ارسال پهپاد و موشک به بهانه مبارزه با القاعده

بازگشت بی سروصدای آمریکا به عراق

در آستانه برگزاری مراسم عزاداری اربعین حسینی ، یکصد و بیست فروند موشک گراد که تروریست ها در نزدیک کربلا برای حمله به حرم امام حسین (ع) آماده کرده بودند، کشف شد.
کد خبر: ۶۲۸۵۶۷
کشف ۱۲۰فروند موشک آماده شلیک القاعده برای حمله به کربلا

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، منابع امنیتی عراقی فاش کردند، یک گروه گشتی وابسته به لشکر واکنش سریع ارتش عراق  120 فروند موشک گراد به همراه تجهیزات پرتاب آن را که برای حمله به شهر مقدس کربلا آماده شده بود کشف کردند.

این شهر این روزها شاهد این موشکها در منطقه الاسود در شمال استان بابل و در مرز استان کربلا کشف شده است. در کنار این موشکها طرحها و نقشه هایی در یک سنگر نیروهای القاعده کشف شده است.

مدارک کشف شده حاوی اطلاعات سری بسیار مهم و نامه‌هایی درخصوص تقسیم شمال بابل و استان الانبار به عنوان مقدمه تشکیل دولت اسلامی عراق است.

در این منطقه همچنین تونل هایی کشف شده است که افراد مسلح از طریق آن به سمت استان الانبار و مرز عراق با سوریه فرار کرده اند.

این دستاورد امنیتی درحالی صورت گرفته است که عراق این روزها شاهد انفجارها و اقدامات تروریستی بسیاری علیه زائران حرم امام حسین (ع) است.

نیروهای امنیتی عراق تدابیر امنیتی شدیدی را در کربلا برای تامین امنیت زائران به اجرا گذاشته اند.

اکنون عراق از میراث مرگی که آمریکائی ها برجای گذاشته اند رنج می برد و شهروندان عراقی هزینه نتایج اشغالگری های آمریکا را می پردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها