کشته شدن چند نظامی ارشد عراق در یک تله انفجاری

منابع پلیس عراق از کشته شدن چند نفر از فرماندهان ارشد ارتش عراق از جمله فرمانده لشکر هفتم این کشور در یک رشته عملیات انتحاری و انفجاری در غرب استان الانبار خبر دادند.
کد خبر: ۶۲۸۳۷۵

به گزارش ایسنا، در انفجار‌هایی که صبح شنبه در منطقه وادی حوران در غرب استان الانبار به وقوع پیوست، دست‌کم 20 نفر از نیروهای نظامی عراق کشته شدند. منابع امنیتی عراقی اعلام کردند محمد الکروی، فرمانده لشکر هفتم ارتش عراق و نومان محمد، فرمانده تیپ یکم لشکر هفتم ارتش در این انفجارها کشته شدند. علاوه بر این دو، چند نفر از نظامیان عالی‌رتبه لشکر هفتم نیز بین قربانیان این حمله هستند.

یک منبع در پلیس عراق که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد، انفجارها پس از حمله نیروهای لشکر هفتم ارتش عراق به یکی از مخفیگاه‌های القاعده در غرب الانبار به‌وقوع‌پیوست. بنا به گفته این منابع، تله انفجاری کار گذاشته شده در این مخفیگاه پس از ورود نیروهای ارتش منفجر شد و بعد از آن نیز دو عامل انتحاری خود را در محل حادثه منفجر کردند که در مجموع بیش از 20 نظامی عراق کشته شدند. نیروهای امنیتی بلافاصله پس از وقوع انفجار به مکان حادثه شتافته و اجساد قربانیان و زخمی‌شدگان را به بیمارستان و پزشکی قانونی منتقل کردند.

در یک خبر دیگر مرتبط با عراق، شبکه خبری المیادین از کشته و زخمی شدن 9 نفر در حمله خمپاره‌ای به عزاداران اربعین حسینی در جنوب بغداد خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها