توصیه های فنی برای جلوگیری از بیماری زنگ زرد گندم + سموم توصیه شده
سرپرست مدیریت حفظ نباتات جهاد کشاورزی مازندران خبر داد :

توصیه های فنی برای جلوگیری از بیماری زنگ زرد گندم + سموم توصیه شده

مدیر تعاون روستایی مازندران از خرید توافقی ۲۱۳ هزار تن انواع محصولات کشاورزی طی فعالیت دولت کنونی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۴۳۰۹

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، احمد علی ایمانی صبح سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه عمده فعالیت‌های سازمان تعاون روستایی مازندران در امر تأمین و توزیع نهاده‌های کشاورزی و خرید و فروش محصولات کشاورزی بوده است، گفت: در دولت سیزدهم ۵۱ هزار و ۶۳۵ تن خرید تضمینی گندم داشتیم و میزان خرید تضمینی سایر محصولات کشاورزی هزار و ۵۱۷ تن بوده است.

وی با اشاره به اینکه میزان خرید توافقی محصولات کشاورزی ۲۱۳ هزار و ۶۱۱ تن بوده است، افزود: در خرید تضمینی دولت یارانه پرداخت می‌کند اما در خرید توافقی هیچ یارانه‌ای از سوی دولت پرداخت نمی‌شود.

ایمانی با عنوان اینکه ۶ غرفه محصولات کشاورزی در سال‌جاری بازسازی شد، خاطرنشان کرد: ۵۰ غرفه دائم و موقت به بهره برداری رسید.

مدیر سازمان تعاون روستایی مازندران با اظهار به اینکه تأمین و توزیع مواد سوختی توسط شرکت‌های تعاونی روستایی به کشاورزان برای تأمین و توزیع خرید و فروش محصولات کشاورزی و شخم و شیار انجام شد، تصریح کرد: ۲۰۱ هزار و ۸۳ هزار لیتر مواد سوختی در سطح استان توزیع شد.

وی بیان کرد: ۱۱۳ تن آرد روستایی برای کشاورزان تأمین شد و ۶۸ غرف کشاورزی در شبکه فعال است و بالغ بر ۱۰۰ نفر اشتغالزایی شده است‌.

این مسئول با تاکید بر اینکه ۱۴۲ فروشگاه مواد سوختی و ۱۳۹ نفر به صورت قراردادی مشغول به کار شدند، اعلام کرد: ۲ جایگاه CNG و ۲ جایگاه پمپ بنزین در شهرستان‌های نور و تنکابن ایجاد شد.

ایمانی با اعلام اینکه ۵۲ فروشگاه آماده کالابرگ الکترونیکی است، تاکید کرد: ۱۰ فروشگاه فعال و مابقی در حال فعال سازی است.

ایمانی گفت: در دولت سیزدهم ۴ هزار و ۲۵۰ تن انواع بذر گندم، ۲۵۰ تن جو و ۴۶۰ تن شالی برای کشاورزان توزیع شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها