مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت وام 2 میلیون تومانی با کارمزد 4 درصد به حساب 80 هزار بازنشسته کشوری بعد از قرعه کشی فردا خبر داد.
کد خبر: ۶۳۰۴۶۰
پرداخت وام 2 میلیونی برای بازنشسته ها

حسن مسافری تأمین تسهیلات رفاهی سهل الوصول با کارمزد پایین و حذف کاغذبازی های زائد  اداری برای بازنشستگان کشوری را بخشی از اقدامات و خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری بر شمرد و اظهار داشت: به منظور رفع احتیاجات و نیازهای اقتصادی بازنشستگان میزان وام بانکی افزایش یافت و مقرر شد به هر یک از بازنشستگان واجد شرایط که تا کنون وام دریافت نکرده‌اند از این وام که  اقساطی 36 ماهه دارد، استفاده کنند.

وی افزود : در مقطع برنامه‌های 100 روزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری طی مذاکراتی با مسئولان بانک صادرات توانست اعتبار قابل توجهی را برای پرداخت وام ضروری به بازنشستگان تامین کند که این اقدامات با هدف بهبود وضعیت زندگی بازنشستگان انجام می‌گیرد.

مسافری ادامه داد: با توجه به افزایش دو برابری تعداد تقاضاهای بازنشستگان برای استفاده از وام ضروری و به منظور رعایت حقوق و رفع هر گونه تبعیض و بی عدالتی بین بازنشستگان مقرر شد فردا (یکشنبه) از طریق قرعه کشی که با حضور مسئولان صندوق بازنشستگی کشوری و نمایندگان برخی از کانون های بازنشستگی اسامی بازنشستگان منتخب مشخص و اعلام شود.

به گفته وی وام ضروری بازنشستگان واجد شرایط تا پایان دی به حساب بانکی آنها واریز و از طریق ارسال پیامک (sms) به اطلاع آنان می رسد و مشخصات برندگان به تفکیک هر استان در سایت صندوق به نشانیwww.CSPF.ir تعبیه خواهد شد که بازنشستگان می‌توانند با شماره دفترکل خود از طریق سایت مطلع شوند. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها