روزهای سخت در انتظار سلطان قرمزها

هیوندا سواری علی پروین /عکس

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس گفت: برای رفع مشکلات مالی بازیکنان با کمک دوستان برنامه دارم و برای بازی با فولاد هم پاداش ویژه گذاشتیم.
کد خبر: ۶۳۹۳۱۰
پاداش پروین برای برد امروز پرسپولیس

علی پروین  اظهار داشت: صمیمانه از نگاه وزیر ورزش و جوانان به ورزشی‌ها سپاسگزارم، کارم خیلی سخت شده اما مطمئنم با کمک دوستان می‌توانم تا این کار سخت را به سرانجام برسانم.

وی افزود: نگاه گودرزی به ورزش واقعا دانشگاهی است و همین‌که به ورزشی‌ها احترام می‌گذارد به نظر من نشان دهنده شخصیت بالای این مدیر ست، من از وی بابت اعتمادی که به من داشت تشکر می‌کنم.

پروین درباره مشکلات مالی بازیکنان نیز گفت: با کمک دوستان و با استفاده از نظرات دایی برنامه ویژه‌ای برای رفع مشکلات مالی داریم و انشاءالله در صورت برد فولاد خوزستان نیز پاداش ویژه خواهیم داد و مطمئن باشید عمل می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: من مطمئن هستم دایی که مرد روزهای سخت است می‌تواند باز هم موفق باشد و آن نشان داده که همیشه با تصمیم‌های خوبش پرسپولیس را به هدفش می‌رساند با بودن دایی هیچ غصه‌ای نداریم و انشاءالله امروز هم پرسپولیس سربلند می‌شود اما بچه‌ها هیچ فشار و استرسی نباید بر رویشان باشد و فقط باید خودشان باشند.فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها