کنایه فتح اله زاده به وزیر ورزش

اگر پول نمی دهید ، محترمانه برخورد کنید

این حرف درستی نیست که می‌گویند هرگاه دو باشگاه سرخ‌آبی به خنسی می‌خورند برای دریافت پول به آنها مراجعه می‌کنند.
کد خبر: ۶۳۸۲۰۵
اگر پول نمی دهید ، محترمانه برخورد کنید

به گزارش جام جم ورزشی ، علی فتح‌الله زاده که در با ایسنا گفت و گو می کرد ، در این زمینه افزود : این طور نیست که ما هروقت کم بیاوریم دست گدایی دراز کنیم، مگر ما گداییم؟ بحث ما با وزارت ورزش گدایی نیست و ما دو طرف نشسته‌ایم و با هم توافق کرده‌ایم که 50 درصد از هزینه‌های تیم را ما بدهیم و 50 درصد دیگر را وزارت. ما به تعهدات خود عمل کرده ایم و توقع داریم حالا وزارتخانه هم به تعهداتش عمل کند.
وی اضافه کرد : حالا اگر هم پول نمی دهند نباید با ما توهین آمیز صحبت کنند. ما در حال زحمت کشیدن هستیم. منی که قسم خورده‌ بودم چک شخصی ندهم پیش از شهرآورد 500 میلیون چک کشیدم و به امیری دادم تا از دوستانمان قرض بگیرد و به بازیکنان بدهیم. حالا اگر در ازاء  این کار به ما توهین هم شود یعنی ما یک چیزی کم داریم. حتما ما یک چیزی کم داریم که هم پول بدهیم و هم وقت بگذاریم و هم توهین بشنویم. با این حال عیب ندارد. ما این مسائل را به خاطر هواداران با جان و دل می‌خریم. چندی پیش به یکی از دوستان هم گفتم که دو ماه بیشتر نمانده است، بعد از این دو ماه ما هم می‌رویم و ان‌شاء الله دوستان پولدارتر و قدرتمندتر می‌آیند و این باشگاه را اداره می‌کنند.
مدیر عامل استقلال در عین حال با اشاره به اینکه مشکل خاصی با وزیر ورزش ندارد ، گفت : من یک بار پس از این که ایشان به وزارت رسیدند به ملاقاتشان رفتم. الان هم با دکتر گودرزی مشکل چندانی نداریم. فقط برخی‌ها حرفها را نادرست منتقل می کنند و من البته وزیر را دراین ماجرا مقصر نمی‌دانم، اما توقع داریم آقایان هم مدام نگویند بعضی‌ها وقتی به خنسی می‌خورند می‌آیند پشت در می‌ایستند و پول می‌خواهند.. اگر پول هم نمی‌دهند می‌توانند محترمانه‌تر برخورد کنند
وی با اشاره به اینکه نمی خواهد به جایی برسد که باشگاه استقلال را مثل رویانیان ترک کند ، گفت : من به خاطر هواداران تلاش می‌کنم تا پایان لیگ بایستم و به تیم کمک کنم. پس ازپایان فصل تیم را دو دستی تقدیم دوستان می‌کنیم واز هیچ کسی هم گلایه و ناراحتی نداریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها