شاگردان فرهاد کاظمی حریف فجر سپاسی شدند

پیکان تخته گار در مسیر لیگ برتر

مرادی در گفت و گو با جام جم ورزشی :

شرط تسویه حساب با باشگاه دویدن در داخل سالن است

دونده 800 و 1500 متر تیم ملی ایران گفت: برای تسویه با باشگاه پیکان باید در رقابت های قهرمانی داخل سالن بدوم.
کد خبر: ۶۳۰۳۷۶
شرط تسویه حساب با باشگاه  دویدن در داخل سالن است

به گزارش جام جم ورزشی ، سعید گورنی الجزایری سه شنبه هفته جاری وارد تهران می شود تا تمرینات دو دونده نیمه استقامت تیم ملی ایران (برادران سجادی) را برای حضور در مسابقه های فصل آینده دوومیدانی و به خصوص بازی های آسیایی کره جنوبی بر عهده بگیرد.

امیر مرادی برادر کوچکتر سجاد مرادی در جریان بازی های آسیایی گوانگجو در کسب مدال طلای 800 متر برادر بزرگترش نقش بسزایی داشت.

وی که در حال حاضر تمریناتش را مانند گذشته زیر نظر سجاد دنبال می کند از آمدن مربی الجزایری به ایران در روز سه شنبه هفته جاری خبر می دهد و امیدوار است که با حضور این مربی و در کنار تمرین با برادرش بتواند در مسابقات فصل آینده دوومیدانی خوش بدرخشد.

وی در گفت و گو با جام جم اظهار داشت: هنوز تمریناتم را به شکل جدی با توجه به آسیب آشیل پایم آغاز نکرده ام، اما با آمدن مربی الجزایری از هفته آینده من نیز تمریناتم را در کنار برادرم سجاد از سر خواهم گرفت.

عضو تیم ملی دوومیدانی ایران که فصل گذشته لیگ را با نام تیم پیکان پشت سر گذاشته است عنوان کرد: برای گرفتن کامل پول قراردادم از این باشگاه، باید در رقابت های دوومیدانی داخل سالن تهران که دوم و سوم بهمن ماه برگزار خواهد شد، شرکت کنم. با توجه به این شرایط برنامه تمرینی ام را دنبال خواهم کرد.

مرادی در خصوص کسب آمادگی حضور در رقابت های فصل آینده گفت: با حضور مربی الجزایری که مربی به روزی است تلاشم را برای رسیدن به شرایط ایده آل خواهم داشت تا بتوانم در مسابقات سال آینده به خصوص بازی های آسیایی کره جنوبی خوش بدرخشم.

   

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها