شاگردان فرهاد کاظمی حریف فجر سپاسی شدند

پیکان تخته گار در مسیر لیگ برتر

کبوتران در گفت و گو با جام جم:

منتظر رای وزارت ورزش درباره شکایت مان هستیم

تیم پیکان به پشتوانه ذی حساب، مدیر کمیته سرعت و مسئول برگزاری مسابقات فدراسیون دوومیدانی، قهرمانی را از ما گرفته است.
کد خبر: ۶۳۰۴۰۵
منتظر رای وزارت ورزش درباره شکایت مان هستیم

فصل مسابقات باشگاهی دوومیدانی کشور، امسال برای نخستین بار در پنج مرحله برگزار شد، اما در مرحله آخر با وجود رقابت نزدیک پیکان و نفت، این نفتی ها بودند که امتیازات بهتری به ثبت رسانده بودند و این انتظار می رفت که بر اساس امتیازات ثبت شده این تیم به عنوان قهرمان فصل معرفی شود که اینطور نشد و با اعتراض پیکان نسبت به رقابت برخی ورزشکاران نفت در مرحله آخر، قهرمانی از آن پیکان شد، اما تیم نفت که در سالهای گذشته همواره سکوی قهرمانی را از آن خود داشت با این مسئله کنار نیامد و رسما به این نتیجه که با تاخیر از سوی فدراسیون اعلام شد اعتراض کرد، هر چند که اعتراض به فدراسیون نتیجه ای در بر نداشت و در نهایت مدیران تیم نفت دست به دامن وزارت ورزش و امور جوانان شدند.

با گذشت نزدیک به دو ماه از این مسئله اسماعیل کبوتران مدیر تیم نفت تهران در خصوص نتیجه اعتراضات تیمش به جام جم می گوید که هنوز منتظر رای وزارت ورزش و امور جوانان است.

وی افزود: هر چند که زمان مشخصی  برای اعلام نتیجه عنوان نشده است، اما  مسئله در دست پیگیری است.

مدیر تیم نفت تهران عنوان کرد: این مسئله تاثیر منفی روی نگاه مدیران ارشد نفت تهران در خصوص تیم داری دراین رشته خواهد گذاشت، چرا که بر اساس نتایج به دست آمده تیم ما باید به عنوان قهرمان معرفی می شد، اما به دلیل عدم هماهنگی در نحوه اجرای آیین نامه های سال جاری فدراسیون در خصوص مسابقات و به نغع تعریف شدن آیین نامه ها از سوی برگزار کنندگان مسابقات باشگاهی که خود مدیران تیم پیکان بودند باعث شد که این اتفاقات رخ دهد.

کبوتران گفت: ذی حساب فدراسیون مدیر تیم پیکان، مسئول کمیته دوهای سرعت فدراسیون مربی تیم پیکان و مسئول برگزاری مسابقات فدراسیون، مشاور پیکان بوده اند، حال به نظر شما آیین نامه ها چطور تعریف میشوند که در دقایق پایانی همه چیز به ناگاه تغییر می کند.

مربی تیم دوومیدانی نفت تهران افزود: در صورتی که رای وزارت ورزش به نفع ما باشد قهرمانی به ما بازگردانده می شود و در صورتی هم که رای به نفع ما نباشد دیگر مرجعی برای ما نمی ماند که به آن شکایت کنیم.

 وی در پایان در خصوص تسویه حساب دوومیدانی کاران نفت تهران با توجه به اتمام مسابقات باشگاهی گفت: 70درصد میزان قرارداد ورزشکاران پرداخت شده است و 30 درصد دیگر در شرف پرداخت است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها