حق با شماست

قطارهای مترو دیر می‌رسد

جمعی از شهروندان از تهران: دیگر خبری از مبارزه با آلودگی هوای تهران و کاهش آن با وجود گسترده‌تر شدن این معضل نیست. علت چیست؟
کد خبر: ۶۳۷۹۳۱

جعفری از قم: از مسئولان امر می‌خواهیم سبد کالایی که قرار است به همه بازنشستگان بدهند در سراسر کشور توزیع کنند تا ما مجبور نباشیم برای گرفتن آن به تهران مراجعه کنیم.

یک شهروند از تهران:خوب است مسئولان با فرهنگ‌سازی مانع استعمال دخانیات در جایگاه‌های بنزین و گاز شوند.

یک شهروند از تهران: برخی از قطارهای مترو در ساعات آغازین روز به علت دیرکرد کارکنان مترو و سر وقت شروع نکردن کار آنها در برخی از ایستگاه‌ها توقف نمی‌کنند و این بی‌برنامه‌بودن سبب شده جمعیت زیادی برای قطار بعدی در انتظار بمانند و مشکلات زیادی را ایجاد کنند.

جمعی از شهروندان: با وجود وعده و وعیدهای بسیار چرا هنوز برخی ایستگاه‌های مترو در خیابان پیروزی پله برقی ندارند؟

جوابیه:در پی درج پیامی در نوزدهم آذر با عنوان «روشن کردن گاز پیک‌نیکی» مشاور مدیرعامل در امور اطلاع‌رسانی و تبلیغات شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با ارسال نمابری اعلام کرد: با عنایت به این که تامین گرمایش در فصول سرد سال صرفا با استفاده از بخاری اتوبوس مجاز و در صورت معایب احتمالی در بخاری نیز، رانندگان ملزم به اعزام اتوبوس به تعمیرگاه و رفع نقص احتمالی هستند، لذا ضروری است شهروندان محترم به‌محض مشاهده، مراتب را با قید شماره اتوبوس، ساعت، تاریخ و مکان به منظور اقدامات بعدی، از طریق انعکاس به سامانه 1888به این شرکت اعلام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها