بعد از صحبت با قلعه نویی

نکونام با استقلال تمرین کرد

جواد نکونام با رفتارهایی که به نظر امیر قلعه نویی "کودکانه" است باعث بروز حاشیه هایی برای استقلال آن هم قبل از دربی 27 دی ماه شده است.
کد خبر: ۶۳۳۴۸۱
نقش "م – ع" در جدایی نکونام از استقلال

به گزارش جام جم ورزشی ، استقلال جدایی پژمان منتظری را با چالش جدایی جواد نکونام خیلی زود فراموش کرد و این روزها به دنبال پیدا کردن راهی برای رهایی از مشکلاتی است که جواد با حرف های دوشنبه شب خود دربرنامه 90 به وجود آورد. هر چند امیر قلعه نویی اظهارات جواد را " کودکانه" خواند اما در پاسخ سرمربی تیم استقلال به جواد نکونام می توان به اختلاف های پنهان این دو در طی دو فصل اخیر پی برد. اختلاف نظرهایی که شاید حضور جواد در استقلال و رعایت حرمت مربی مانع از بروز و احیانا ایجاد مشکلات تازه برای استقلال شده است اما با این حال در صورت جدایی نکونام ممکن است در ابعاد مختلف سرباز کند و حقایق نگفته این دو فصل را آشکار سازد.

اواسط فصل گذشته بود که ناگهان جواد نکونام اعلام کرد از بازی در استقلال خوشحال نیست. آن زمان شایعه شد نکو با "میم – عین" که یکی از نزدیکان قلعه نویی است مشکل دارد. اگرچه در آن مقطع با پادرمیانی میرشاد ماجدی مشکلات و سوتفاهم موجود میان قلعه نویی و نکونام برطرف شد اما امیر که از رفتارهای نکو گلایه داشت، در آغاز فصل جدید نمی خواست کاپیتان تیم ملی را در استقلال حفظ کند. به هرحال وقتی پای حضور نکونام در لیگ جعلی امارات وسط آمد، کفاشیان و فتح الله زاده بر سر ماندن نکونام در استقلال توافق کردند و امیر هم کوتاه آمد تا جواد در استقلال بماند اما حالا نکونام دوباره حرف از جدایی می زند. نکو که توقع داشت استقلالی ها بعد از شنیدن خبر جدایی او به دست و پایش بیافتند و خواهش کنند از استقلال نرود، وقتی دید مدیرعامل و سرمربی استقلال از جدایی اش استقبال کردند، به حرف آمد و با مقایسه شرایط خودش و پژمان منتظری از فتح الله زاده و قلعه نویی گلایه کرد.

  جالب است بدانید برخی نزدیکان نکو مدعی هستند کاپیتان تیم ملی با "میم – عین" که رفیق فابریک قلعه نوعی است، مشکل دارد و اصولا بحث جدایی از استقلال را پیش کشیده بود تا فتح الله زاده و قلعه نویی از او بپرسند مشکلت چیست و او هم ماجرای دلخوری اش از "میم – عین" را علنی کند.

  "میم – عین" همان کسی است که لاوره هم علیه اش حرف زد و یکی دو بازیکن دیگر نیز او را عامل اختلاف خود با قلعه نویی نامیدند. البته برخی نزدیکان استقلال مدعی هستند نکو "میم – عین" را بهانه کرده و بیشتر قصد داشته جایگاه خودش در استقلال را محک بزند که غافلگیر شده و فهمیده استقلالی ها برای حفظ او التماس نمی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها