نتایج کاردانی فنی و حرفه ای و غیرانتفاعی اعلام شد

فهرست نتایج پذیرفته شدگان نهایی آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای (آموزشکده های فنی و حرفه ای) و موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی سال ۱۳۹۲ بر روی سایت اینترنتی سازمان سنجش قرار گرفت.
کد خبر: ۶۰۰۷۰۷
نتایج کاردانی فنی و حرفه ای و غیرانتفاعی اعلام شد

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی سال ۱۳۹۲ می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

وی آمار پذیرفته شدگان نهایی این آزمون را ۱۸۵ هزار و ۲۲۴ نفر ذکر کرد و افزود: از این تعداد، ۶۳ هزار و ۲۱۰ نفر (۳۴.۱۳ درصد) زن و ۱۲۲ هزار و ۱۴ نفر (۶۵.۸۷ درصد) مرد هستند.

توکلی یادآور شد: پذیرفته شدگان نهایی این آزمون لازم است با توجه به مندرجات اطلاعیه‌ای که به همراه اسامی آنها بر روی سایت سنجش قرار گرفته است ابتدا به سایت اینترنتی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی مراجعه و براساس برنامه زمانی اعلام شده از سوی دانشگاه یا موسسه با در دست داشتن مدارک مورد نیاز مندرج در اطلاعیه سنجش نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش تاکید کرد: درصورتیکه دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی پذیرفته شده، برنامه زمانی خاصی برای ثبت نام اعلام نکرده باشد این دسته از پذیرفته شدگان ضرورت دارد در یکی از روزهای دوشنبه و سه شنبه، هشتم و نهم مهر ماه به همراه مدارک لازم به دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی مراجعه و مراحل ثبت نام خود را به انجام برسانند.

وی افزود: کارنامه علمی تمام پذیرفته‌شدگان و همچنین آن‌دسته از داوطلبانی که فرم انتخاب‌ رشته اینترنتی خود را تکمیل کرده اند از روز ۲۸ مهرماه ۹۲ از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود که داوطلبان می توانند در این کارنامه، رتبه خود در هریک از کد رشته‌های انتخابی در بین متقاضیان کد رشته مزبور در سهمیه مربوط ، با توجه به نمره کل داوطلب در همان کد رشته و همچنین رتبه آخرین نفر پذیرفته‌شده در هر یک از کد رشته‌های انتخابی و اطلاعات دیگر را مشاهده کنند.

توکلی با بیان اینکه با توجه به کنترلهای متعدد و بررسی‌های مختلف، از صحت کد رشته محل قبولی اعلام شده پذیرفته‌شدگان اطمینان حاصل شده است، اظهار کرد: با این وجود، چنانچه داوطلبان پس از دریافت کارنامه از طریق سایت درصورتیکه درباره کد رشته‌های انتخابی و دیگر مندرجات کارنامه سوالی داشته باشند می‌توانند حداکثر تا ۱۵ آبان ماه ۹۲ منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان در رابطه با کد رشته‌های انتخابی و مندرجات کارنامه، اقدام کنند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها