زلاتان ابراهیموویچ، ستاره پاری سن ژرمن، اعلام کرد امیدوار است بابانوئل کاری کند که به جای سه نامزد نهایی، توپ طلای سال 2013 به او برسد!
کد خبر: ۶۳۱۲۹۶
زلاتان از بابا نوئل چه می خواهد؟/ عکس ها

مسی، فرانک ریبری و کریس رونالدو، سه نامزد نهایی توپ طلای امسال هستند که دو هفته دیگر در زوریخ اهدا خواهد شد.

زلاتان که اکنون در دوحه قطر به سر می برد، در گفتگو با خبرنگاران، به شوخی گفت:" بردن توپ طلا؟ به نظر من، هر سه نامزد نهایی شایستگی دریافت آن را دارند اما من تنها باید انتظار داشته باشم که بابا نوئل این جایزه را به من بدهد."

http://up.rossoneri.ir/privete/uploads/13884189682.jpg

زلاتان در دوران حرفه ای اش به افتخارات زیادی دست پیدا کرد اما هرگز نتوانست به دو عنوان برسد؛ توپ طلا و قهرمانی در چمپیونزلیگ

http://up.rossoneri.ir/privete/uploads/13884189681.jpg

او در مورد برنامه هایش برای آینده گفت:"  یکی از گزینه های من، بازنشستگی با پیراهن پاری سن ژرمن است. باید ببینم چه رخ خواهد داد.

من هیچ وقت به طور کامل راضی نمی شوم. تیم پیشرفت کرده و باشگاه در مدتی کوتاه گام بلندی برداشته است اما ما باید به کار کردن ادامه بدهیم. ما کیفیت بالایی داریم و من به آینده خوش بین هستم. "

این ستاره سوئدی پنج شنبه شب در دیداری دوستانه در دوحه با پیراهن پاری سن ژرمن مقابل رئال مادرید و سرمربی سابقش، کارلو آنچلوتی قرار خواهد گرفت.

زلاتان در این مورد هم گفت:" ما با آنچلوتی ملاقات خواهیم کرد؛ او آغاز کننده پروژه جدید پاری سن ژرمن بود و تاثیرش را گذاشت. او تیم و باشگاه را به سطح بالاتری برد. او مربی فوق العاده ای است و من از اینکه در پاریس با او کار کردم، خوشحالم و برایش در رئال آرزوی موفقیت می کنم."دانا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها