باز هم نجات گیشه با فیلم ده‌نمکی

«معراجی‌ها» از 23 بهمن اکران می‌شود

5 کشته و سه زخمی

جزئیات انفجار در پشت ‌صحنه «معراجی‌ها»

جواد هاشمی یکی از شاهدان سانحه انفجار در پشت صحنه فیلم - سریال «معراجی‌ها» جزئیاتی از این اتفاق را تشریح کرد.
کد خبر: ۶۳۳۶۰۵
جزئیات انفجار در پشت ‌صحنه «معراجی‌ها»

سید جواد هاشمی یکی از بازیگران فیلم - سریال  «معراجی‌ها» در حالی که از وضعیت روحی مناسبی برخوردار نبود، گفت: این اولین بار بود که بعد از 30 سال فعالیت در حوزه سینما و تلویزیون و به خصوص در حوزه دفاع مقدس با چنین صحنه‌ای مواجه شدم.

وی با تاکید این مطلب که پنج نفر از عوامل پشت‌صحنه «معراجی‌ها» بر اثر انفجار کشته شده‌اند، توضیح داد: «تی.ان.تی» مورد نظر برای انفجار در یکی از صحنه‌های این فیلم - سریال در کنار خودرو سمند جواد شریفی قرار داشت که ناگهان «تی.ان.تی» منفجر شد که باعث انفجار خودرو سمند هم شد.

هاشمی افزود: جواد شریفی و چهار نفر دیگر از عوامل پشت صحنه کنار خودرو ایستاده بودند و در حال آماده کردن صحنه برای آغاز فیلمبرداری بودند که ماشین منفجر شد.

وی در حالی که بغض گلویش را گرفته بود، اظهار کرد: من اجساد هر پنج نفری را که کشته شدند، دیدم و این مسئله برای من خیلی ناگوار بود. جواد شریفی یکی از بهترین مدیران جلوه های ویژه بود که هیچگاه بی احتیاطی نمی کرد.

بازیگر این فیلم افزود: سه نفر از دیگر عوامل «معراجی‌ها» نیز زخمی شده اند که به بیمارستان منتقل شدند.(مهر)

کارگردان سریال تلویزیونی «معراجی‌ها» نیز با ابراز تأسف از درگذشت ۵ نفر از عوامل فنی این مجموعه، اعلام کرد: هنوز دلیل حادثه انفجار در پشت صحنه این کارمشخص نشده است.

مسعود ده‌نمکی ساعاتی پس از حادثه انفجار در پشت صحنه سریال «معراجی‌ها» در جمع خبرنگاران، گفت: روزهای پایانی معراجی‌ها است و در حال ضبط سکانس‌های جنگ این مجموعه هستیم که قرار بود امروز تمام شود. اما متاسفانه خودروی حامل مواد منفجره‌ای که برای استفاده در فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی بکار می‌رود منفجر شد و محمدجواد شریفی راد که از متخصص‌ترین افراد این عرصه بود و خود از افسران ارتش جمهوری اسلامی بود و در زمان جنگ تحمیلی و خنثی‌سازی مین و موانع جنگی تخصص داشت، و تمامی افرادی که اطراف خودرو بودند نیز در پی این انفجار جان باختند.

وی با ابراز تاسف از چنین حادثه‌ای افزود: به هرحال حادثه است وحادثه نیز هیچگاه خبر نمی‌کند، همانطور که در این حادثه مدیرعامل شهرک دفاع مقدس و 3 نفر دیگر از عوامل کار نیز جان باختند.

ده‌نمکی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس،‌مبنی بر اینکه مواد منفجر شده از چه نوعی بودند، گفت: این موارد در تخصص ما نیست و من هیچ اطلاعاتی در این زمینه ندارم و صحبت در این زمینه در تخصص گروه‌ جلوه‌های ویژه است.

کارگردان سریال «معراجی‌ها» همچنین در پاسخ به این سؤال که علت انفجار چه بوده است، گفت:‌هنوز اطلاع دقیقی از لحظه انفجار نداریم اما از سوی اداره تشخیص هویت در صحنه انفجار حاضر هستند و بزودی دلیل این حادثه را اعلام خواهند کرد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
مرجان
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
۰
۰
بگو مجبوری اخه فیلمای پیزوری به خورد مردم میدی ؟؟؟
هموطن
Switzerland
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
۰
۰
خیلی ناراحت شدم واقعاخیلی ناراحت كننده هست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
۰
۰
واقعا متاسف و متاثر شدم

نیازمندی ها