جدول بمانیم. بدون اینکه بخواهیم قهرمانی را تحت هر شرایط به دست بیاوریم و ما هم سایت داریم و روزنامه داریم و ابزار رسانه‌ در اختیار داریم اما این کار را نمی‌کنیم اما علیه ما این کار را می‌کنند اما در این هفته فشار زیادی به ما وارد کردند.

وی افزود: داوری تحت فشار قرار گرفت، من تخصص داوری ندارم ولی داوری را تحت فشار قرار می‌دهند در این یکسال و نیمه که در استقلال بودم یکبار در مورد داوری حرف نزدم نمی‌خواهم بگویم که گر نخواهی شوی رسوا همرنگ جماعت شو! از بازی‌های آینده امیدواریم مصدومان ما برگردند و تلاش می‌کنیم در هر دو جام قهرمان شویم و تشکر کنیم از هواداران که ما را حمایت کنند و به عنوان یک برادر کوچک‌تر می‌گویم نیاز به حمایت داریم. در شهرستان ها هواداران به ما کمک می‌کنند اما در تهران توقع داریم که در بازی‌ها بیشتر به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند. در این بازی تا دقیقه 93 ما را حمایت کردند اما باید بیشتر به ورزشگاه بیایند و در این شش هفته پایانی نیاز داریم که تلاش دو چندانی داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها