وزیرراه و شهرسازی گفت:دولت متعهد به انجام طرح های مسکن مهر و تکمیل آنهاست و باید مباحثی مانند حمل و نقل ، آسایش ، رفاه و اشتغال هم در این طرح ها دیده شود.
کد خبر: ۶۳۰۰۹۴
متعهد به تکمیل طرح مسکن مهر هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی ، عباس آخوندی با اعلام اینکه در حال بازنگری طرح جامع مسکن و اجرای صحیح قانون ساماندهی و عرضه مسکن با استفاده از ابزارهای قانونی هستیم، اظهار داشت: کمیته مامور بازنگری طرح جامع مسکن باید محصولی ماهانه داشته باشد و به اطلاع عموم مردم برساند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در برخی موارد مصوبات کمیسیون ماده پنج مغایرت های کلی را با طرح های جامع شهری نشان می دهد که حاکی از تصمیم های خطرناک در کلانشهرها و شهرهای مختلف است.

آخوندی افزود: چنین مصوبه هایی را با طرحهای جامع مطابقت خواهیم داد و هیچ تعهدی نسبت به عدم لغو مصوباتی که مغایرت های اساسی دارد، نداریم.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد : بدون هیچ ملاحظه ای مغایرت طرحها را اعلام خواهیم کرد ، چون نمی توان از حقوق مردم به راحتی گذشت.

وی درباره مسکن مهر تصریح کرد : البته باید اذعان کنیم که چنین حجم مداخله گسترده ای در زندگی خصوصی مردم نه تنها فقر زدایی نیست بلکه در دراز مدت می تواند به توسعه فقر نیز منجر شود و باید آسیب شناسی کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها