سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن سورینت می‌گوید بازی فردای تیمش مقابل نفت از شرایط ویژه‌ای برخوردار است؛ چرا که با توجه به اوضاع جدول همه تیم‌ها به دنبال کسب امتیازند.
کد خبر: ۶۲۷۷۶۹
ابراهیم‌زاده: شرایط ویژه‌ای در لیگ حاکم شده است

به گزارش ایسنا، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران بیان کرد: هر چه لیگ جلو می‌رود، شرایط ویژه‌ای حاکم می‌شود، چون تیم‌ها به دنبال گرفتن امتیاز هستند و تیم‌های میانی و پایین جدولی می‌خواهند خودشان را بالا بکشند. در بازی فردا نیز چنین شرایطی حاکم است.

وی درباره ارزیابی حریف عنوان کرد: نفت تیم منسجمی بوده و بازیکنان خوبی دارد. بخش مدیریتی‌اش نیز قوی و بازی‌های خوبی طی فصل انجام داده است اما تیم ما روند مثبتی را از اواخر نیم‌فصل اول آغاز کرده و روز به روز هم بهتر می‌شود. امیدوارم فردا بازی خوبی را ارائه دهیم تا این مسیر را دنبال کنیم. تنها امیدوارم بازی مشکل داوری نداشته باشد، چون امسال بسیاری از بازی‌هایمان را از همین ناحیه باخته‌ایم. خدا را شکر مصدومی هم نداریم اما مهدی زارعی به دلیل محرومیت نمی‌تواند بازی کند. خودم هم جزو محرومانم (با خنده)!

ابراهیم زاده همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر این که دلیل محرومیت چیست، پاسخ داد: خودم هم نمی‌دانم. در بازی با سایپا دو بازیکن سرشان به هم خورد و در حالی که باید داور بازی را قطع می‌کرد به بازی ادامه داد. همین بازیکن ما نیز اخطار گرفت و سه اخطاره شد. دلیل این اتفاق عدم تمرکز داور بود. من به او اعتراض کردم و به دنبال آن از کنار نیمکت اخراج شدم اما کمیته‌ انضباطی نیز یک جلسه به محرومیت اضافه کرد. در حالی که اعتراض من هیچ توهینی نداشت.

سرمربی راه‌آهن در پایان تاکید کرد: امیدوارم که داوران و ناظران ما این شهامت را داشته باشند که اگر این اتفاقات که در زمین افتاد را گزارش کنند و شجاعانه آن را به اطلاع کمیته‌ انضباطی برسانند. نمی‌دانم شاید کمیته‌ انضباطی از من توقع نداشت که کنار زمین اعتراض کنم و باید تلاش داشته باشم که آرامش خودم را حفظ کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها