بسکتبال با طعم پاپ کورن برای رییس جمهور سابق آمریکا

"کلینتون" تماشاگر ویژه NBA! /تصاویر

قهرمان آسیا ؛ شکایت ، اخراج

توپ پر فولادماهان در تهیدستی!

مهدی شیرجنگ و رامتین زارع شیرازی به دلیل غیبت در تمرینات تیم فولادماهان از این تیم کنار گذاشته شدند.
کد خبر: ۶۳۹۲۱۸
توپ پر فولادماهان در تهیدستی!

به گزارش جام جم ورزشی ، مهدی شیرجنگ و رامتین زارع شیرازی دو تن از بازیکنان جوان تیم فولادماهان اصفهان که سابقه عضویت در تیم جوانان ایران و قهرمانی آسیا دارند بعد از چند جلسه غیبت با نظر محسن صادق زاده سرمربی از تیم اصفهانی کنار گذاشته شده اند.

شیرجنگ بازیکن شیرازی اصفهانی درباره دلیل این تصمیم کادر فنی گفت: مسئله آن قدرها پیچیده نبود .من و زارع شیرازی سرپرست تیم را در جریان گذاشته بودیم اما ظاهرا ناراحتی اصلی کادر فنی زمانی به وجود آمد که ما با سرمربی تیم هماهنگ نکرده بودیم.

بازیکن سابق تیم بسکتبال جوانان ایران گفت: متاسفانه یک عده کنارگذاشتن ما را به حواشی دیگری ربط داده اند در حالی که کنار گذاشتن ما از تیم فقط به دلیل غیبت از حضور در تمرینات بود.

تیم بسکتبال فولادماهان در رده بندی تیمهای لیگ برتر شرایط نسبتا خوبی دارد.این تیم بعد از قهرمانی در آسیا دچار مشکلات مدیریتی و مالی شد و بیشتر بازیکنان شاخص فصل گذشته از این تیم جدا شدند. سامان ویسی و اوشین ساهاکیان ملی پوشان جدا شده فولادماهان چند بار از انجام نشدن تعهدات مالی باشگاه انتقاد کردند.اصغر کاردوست بازیکنی که در این فصل در لیگ کویت بازی می کند در گفت و گوهایی از نحوه سیاست مالی فولادماهان گله مند بود .شنیده می شود سانی بچیروویچ پسر مهمد بچیروویچ سرمربی اسلوونیایی تیم ملی بسکتبال که در جام باشگاه های آسیا فولادماهان را همراهی کرده بود به دلیل دریافت نکردن مطالبات خود از مسئولان باشگاه شاکی است.   

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها