فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری عامل زمین خواری 15 میلیارد تومانی در خراسان رضوی خبر داد.
کد خبر: ۶۳۸۸۲۲
پرونده زمین خواری 15 میلیارد تومانی بسته شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرتیپ دوم بهمن امیری مقدم گفت: با ارجاع پرونده زمین خواری از اداره منابع طبیعی مبنی بر این که بیشتر از 30 هکتار از اراضی منابع طبیعی کشور در شهرستان سبزوار به صورت غیر قانونی تصرف شده و در قطعات دو هزار متری به منظور ویلا سازی به فروش رسیده است با توجه به اهمیت موضوع تحقیقات پلیسی در این رابطه آغاز شد.

وی افزود: بررسی های اولیه با هماهنگی مراجع قضایی و با حضور نمایندگان اداره منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و مسکن و شهرسازی حاکی از آن بود که اراضی مورد نظر ابتدا خاک ریزی و تسطیح شده و با تغییر مسیر آبراهه و سیلاب های فصلی، به فروش رسیده است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی سبزوار متهم این پرونده را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه او را که مرتکب زمین خواری 15 میلیارد تومانی شده بود دستگیر کردند.

متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و تحقیقات گسترده در این رابطه برای شناسایی و دستگیری دیگر افراد مرتبط با این اقدام مجرمانه ادامه دارد.

سردار امیری مقدم در پایان با اشاره به این مطلب که متاسفانه خریداران این زمین ها بدون انجام تحقیقات لازم و استعلام از مبادی قانونی اقدام به خرید زمین کرده اند، گفت: شهروندان باید هوشیار باشند و در این گونه موارد فریب تبلیغات دروغین و قیمت کمتر از معمول زمین های به فروش گذاشته شده را نخورند، ضمن آن که استعلام از مبادی قانونی نیز برای انجام چنین معاملاتی ضروری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها