کد خبر: ۶۳۰۵۵۰
مارادونا : تبس مُرد، چون با گروندونا و بیلاردو در افتاد

 دیگو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال آرژآنتین وسرمربی سابق تیم ملی این کشور درگفتگو با شبکه رادیویی پاپ 101.5 بار دیگر تیرانتقادی اش را به سمت کارلوس بیلاردو و خولیو گروندونا، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور نشانه رفته ومثل همیشه صحبت هایی جنجالی را برزبان آورده

مارادونا درمورد گروندونا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین گفت:« او و بلاتر می دانند که من به زور آنها را تحمل می کنم.دلم برای سرمربیگری تنگ شده و شاید عجیب باشد ولی من جلوی کسی زانو نمی زنم. اصلا هیچ علاقه ای به هیچ یک از اعضای خانواده گروندونا ندارم و از سران فیفا هم خوشم نمی آید و به همین خاطر به کشورهای عربی رفتم» و در ادامه او و کارلوس بیلاردو را متهم کرد که تبس را به تیم ملی دعوت نمی کنند:« اگر تبس مُرد به این خاطر است که با بیلاردو و گروندونا جنگید.تبس به پیراهن آرژانتین عشق و علاقه دارد و بازیکنی مردمی است. او نمرده، بلکه او را کشته اند.»

مارادونا در بخش های دیگری از این گفتگو در مورد زندگی شخصی اش صحبت کرد و درمورد تیم ملی آرژآنتین هم گفت:« تیم ملی آرژآنتین ازمیانه میدان تا خط حمله اوضاع خوبی دارد و مشکل در خط دفاعی است. » او درمورد آینده کاری اش در امارات گفت:« در ماه مارس یک "شو"فوتبالی را آغاز خواهیم کرد تا بازیکنان عرب مناسبی برای تست های فوتبالی مان بیابیم.»

دن دیگو درمورد بازگشت احتمالی اش به نیمکت مربیگری تیم ملی آرژانتین گفت:« چرا به تیم ملی آرژانتین برنمی گردم؟من می دانم که اوضاع چطور است. اگر با گروندونا مبارزه کنی، او به همه خبرنگاران می گوید که با تماسی نداشته باشندو به تو زنگ نزند و بلاتر هم به این بازی اضافه می شود ولی آنها می دانند که نظر من راجع به آنها چیست.اگر به عنوان سرمربی تیم ملی آرژآنتین قهرمانی نیاوری، انگار هیچ کاری نکرده ای»

مارادونا در مورد جدایی ماکسی رودریگس از همسرش واندا نارا و ارتباط دوستانه شکل گرفته میان مائورو ایکاردی با همسر سابق ماکسی گفت:« به نظر من مائورو ایکاردی یک خائن است. او به خانه ماکسی رفت و آمد می کردو دوست او بود وبعد به او خنجر زد.این خیانت است. در دوره ما اگر چنین اتفاقی می افتاد، فرد خائن را یک کتک مفصل می زدیم.»/سایت گل

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها