مسابقه انار زنی به دیوار حمام

خوشگذرانی عجیب آقای اسطوره!

گزارشی از سرگرمی های گران قیمت چهره های شاخص فوتبال

فوتبالیست های ایرانی چه تفریحاتی دارند؟/تصاویر

بازیکنان و مربیان فوتبال در اوقاغت فراغت خود سرگرمی های زیادی دارند، البته سرگرمی های این فوتبالیست ها گاهی اوقات خیلی گران قیمت است.
کد خبر: ۶۳۰۳۹۱
فوتبالیست های ایرانی چه تفریحاتی دارند؟/تصاویر

سایت جام جم ورزشی- زمانی که وقت تمرین و مسابقه تمام می شود فوتبالیست ها و مربیان وطنی سرگرمی های متنوعی برای پر کردن اوقات فراغت خود دارند. زمانی در میان فوتبالیست ها بولینگ و بیلیارد بازی خیلی رایج شده بود و اکنون با ادامه همان سرگرمی اسب سواری هم به سرگرمی و تفریح ثابت خیلی از چهره های مطرح مستطیل سبز تبدیل شده است. در گزارشی تصویری که در ادامه می آید می بینید که فوتبالیست ها و مربیان چه تفریحاتی را برای اوقات فراغت خود انتخاب می کنند.

فرهاد مجیدی علاقه زیادی به اسب دارد، او پس از بازنشستگی وقت بیشتری برای رسیدن به این تفریح بزرگ خود دارد:

 

این عکس تا حدودی قدیمی است اما به هر حال علی دایی را هم باید در زمره سوارکاران حرفه ای فوتبال قرار داد. گفته می شود او اسب های زیادی در تهران و اردبیل دارد:

http://10.0.9.26/Media/Image/1392/10/07/635238334374545528.jpg

البته سرمربی پرسپولیسی ها یک بیلیارد باز حرفه ای هم به شمار می آید:

 

جت اسکی تفریح هیجان انگیز و البته گران قیمت دیگری است که این روزها فوتبالیست های زیادی را به سمت خود کشانده است. آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری، علیرضا نیکبخت واحدی، کریم انصاری فرد و رضا حقیقی جت اسکی سوارهای فوتبال ایران هستند:

 

مهرداد میناوند به عنوان یکی حرفه ای ترین بولینگ بازان فوتبال ایران شناخته می شود اما به هر حال در ایران فوتبالیست بولینگ باز زیاد داریم. عادل فردوسی پور هم علاقه زیادی به بولینگ دارد و حتی در رقابت های بولینگ هم شرکت کرده است:

 

و قلیان! متاسفانه فوتبالیست های وطنی نمی خواهند دست از سر قلیان بردارند. تعداد قلیان کش های فوتبال ایران آنقدر زیاد است که اصلا نمی توان اشاره ای به آن داشت:

 

 

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
هوادار
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
۰
۰
لطفا تفریح علی كریمی رو هم بگین
من خیلی علی كریمی رو دوس دارم و میخوام بدونم تفریحش چیه ؟؟؟
اگه بگین ممنون میشم
عباس ربیعی
Australia
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
۰
۰
اصلا بدن فردوسی پور استیل ورزشی نداره ! سواد فوتبالیش هم در سطح حفظ كردن اسم بازیكنهای لیگ برتر انگلیسه ولی تخصصش در ایجاد حاشیه و اعمال سلایق شخصی خودش در فوتبال كشوره ... نمیدونم چه اصراری داره بیاد از ورزش صحبت كنه ؟ ...از روزی كه اومده فساد و تبانی فوتبال هزار برابر شده ... تیم مورد علاقش پرسپولیس رو همیشه تبرئه میكنه و تیمها و اشخاص مخالف پرسپولیس رو به شدت میكوبه و به دسته های پایینتر پرتاب میكنه ...! تا این آقا هستند و به فوتبال كشور خط میدهند فوتبال كشور اصلاح شدنی نخواهد بود ... از من گفتن .. چند سال دیگر خودتان متوجه میشوید.
مراد
Germany
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
۰
۰
تفریح علی كریمی حاشیه هست
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
۰
۰
فردوسی پوریك استقلالی است خیلی از مسائل فوتبال رو شفاف كرده ایراد كارش اینه كه احترام ها رو به بهانه رك گویی وجسارت از بین برده. ولی واقعا فوتبالیستها بااین سواد اكابرشون اینقدر می ارزن؟و تاوقتی میان تیم پرسپولیس واستقلال فقط دنبال تفریحات آنچنانی هستند.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها