کارت هوشمند مهارت فنی حرفه ای می آید

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی گفت: برای نخستین بار در کشور طرح صدور گواهینامه مهارت در قالب کارت هوشمند الکترونیکی در این استان به مرحله اجرا در می آید.
کد خبر: ۶۳۵۶۰۸
کارت هوشمند مهارت فنی حرفه ای می آید

جمشید اسعدی روز با اشاره به اینکه آذربایجان غربی به عنوان استان پایلوت برای اجرای این طرح پیش بینی شده اضافه کرد: استقرار دولت الکترونیک و استانداردسازی، بازنگری ، اصلاح و بهبود روش ها و فرآیند ها ، توسعه و بهینه سازی الگوهای ارزشیابی مهارت از جمله اهداف اجرایی این طرح است.

وی اظهار کرد: برای سرعت در دریافت اطلاعات و استعلام وضعیت کارآموزان فنی و حرفه ای، کارت گواهینامه الکترونیکی به جای گواهینامه های سنتی و کاغذی طراحی شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی با اشاره به آماده بودن بیش از 9 هزار کارت هوشمند گواهینامه مهارت در استان ادامه داد: این گواهینامه ها به صورت کارت های هوشمند و دارای حافظه الکترونیکی هستند که تا 20 گواهینامه در رشته های مختلف در آن ثبت می شود.

اسعدی افزود: مهارت آموزان می توانند براساس کد شناسه و کد ملی در پرتال سازمان فنی و حرفه ای اطلاعات گواهینامه های خود را مشاهده کنند.

وی در خصوص نحوه استعلام کارت های هوشمند مهارت نیز گفت: این کارت هوشمند به سیستم جامع پرتال سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به نشانی http: //azmoon. portaltvto. com متصل است و استعلام آن در صورت نیاز از سوی نهاد ها و سازمان ها بدون نیاز به مکاتبات اداری و کاغذی به صورت آنلاین و با وارد کردن کد شناسایی که بر روی کارت درج شده در سامانه قابل انجام است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اظهار کرد: افرادی که گواهینامه خود را در گذشته دریافت کرده اند با آغاز طرح می توانند گواهینامه خود را به کارت هوشمند مهارت تبدیل کنند. (ایرنا)

newsQrCode
برچسب ها: فنی حرفه ای
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ب.ح
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
۰
۰
سلام . من در اردبیهشت 95امتحان برق صنعتی دادم قبول شدم .هزینه كارت هوشمندم ریختم ولی هنوز صادر نشده هر وقت میرم میگن نیومده. شهرستان میانه. ممنون
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها