سارقان هنگام خوشگذرانی دستگیر شدند

سرقت پراید با 18 شاه کلید

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از انهدام باند سارقان خودرو و کشف 40 فقره سرقت خودروهای پراید مدل پائین خبر داد.
کد خبر: ۶۲۶۰۸۶
انهدام باند سارقان خودرو با 40 فقره سرقت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ منصور خدادادی رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران گفت: با توجه به افزایش سرقت خودروی پراید در «اندیشه» و کشف آنها به صورت بلاصاحب و اوراقی در شهرستان ملارد، موضوع به صورت ویژه و جدی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بدست آمدن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه سرقت خودرو در یک عملیات پلیسی فردی به نام «م – الف» به همراه یک دستگاه پراید سرقتی در سرآسیاب ملارد دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران اظهار کرد: برابر انگشت نگاری صورت گرفته از متهم، چهار فقره سابقه کیفری سرقت به عنف، سرقت خودرو و توزیع مواد مخدر نیز کشف شد.

سرهنگ خدادادی افزود: با بازجویی های تکمیلی پلیس از متهم، وی به سرقت شش دستگاه پراید در رودسر، لاهیجان، اندیشه، فردیس، تهران، فاز یک اندیشه به همراه چهار نفر دیگر از همدستانش به نام های «الف - ل»، «ف - د»، «ح - س» و «ع - ز» اعتراف کرد.

متهم در اعترافات خود به پلیس گفت: پس از سرقت خودرو با اوراق کردن، آنها را به صورت بلاصاحب در حوالی سرآسیاب ملارد رها می کرد که در ادامه اکیپی از ماموران اداره مبارزه با سرقت پس از کسب دستور و نیابت قضایی با راهنمایی متهم دستگیر شده به نام «م - الف» جهت شناسایی و دستگیری همدستان سارق به سرآسیاب ملارد و اسفندآباد اعزام شدند.

رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران افزود: هر چهار همدست سارق در مخفیگاههایشان در ملارد به صوت ضربتی دستگیر که در این بین سه دستگاه خودروی پراید دیگر از متهمان کشف و تعداد زیادی لوازم و وسایل خودرو از قبیل سه عدد باطری، پنج دستگاه ضبط خودور، هفت عدد زاپاس، جک، آچار، کاپوت، گلگیر، قطعات خودرو، صندلی و کولر از داخل باغ متروکه ای در اسفند آباد ملارد کشف شد.

در بررسی سوابق سارقان مشخص شد آنها در مجموع دارای 21 فقره سابقه سرقت بوده و مجددا نیز به این سرقت های روی آوردند.

در ادامه تحقیقات پلیس، مالخر اموال مسروقه با هماهنگی قضایی با همکاری و راهنمایی متهم دستگیر شده «ف - د» دستگیر و در بازرسی از مغازه وی چهار عدد کپسول CNG، کیلومتر پراید، سه عدد رادیاتور پراید، یک عدد کولر پراید، 11 دستگاه ضبط خودرو، دسته راهنما، کنسول وسط پراید، دو دست روکش و دینام پراید کشف و برابر دستور قضایی متهمان هر کدام با قرار دو میلیارد ریال وثیقه روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فیات 128
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
۰
۰
اینجا هم به اقشار ضعیف فشار می آد ... بابا برین بنز و بی ام دبلیو بدزدین !!!

نیازمندی ها