سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران جزئیات سقوط جرثقیل ساختمانی در خیابان نیاوران و مجروحیت سه تن در این حادثه را تشریح کرد.
کد خبر: ۶۳۵۲۶۲
سقوط جرثقیل ساختمانی در نیاوران سه مجروح بر جای گذاشت

جلال ملکی گفت:ساعت 1 و 54 دقیقه بامداد دوشنبه حادثه سقوط یک جرثقیل ساختمانی در خیابان نیاوران بعد از خیابان یاسر به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله گروه نجات چهار خود را به محل حادثه رساندند.

وی افزود: در بررسیهای اولیه مشخص شد، یک دستگاه جرثقیل 160 تنی در حال بازکردن یک دستگاه جرثقیل ساختمانی بوده که به ناگهان جرثقیل ساختمانی تخریب شده و به پائین سقوط کرده بود. وزنه تعادل جرثقیل به وزن 4/5 تن به داخل خانه کناری سقوط کرده و باعث تخریب یک دستگاه موتوسیکلت، یکدستگاه پژو 206 و بخشی از دیوار اتاقک سرایداری شده بود.

ملکی افزود: در زمان حادثه زن میانسالی در داخل اتاقک سرایداری بود که از ناحیه پا مصدوم شده و به مراکز درمانی منتقل شد. همچنین پنج نفر از ساکنان دچار وحشت شده بودند که به صورت سرپایی مداوا شدند. در این حادثه راننده و کمک راننده جرثقیل 160 تنی نیز مصدوم شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران خاطر نشان کرد: بخشی از جرثقیل ساختمانی به خیابان ریخته بود که بر اثر آن به یکدستگاه خودروی گرانقیمت خسارت بالای وارد شده و مسیر حرکت خودروها مسدود شده بود. آتش نشانان سپس مسیر خودروها را باز کرده و ساعت 4 و 56 دقیقه صبح عملیات به پایان رسید.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها