آندو فقط فوتبال بازی می‌کند و متاسفانه در ایران به فوتبال محکم و اصولی می‌گویند خشن و این اصلا درست نیست.
کد خبر: ۶۳۹۱۶۷
بیگ‌زاده: آندو یک جوانمرد به تمام معناست

در هفته‌ای که گذشت آندارنیک تیموریان سوژه اول مطبوعات ایران بود. وی که فوتبال را بیش از اندازه محکم بازی می‌کند باعث ناراحتی برخی از بازیکنان و حرف و حدیث‌های پیرامون محرومیت‌های او شده است. در همین رابطه هاشم بیگ‌زاده همبازی و هم اتاقی آندو و یکی از دوستان صمیمی‌اش در دفاعی تمام قد از این ملی پوش استقلال می‌گوید:« این حرف‌ها واقعا بی‌معنی است و در جامعه فوتبال قابل پسند نیست. آندو دوست من است و او را سال‌ها می‌شناسم، او انسانی مهربان است و قلبی بزرگ دارد. آندو به معنای واقعی جوانمرد است و نیازی هم به تعریف من ندارد چرا که کسانی که او را از نزدیک می‌شناسند می‌دانند او چه انسان باشخصیتی است.»
 
بیگ‌زاده در ادامه می‌گوید:« متاسفانه عده‌ای از نوع فوتبال بازی کردن آندو ایراد می‌گیرند اما باید در جواب آنها بگویم که اگر نوع فوتبال بازی کردن آندو ایراد داشت نمی‌توانست در لیگ برتر انگلیس بازی کند و در آنجا موفق هم شود. اگر نوع بازی کردنش خشن بود قطعا در پیش بازی‌های جام جهانی برای انتخابی ایران در آسیا بارها به مشکل می‌خورد اما همه دیدند که آندو فقط فوتبال بازی می‌کند و متاسفانه در ایران به فوتبال محکم و اصولی می‌گویند خشن و این اصلا درست نیست. فوتبال ورزشی محکم است که در آن برخورد، مصدومیت و حتی حمله قلبی وجود دارد. پس این یک ورزش سخت است، در واقع نوع بازی کردن آندو روش درست فوتبال است.»
 
بیگ‌زاده در پایان در مورد شرایط استقلال می‌گوید:« هر تیمی در هر کجای دنیا هدفی دارد، هدف تیم استقلال شاد کردن هواداران و قهرمانی است. شاید عده‌ای از نوع بازی ما انتقاد کنند اما آنها آیا نمی‌بینند استقلال در این مدت چند مصدوم داشته است و حتی بعضی از بازیکنان هم از تیم جدا شده‌اند. شاید در هر تیمی این اتفاقات می‌افتاد معلوم نبود چه بلایی سر آن تیم می‌آمد ولی ما با همدلی و درایت امیر قلعه‌نویی و از همه مهمتر لطف خدا توانسته‌ایم تیم را در صدرجدول و کورس قهرمانی نگه داریم. این لطف خداست و نه چیز دیگر و من فکر می‌کنم بعضی از انتقادات از تیم ما درست نیست/ سایت گل

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها