فیس بوک چارلتون در تسخیر کاربران ایرانی

قوچان نژاد سوژه کل کل ایرانی ها با انگلیسی ها

لژیونر تیم ملی فوتبال بلاتکلیف مانده

قوچان نژاد دوست دارد کجا برود؟

هر چقدر بازی های ملی رضاقوچان نژاد و گل او به کره جنوبی در خاطره ها باقی مانده اما او در عصه باشگاهی به ساحل آرامش نرسیده است.
کد خبر: ۶۳۳۵۲۴
قوچان نژاد دوست دارد کجا برود؟

به گزارش جام جم ورزشی ، با همه اخباری که از جدایی رضا قوچان نژاد شنیده می شود اما این بازیکن همچنان به دنبال تیم باشگاهی است و نتوانسته است در این عرصه به آرامش برسد. مهاجم ایرانی استاندارد لیژ در سال 2013 هر چقدر در رده ملی موفق بود در رده باشگاهی موفق نبود و در تیمش استاندارد لیژ بازیکن ذخیره به شمار رفت.

مدیر برنامه‌های رضا قوچان‌نژاد در گفت‌وگو با رسانه‌های هلندی درباره آخرین شرایط او گفت: چند تیم هلندی برای به خدمت گرفتن رضا قوچان‌نژاد اقدام کردند اما او قصد ندارد به فوتبال هلند برگردد و دوست دارد فوتبالش را در کشورهایی مثل ایتالیا یا اسپانیا دنبال کند. در حال حاضر نمی‌توانم هیچ خبری را درباره تیم آینده قوچان‌نژاد اعلام کنم اما اولویت قوچان نژاد بازی در لیگ اسپانیا یا ایتالیاست و در حال حاضر که در فصل نقل و انتقالات ژانویه به سر می‌بریم در حال بررسی پیشنهادهای موجود هستیم.

مدیر برنامه رضا قوچان‌نژاد در ادامه گفت: سال 2014 برای قوچان‌نژاد بسیار مهم است. او دوست دارد که بتواند در بهترین شرایط ایران را در جام جهانی 2014 برزیل همراهی کند. به همین خاطر درباره تیم آینده خود بسیار حساس است. زیرا نمی‌خواهد این فرصت را از دست بدهد و می‌خواهد که در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود و فرصت بازی کردن داشته باشد.

تاکنون گفته شده است تیم‌های شالکه، بایر لورکوزن و یک تیم قطری تمایل به جذب مهاجم ایرانی استاندارد لیژ دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها