مشاور عالی سازمان سنجش خبر داد:

ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی نظام جدید از 16 دی

مهلت ثبت نام از داوطلبان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دوره های کاردانی نظام جدید (دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال 1392 از روز دوشنبه، 16 دی ماه به صورت اینترنتی آغاز می شود.
کد خبر: ۶۳۱۸۴۶
ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی نظام جدید از 16 دی

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور امروز شنبه گفت: پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت برای بهمن ماه سال 92 در برخی از کد رشته های تحصیلی دانشگاه فنی و حرفه ای (آموزشکده های فنی و حرفه ای) براساس نمره آزمون صورت می گیرد.

وی افزود: همچنین پذیرش دانشجو در این مرحله از بین شرکت کنندگان در آزمون کاردانی نظام جدید و همچنین برای برخی از کد رشته های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی وغیر دولتی در آزمون یاد شده براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) خواهد بود.

توکلی اظهار کرد: داوطلبانی که در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید برای دانشگاه فنی و حرفه ای (آموزشکده های فنی و حرفه ای) و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 1392، ثبت نام و شرکت کرده اند (اعم از حاضرین و غائبین) و نیز داوطلبانی که در آزمون یاد شده ثبت نام نکرده اند، می توانند در این مرحله از تکمیل ظرفیت ثبت نام و انتخاب رشته کنند.

وی خاطرنشان کرد: شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی نظام جدید در قالب اطلاعیه ای از فردا(یکشنبه) بر روی سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد و در نشریه پیک سنجش روز دوشنبه، 16 دی ماه 92 منتشر می شود.

توکلی افزود: داوطلبان می توانند از روز دوشنبه، 16 دی ماه تا روز شنبه، 21 دی ماه 92 به سایت اینترنتی سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از پرداخت مبلغ 35 هزارریال به عنوان وجه ثبت نام نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش ظرفیت پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی نظام جدید امسال را 85 هزار و 457 نفر ذکر کرد و گفت: از این تعداد، 680 نفر در دوره های روزانه دانشگاه فنی و حرفه ای، 444 نفر در دوره های شبانه دانشگاه فنی و حرفه ای (دانشکده های فنی و حرفه ای) و 84 هزار و 333 نفر در موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی پذیرش خواهند شد. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها