حال 3 نفر دیگر از مجروحان وخیم گزارش شده است

کشته شدن 11 نفر در سانحه تصادف

در پی تصادف خونین یک دستگاه مینی‌بوس با یک دستگاه کامیون در مسیر صالح‌شهر ـ شوشتر در استان خوزستان، 11 نفر کشته شدند.
کد خبر: ۶۲۶۸۱۱

محمدپور، فرماندار گتوند به ایسنا گفت: مینی‌بوس حامل اهالی صالح‌شهر (یکی از شهرهای شهرستان گتوند) به مقصد شوشتر بود که این حادثه رخ داد و 9 نفر از سرنشینان مینی‌بوس در محل جان باختند و مجروحان حادثه از سوی اورژانس به بیمارستان‌های شوشتر و دزفول اعزام شدند.

فرماندار گتوند افزود: پیش از این برخی خبرها به دانشجو بودن قربانیان اشاره داشته است، در حالی که قربانیان و زخمی‌های این تصادف، افراد عادی و از اهالی صالح‌شهر بوده‌اند.

دکتر طالبیان، رئیس اورژانس کشور نیز در ارتباط با این حادثه به جام‌جم گفت: پس از این حادثه معلوم شد 9 نفر جان باخته‌اند. با انتقال مجروحان به بیمارستان‌های شوشتر و دزفول پنج نفر از آنها که در شرایط بد جسمی بودند در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند که دو نفر دیگر از مجروحان حادثه به‌دلیل شدت جراحات جان باختند.

رئیس اورژانس کشور در پاسخ به پرسش جام‌جم در ارتباط با دانشجو بودن قربانیان و مجروحان حادثه گفت: این مینی‌بوس از شهرکی که در نزدیکی محل تصادف است مسافران را به مقصد شهرستان شوشتر سوار کرده بود و مسافران آن را افراد مختلف تشکیل می‌داد که ممکن است دانشجو نیز میان آنها باشد. طالبیان خاطرنشان کرد: در آخرین تماس با دکتر رفیعی، رئیس اورژانس شوشتر وی عنوان کرد، حال سه نفر از مجروحانی که در بخش آی.سی.یو بستری هستند نیز وخیم است و تلاش پزشکان برای نجات آنها ادامه دارد.

یادآور می‌شود پلیس راه علت حادثه را سبقت غیرمجاز راننده مینی‌بوس اعلام کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها