کاری به این نداریم که جمشید مشایخی استقلالی است یا پرسپولیسی ، اما این چشم و هم چشمی سرخابی ها نیز در نوع خود جالب توجه است .
کد خبر: ۶۳۰۵۲۲
چشم و هم چشمی از نوع قرمز و آبی

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که پیش از این با مدیر عامل استقلال دیدار کرده بود وبناست بعنوان سفیر این باشگاه به اسپانیا رفته و از لیونل مسی دلجویی کند ، عصر امروز با حضور در تمرینات پرسپولیس و خوش و بش با علی دایی ، کریم باقری و بازیکنان پرسپولیس ، یکراست به دفتر مدیر عامل سرخ ها رفت تا با محمد رویانیان نیز گفت و گو کند .  هر چند که هنوز خبری از جزییات این دیدار به بیرون درز نکرده ، اما می توان حدس زد که در این دیدار طرفین پیرامون سفر به اسپانیا و برنامه دیدار با لیونل مسی نیز صحبت هایی خواهند داشت . به هر حال نمی شود که مشایخی ، استاد سینما به اسپانیا برود و تنها سفیر صلح و دوستی آبی ها باشد . سرخ ها نیز این وسط باید رد پایی داشته باشند و چه بهتر که اگر قرار نیست سرخ ها نماینده دیگری را به اسپانیا بفرستند ، این ماموریت را به استاد مشایخی بدهند که در دیار ماتادورها ، پیام صلح و دوستی آنها را نیز نمایندگی کند .
محمد رویانیان و علی فتح الله زاده که این روزها در روزنامه ها و خبرگزاریها شمشیرها را برای یکدیگر از رو بسته اند ، به هیچوجه نمی خواهند از در چشم و هم چشمی هم که شده از یکدیگر کم بیاورند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها