پنالتی‌ای که به ضرر ما گرفته شد پنالتی نبود

قلعه‌نویی:این هنر کادر فنی است

استقلال در بازی حذفی با ذوب آهن این تیم را در اصفهان یک بر صفر برد. بردی که با درخشش رحمتی و مهار پنالتی توسط او در دقیقه 88 به دست آمد.
کد خبر: ۶۳۷۸۲۲
استقلال با درخشش رحمتی به نیمه نهایی رفت

به گزارش جام جم ورزشی ، همزمان با آغاز هفته بیست و چهارم لیگ برتر، مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی نیز دیروز با برگزاری دو دیدار پیگیری شد. در یکی از این دیدارها استقلال در فولادشهر اصفهان موفق شد با تک گل دقیقه 43 ساموئل که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید بر میزبان خود غلبه کند. این در حالی بود که قاسم حدادی فر کاپیتان ذوبی ها در دقیقه 86 ضربه پنالتی خود را از دست داد. سید مهدی رحمتی با واکنشی عالی ضربه حدادی فر را مهار کرد تا دروازه اش همچنان بسته بماند. بدین ترتیب استقلال در مرحله نیمه نهایی در تهران پذیرای مس کرمان خواهد بود.

در دیگر بازی مرحله یک چهارم نهایی تیم تراکتورسازی در حالی که مجید جلالی را روی نیمکت خود نداشت در ورزشگاه تختی تهران مقابل تیم بحران زاده راه آهن با دو گل سعید دقیقی (16) و کریم انصاری فرد (61) به برتری رسید تا این تیم از هم اکنون به انتظار برنده دیدار  دو تیم فولاد و پرسپولیس بنشیند.

آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی را دو تیم فولاد و پرسپولیس روز یکشنبه ششم بهمن در اهواز برگزار می کنند. اگر فولاد برنده این بازی شود دیدار نیمه نهایی این تیم و تراکتورسازی در تبریز برگزار خواهد شد اما در صورت برتری پرسپولیس، با قرعه کشی تکلیف تیم میزبان مشخص خواهد شد. طبق اعلام سازمان لیگ دو دیدار مرحله نیمه نهایی روز سه شنبه 15 بهمن برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها