شرورترین بازیکنان را بشناسید

پسران بد فوتبال/تصاویر

بی اخلاقی در فوتبال گاهی اوقات خیلی پررنگ می شود. این بی اخلاقی هر خصیصه منفی را می تواند دربرگیرد.
کد خبر: ۶۳۱۸۶۴
پسران بد فوتبال/تصاویر

سایت جام جم ورزشی- سال 2013 میلادی تمام شد و در پایان این سال برترین باشگاه ها، فوتبالیست ها، تیم های ملی و .... رده بندی شدند. در میان تمام رده بندی های فوتبال در سال 2013 انتخاب "پسران بد فوتبال" و رده بندی شرورترین و بی ادب ترین فوتبالیست های سال خیلی جالب بود. با هم نگاهی به رده بندی "پسران بد فوتبال" می اندازیم:

1- جویی بارتون

سخت است در تاریخ لیگ برتر انگلیس بازیکنی مشابه او پیدا کنیم البته از لحاظ بی  ادبی و حاشیه سازی. او هم اکنون در تیم کویینز پارک رنجرز بازی می کند. این هافبک 32 ساله پرونده ای انبوه از تمام حواشی دارد، خطاهای خطرناک در میدان و دشنام گویی. او در خارج از زمین فوتبال هم خیلی بد است، نمونه اش تصادفی که در آن باعث آسیب دیدگی یک عابر پیاده شد.

 

2- فیلیپ ملو

حتی چهره اش هم می تواند نشان بدهد که او تا چه اندازه خشن است. او دومین پسر بد فوتبال در 2013 بود. این فوتبالیست برزیلی هم اکنون در گالاتاسرای ترکیه بازی می کند و از پسران بد روزگار فوتبال است. او بسیار خشن بازی می کند و گاهی اوقات آثار ناجوانمردی  هم فوتبالش دیده می شود.

 

3- ماریو بالوتلی

اگر این مهاجم تیم ملی ایتالیا و میلان یک هفته حاشیه ایجاد نکند تب و لرز می گیرد. سوپر ماریو چه در داخل زمین و چه در خارج از آن کاری جز حاشیه سازی ندارد. البته حاشیه سازی او گاهی اوقات توانایی های شگفت انگیزش در فوتبال را هم تحت تاثیر خود قرار می دهد. بالوتلی در پایان سال 2013 یکی از بدلباس ترین فوتبالیست های سال هم لقب گرفت.

 

4- الحاجی دیوف

Hi-res-105992090_display_image

خیلی وقت است که دوره ستاره بودن او تمام شده اما همچنان بازی می کند و هم اکنون در لیدز یونایتد عضویت دارد. دیوف سنگالی بسیار بداخلاق و بی ادب است، او هم خطا می کند و هم دشنام می دهد. او در زندگی شخصی خود نیز گاهی اوقات رسوایی های به بار می آورد تا یکی دیگر از پسران بد فوتبال باشد.

 

5- نیگل دی یونگ

یکی از دیگر از پسران بد فوتبال در سال 2013 باز هم از تیم میلان می آید، نیگل دی یونگ که هلندی است. تکل های وحشتناک و کارت های متعددی که او از داوران می گیرد باز هم او در لیست بی اخلاق ترین ها قرار داد.

 

6- لوییز سوارز

در دیدار چلسی و لیورپول این مهاجم اروگوئه ای دست مدافع چلسی را گاز گرفت تا با 10 جلسه محرومیت روبرو شود. این نخستین محرومیت سوارز نبود. او پیش از این نیز بارها به دلیل خطاهای خطرناک و حاشیه سازی خبر ساز شده بود.

 

7- کارلوس توز

این آرژانتینی در فصل گذشته از منچسترسیتی به یوونتوس پیوست. او آرام تر از گذشته شده است اما همچنان خشن بازی می کند و گاهی اوقات الفاظ زشتی از دهانش خارج می شود تا پای ثابت لیست پسران بد باشد.

 

8- مارلون کینگ

او آخرین بار برای تیم شفیلد انگلیس به میدان رفت. این فوتبالیست بی اخلاق و خشن انگلیسی هم اکنون بدون تیم است و شاید با ادامه این روند خداحافظی کند. در پرونده سیاه او می توانید انواع محرومیت ها، رانندگی در حین مستی، کتک کاری و.... ببینید.

 

9- زلاتان ابراهیموویچ

او خیلی خودخواه و مغرور است و البته خیلی هم بی ادب. چند هفته پیش یک سایت انگلیسی او را بی ادب ترین فوتبالیست سال معرفی کرد. او در سال 2013 درگیری های متعددی با خبرنگاران داشت ضمن اینکه خیلی هم بددهان است ، چه در داخل میدان و چه در خارج از آن. البته زلاتان از لحاظ فوتبالی یکی از برترین های 2013 بود.

 

10- جان تری

کاپیتان تیم چلسی سعی کرد در سال 2013 از گذشته تیره و پر از بی اخلاقی خود فاصله بگیرد اما باز هم نتوانست خود را کنترل کند و در میدان مسابقه بارها خشونت نشان داد و بی ادبی کرد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
sina
United States
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
۰
۰
خدا رو شكر ما كه تو ایران ازین قبیل فوتبالیست ها نداریم!!!

نیازمندی ها