وزیرکشاورزی در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای ارائه گزارشی از عملکرد این وزارتخانه در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی حضور یافت.
کد خبر: ۶۳۲۲۲۰
کشاورزی در جلسه غیر علنی بررسی شد

عضو کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه غیرعلنی نمایندگان با وزیر کشاورزی، گفت: در این جلسه وزیر ضمن درخواست افزایش بودجه کشاورزی و انتقاد از کاهش حمایت ها از این بخش، از برنامه این وزارتخانه در راستای خودکفایی در تولید گندم و دانه های روغنی خبر داد.

حسینعلی حاجی دلیگانی در خصوص جلسه غیرعلنی نمایندگان با وزیر جهاد کشاورزی، گفت: در این جلسه گزارشی از وضعیت تولید گندم و دانه های روغنی ارائه شد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به درخواست وزیر کشاورزی از نمایندگان برای تقویت و حمایت از بخش کشاورزی، گفت: گزارش حجتی از روند تولید گندم منصفانه بود.

وی ادامه داد: در این جلسه حجتی از مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی خواست تا آمار تولید گندم از دو سال گذشته تاکنون را بررسی کرده و گزارشی از تولید واقعی گندم طی سالهای گذشته و علت کاهش تولید این محصول استراتژیک در سالهای اخیر ارائه دهد.

حاجی اظهار داشت: حجتی معتقد بود علت اصلی کاهش تولید گندم طی سالهای اخیر عدم حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی بوده است.

عضو کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حجتی ارائه آمار در خصوص تولید گندم را منوط به ارائه گزارش مرکز پژوهش های مجلس از تولید این محصول استراتژیک در کشور خواند.

وی تاکید کرد: وزیر جهاد کشاورزی همچنین از برنامه این وزارتخانه برای خودکفایی در تولید گندم و دانه های روغنی خبر داد و خواستار افزایش بودجه وزارت کشاورزی و حمایت از بخش کشاورزی در تولید محصولات استراتژیک شد.

هفته گذشته حجتی وزیر کشاورزی با حضور در هیات رئیسه مجلس گزارشی از عملکرد این وزارتخانه در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ارائه داده و همچنین مقرر شد که هفته آینده گزارشی از برنامه های این وزارتخانه برای خودکفایی در تولید گندم، روغن و شکر ارائه دهد که به نظر می رسد این گزارش در جلسه غیرعلنی مجلس ارائه شده است.(مهر)

newsQrCode
برچسب ها: گندم جو تولید
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها