جملات قصار اینستاگرامی بازیکن استقلال!

نیکبخت: با دیدن بی‌معرفتی‌ها فقط لبخند می‌زنم

اگر برد می خواستند چرا تعویض نکردند

نیکبخت:پرسپولیس برابر ما حرفی برای گفتن نداشت

علیرضا نیکبخت واحدی می گوید که پرسپولیسی ها بر خلاف ادعاهایشان برنامه ای برای بردن نداشتند.
کد خبر: ۶۳۷۱۷۵
نیکبخت:پرسپولیس برابر ما حرفی برای گفتن نداشت

سایت جام جم ورزشی - علیرضا واحدی نیکبخت در گفت وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص دربی ،شرایط خود و بازی با ذوب آهن صحبت کرد:
*دربی را چطور دیدی؟
به نظرم دربی کیفیت بالایی نداشت اما با اینحال ما در اصل برنده این بازی بودیم چرا که توانستیم صدر نشینی خود را حفظ کنیم و همچنان در رده اول جدول باقی بمانیم.


*با اینحال پرسپولیسی ها بعد از بازی می گفتند استقلال با هدف تساوی وارد زمین شده بود و برابر ما بسته بازی کرد؟
اگر آنها با هدف برد و بازی هجومی وارد زمین شده بودند پس چرا هیچ تعویضی نداشتند؟پرسپولیس برابر ما هیچ حرفی برای گفتن نداشت و همه برنامه اش بازی فیزیکی و درگیری در زمین بود تا حتی دو بازیکن این تیم هم با یکدیگر درگیر شوند.با این وجود من ماندم چرا آنها بعد از دربی این ادعا ها را داشتند.


*خودت خیلی دوست داشتی در این بازی به میدان بروی؟
درست است که سابقه 19 بار بازی در دربی را داشتم اما اصلا به دنبال رکورد نبودم و فقط دوست داشتم به تیم کمک کنم و از شرایط خوبی هم برخوردار بودم اما به سلیقه کادر فنی احترام میگذارم و امیدوارم با آمادگی بیشتر بتوانم نظر کادر فنی را به سوی خودم جلب کنم.


*بازی با ذوب آهن را چطورپیش بینی میکنی؟
ای کاش این بازی بعد از دربی نبود،چون اصولا تیم ها بعد از دربی در جو این بازی هستند و کمی دچار افت می شوند که البته امیدوارم با توجه به تجربه بالای کادر فنی و بازیکنان ما این اتفاق برای استقلال نیفتد و ما بتوانیم برنده این بازی باشیم.


*ذوب آهن را چطور تیمی می بینی؟
در جام حذفی وقتی همه تیم ها می بینند با چند بازی میتوانند سهمیه آسیایی بگیرند خیلی با انگیزه به میدان می آیند و حتما ما هم فردا با این انگیزه ذوب آهن مواجه هستیم،با این حال همه برنامه استقلال فقط صعود است تا با شکست حریفمان بتوانیم جز 4 تیم پایانی حذفی باشیم و قدمی دیگر را برای قهرمانی برداریم.


*با توجه به صدرنشینی استقلال چقدر شانس قهرمانی دارید؟
هنوز جند بازی دیگر باقی مانده که یکی از یکی سخت تر است،درست است که ما الان در صدر هستیم اما نگه داشتن این صدر نشینی از هر کاری سخت تر است.امیدوارم در بازی های بعدی هم بهترین نتایج را بگیریم تا آهسته آهسته خودمان را به قهرمانی نزدیکتر کنیم.


*صحبت خاصی نداری؟
فقط از هوادارانمان ممنونم که در دربی با وجود همه سختی ها به استادیوم آمدند و از تیم حمایت کردند امیدوارم بتوانیم با قهرمانی گوشه ای از حمایت های آنها را جبران کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها