مبعلی از یک گوش می گیرد از گوش دیگر در می کند

فیرات: دایی را بردم، قلعه نویی را هم می برم

سرمربی سایپا می گوید پرسپولیس در نیمه نخست موقعیتی نداشته و افسوس انرژی از دست رفته تیمش را می خورد.
کد خبر: ۶۲۷۷۷۲
فیرات: پرسپولیس که فشار آورد، خواب ماندیم

 انگین فیرات پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پرسپولیس گفت: نیمه اول را کنترل کردیم. اولین کار بستن راه های حمله پرسپولیس بود. موقعی هایی بدست آوردیم. توپ ناصحی به تیرک خورد و شهباز زاده توپ را به صورت معجزه آسایی توپ را بیرون زد. نمی توانم بگویم آنها نیمه اول موقعیت داشتند اما در نیمه دوم فشار آوردند و من فکر می کنم وقتی فشار ایجاد شده خواب ماندیم و بازیکنان پرسپولیس تیمش را براحتی جلو انداختند.

وی ادامه داد: در ادامه باز هم فشار آوردیم و یکی دو موقعیت داشتیم و در نهایت پرسپولیس یک هیچ برد. انرژی ای که مصرف کردیم حیف شد. به آنها تبریک می گوییم و امیدوارم در ادامه موفق باشند.

او در پاسخ به این سوال که چرا تیمش موقعیت های زیادی را از دست می دهد، اظهار کرد: این مساله را فقط امروز ندیدیم. ما این مشکل را در کل فصل داشتیم. چراکه بیشتر بازیکنان بی تجربه هستند و به بازی های بزرگ عادت ندارند و اما این مسئله ذهنیت مرا نسبت به آنها عوض نمی‌کند. مطمئنم آنها در آینده در ایران موفق می‌شوند.

به گزارش ایسنا ، سرمربی سایپا در پاسخ به سوالی درباره داوری، بیان کرد: زیاد اعتراض به داوری نکردم. فشار عصبی برای سلامتی من ضرر دارد.

فیرات در پایان و در پاسخ به سوالی درباره 1عف تیمش در موقعیت سازی در نیمه دوم، عنوان کرد: پرسپولیس تیمش را کاملا عقب کشید و فضا به ما نداد. اصلا آسان نیست در هجده قدم آنها توپ را بدست آوریم. من می گویم پرسپولیس وقتی بسته بازی کند نمی توان براحتی به آنها نزدیک شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها