به رویانیان اطلاعات غلط می دادند

پروین: پرسپولیس عشق من است

من پروین هستم و رک و روراست اگر بخواهم حرفی بزنم در چشمان طرف نگاه می‌کنم و حرف خودم را می‌زنم.
کد خبر: ۶۳۸۱۰۷
پروین: پرسپولیس عشق من است

علی پروین  درباره پست جدیدش اظهار داشت: همیشه عاشق پرسپولیس بوده‌ام نه پست و مقام. همینجا جا دارد دوباره از زحمات سردار تقدیر و تشکر ویژه‌ای کنم. او خیلی زحمت کشید اما برخی اوقات که ناراحت بود دلیلش این بود که به او اطلاعات غلط می‌دادند و رویانیان هم دلش از ما می‌گرفت.

وی افزود: من پروین هستم و رک و روراست اگر بخواهم حرفی بزنم در چشمان طرف نگاه می‌کنم و حرف خودم را می‌زنم. هیچ‌وقت دنبال این کارها را نبودم که بخواهم پشت سر کسی حرفی بزنم. باز هم می‌گویم رویانیان با خواسته خودش رفت و از طرف همه اعضای هیات‌مدیره به او خسته نباشید می‌گویم، چون زحمت خود را کشید. حالا خدا آخر و عاقبت ما را هم به خیر کند.

پروین ادامه داد: هواداران پرسپولیس این را بدانند همه می‌آیند و می‌روند، نام و مسئله‌ای که می‌ماند پرسپولیس است و باید برای حمایت از تیم خود همه کار و هرگونه تلاشی که لازم است انجام بدهند، حالا به ورزشگاه بیایند، بچه‌ها را در تمرین تشویق کنند و هزار کار دیگر.

وی درباره وضعیت تیم و شکست مقابل گسترش‌فولاد نیز گفت: برخی می‌گویند پرسپولیس شانس‌هایش را از دست داده، اما 6 بازی 18 امتیاز مانده و هزار اتفاق دیگر. به نظر من پرسپولیس هنوز چیزی از دست نداده است و شاید هزار اتفاق در این چند بازی بیفتد. ما نمی‌توانیم از الآن قضاوت کنیم. از طرفی دیگر پرسپولیس مدعی حضور و موفقیت در جام حذفی است پس هرگز بچه‌ها نباید همه چیز را تمام شده بدانند. مطمئنم دایی می‌تواند با این شرایط همه چیز را اداره کند تا ما به روزهای خوب خود برگردیم.

پروین خاطرنشان کرد: به زودی جلسه‌ای را با دایی برگزار می‌کنیم تا با مشکلات و مسائل آشناتر شویم، تیمی که ما داریم بسیار خوب است و من ایمان دارم این بچه‌ها می‌توانند به خواسته‌های خود برسند. ما هم هرطوری شده به همه جا می‌زنیم تا مشکلات این بچه‌ها را برطرف کنیم. ان‌شاءلله هواداران و خدا هم ما را تنها نگذارند.

وی درباره شایعه استعفای دایی تصریح کرد: این صحبت از ریشه اشتباه و حاشیه‌سازی بود. آقای دایی قبراق و سرحال در تمرینات حضور پیدا می‌کند و حواسش کاملا به این بچه‌ها برای بازی با فولاد است. پس بهتر است زیاد دنبال این مسائل کذب نباشیم. من فقط از هواداران می‌خواهم تا پرسپولیس را بیشتر حمایت کنند ما در دو جا حضور داریم و هیچ چیزی را از دست ندادیم و امکان دارد تا پایان لیگ هزار اتفاق بیفتد. من مطمئنم اگر بجنبیم و قدر بازی‌های رودرروی خود را بدانیم باز هم می‌توانیم به بالای جدول تکیه کنیم.

پروین یادآور شد: همینجا هم جا دارد از تمام اعضای هیأت مدیره تشکر کنم و بگویم مبالغی که درباره بدهی‌های پرسپولیس اعلام می‌شود، من از آن بی‌خبرم. برخی‌ می‌گویند 40 برخی‌ها می‌گویند 30 و یا 50 میلیارد اما من از آن بی‌خبرم و ان‌شاءالله در این‌باره هیأت‌مدیره بررسی‌های لازم را خواهند کرد اما مهمترین مسئله این است که پرسپولیس الآن 10 برابر همیشه نیاز به حمایت هوادارانش دارد.

وی در پایان در پاسخ به سؤالی که آیا فکر می‌کنید در مدیرعاملی مانند دوران بازیکنی‌تان موفق خواهید شد یا خیر،‌ گفت: نمی‌دانم همه چیز دست خداست فعلاً که قسمت ما این است که اینجا باشیم. هیچکس از آینده خود خبر ندارد. خدا عاقبت‌مان را ختم به خیر کند.فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها